Закупівля 30230000-0 Комп"ютерне обладнання Пристрої мережеві багатофункціональні від ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО".
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 08.08.2019 08:36до 29.08.2019 12:00
Завершено
Період уточнень
з 08.08.2019 08:36
до 19.08.2019 12:00
Завершено
Період аукціону
з 30.08.2019 13:10
до 30.08.2019 13:44
Завершено
Період кваліфікації
з 30.08.2019 13:44
до 04.09.2019 08:32
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.08.2019 13:44
до 15.09.2019 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.09.2019 08:32
до 19.09.2019 15:12
Період уточнень
з
08.08.2019 08:36
до
19.08.2019 12:00
Період аукціону
з
30.08.2019 13:10
до
30.08.2019 13:44
Період кваліфікації
з
30.08.2019 13:44
до
04.09.2019 08:32
Період кваліфікації
з
30.08.2019 13:44
до
04.09.2019 08:32
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
30230000-0 Комп'ютерне обладнання Пристрої мережеві багатофункціональні
Джерело фінансування - кошти підприємства.
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
36 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
30230000-0 Комп'ютерне обладнання Пристрої мережеві багатофункціональні
Код ДК 021:2015
30230000-0 -
Комп’ютерне обладнання
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
23.12.2019 00:00
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати:
Аванс
Період:
25
банківські
днів
Розмір оплати:
20,0 %
Опис:
Джерело фінансування - кошти підприємства. Часткова попередня оплата (Аванс) у розмірі не більше двадцяти відсотків від ціни Договору сплачується ПОКУПЦЕМ протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати надання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку. ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний надати рахунок протягом 7 (семи) банківських днів після набрання Договором чинності. У разі ненадання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку протягом 7 (семи) банківських днів після набрання Договором чинності для здійснення ПОКУПЦЕМ попередньої оплати (Авансу) у визначений в Договорі строк, визнається що ПОСТАЧАЛЬНИК відмовився від порядку розрахунків на умовах попередньої оплати. У такому разі, відповідні положення цього Договору щодо сплати попередньої оплати не застосовуються до взаємовідносин між Сторонами, а розрахунки за Договором здійснюються на умовах після оплати з відстрочкою платежу до 25 банківських днів.
Інша подія
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
60
банківські
днів
Розмір оплати:
80,0 %
Опис:
Остаточна оплата здійснюється ПОКУПЦЕМ протягом 60 (шістдесяти) банківських днів з дати підписання ним Акту приймання-передачі Товару (далі – Акт) та за наданим ПОСТАЧАЛЬНИКОМ (після підписання ПОКУПЦЕМ Акту) рахунком, а також з урахуванням, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України.
При розгляді тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Мегапринт Сеорвіс» встановлено, що учасник відповідає кваліфікаційним критеріям та тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації.
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
На даному тендері відміни не були знайдені.
30230000-0 Комп'ютерне обладнання Пристрої мережеві багатофункціональні
Тендер:
UA-2019-08-08-000053-b
Тип:
вимога
За тендером
UA-2019-08-08-000053-b.a1
Дата:
09.08.2019 19:42
Стан:
Порушення усунуто
вимога про внесення змін до ТД в частині виключення вимоги про наявність в обладнання опції захисту паперу в лотках від несанкціонованого доступу
Шановний Замовник! Звертаємося до вас із даною вимогою, враховуючи наступне. Закупівля передбачає придбання мережевих багатофункціональних пристроїв різної продуктивності та різних форматів друку. Додатком3 до ТД визначені детальні характеристики відповідного обладнання, тип1 у кількості 36 шт., тип2 – 19 шт., тип3 – 5 шт.
При цьому технічні характеристики обладнання ти типів 2 та 3 включають достатньо специфічну ознаку, а саме опцію захисту паперу в лотках від несанкціонованого доступу. Вказана опція фактичне перешкоджає банальній крадіжці паперу, а тому незрозуміло чому вказана опція не відображена в характеристиках обладнання типу1. Замовник є енергетичною компанією з функціями оперативно-технологічного управління Об’єднаною енергосистемою України (ОЕС) та передачі електроенергії магістральними електромережами від генерації до регіональних електромереж енергопостачальних компаній (обленерго). Крім того Замовником впроваджено КОДЕКС КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ, метою якого є виховання і підтримка корпоративної культури, ділових принципів та цінностей, норм поведінки працівників, якими вони мають керуватися при виконанні своїх службових обов’язків. Кодекс має реалізовуватись у повсякденній діяльності підприємства та сприяти його розвитку, в основу чого покладені основні принципи управління персоналом: ефективність і продуктивність, інноваційність та креативність, відкритість та довіра, професійність та якість та робота в радість. Зазначені засади функціонування Замовника взагалі не узгоджуються із вимогою, яка висунута до обладнання (опція захисту паперу в лотках від несанкціонованого доступу, читайте крадіжці). Висуваючи вказану вимогу Замовник фактично визнає, що його працівники спроможні вчиняти протиправні дії направлені на таємне викрадене майна Замовника, що в жодному випадку не підвищує рівень довіри на до ДП «НЕК «Укренерго», як суб’єкта господарювання, ані підвищує серед працівників атмосферу довіри, взаємної поваги та культури, основаної на високих етичних стандартах. Крім того вважаємо наголосити на тому, що на даний час на ринку аналогічної техніки наявне обладнання різних світових виробників, які як і Замовник розділяють аналогічні засади внутрішнього корпоративного функціонування, а тому не встановлюють опцію захисту паперу в лотках від несанкціонованого доступу на свою пристрої. Однак однією з компаній, яка офіційно представлена на ринку України та продовжує вважати «конкурентною перевагою» саме опцію захисту паперу в лотках від несанкціонованого доступу, є Компанія Xerox Corporation, визнаний в світі виробник обладнання Xerox. Таким чином опція захисту паперу в лотках від несанкціонованого доступу, яку Замовником пред’явлено до частини (тип2 та тип3) обладнання, по своїй суті не є для Замовника визначальною та критичною, а тому звертаємося до вас із даною вимогою про внесення змін до ТД в частині виключення вимоги про наявність в обладнання опції захисту паперу в лотках від несанкціонованого доступу. Наявність даної, необов’язкової з зазначених підстав, опції суттєво звужую конкуренцію, підриває авторитет Замовника та призводить до зменшення довіри суспільства до держави.
Автор:
20028213, ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
04073, Україна, Київ, м. Київ, вул. Кирилівська, 160
Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Тип:
вимога
За тендером
UA-2019-08-08-000053-b.a2
Дата:
12.08.2019 11:54
Стан:
Порушення усунуто
Уточнення технічних вимог
Шановний Замовнику !
Прохання надати уточнення щодо вимоги лотка великої ємності Додаток 3 ,п. 32
( 5шт кольорових БФП ф.А3).
Чи можна вважати наприклад ємність лотка 500 -1000 арк. ф. А5, великою ?
П.33 та п.34 Додатка 3 (5 шт кольорових БФП ф.А3) прохання уточнити який саме зчитувач вимагається прихований чи ні
Автор:
31867934, Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"
04071, Україна, Київ, Київ, вулиця Нижній Вал, будинок 41
Шановний потенційний учаснику, надаємо уточнення за п. 32 таблиці 3 Додатку 3 до тендерної документації - лоток повинен бути для підлогової конфігурації та великої ємкості, саме для аркушів формату А4- від 500 аркушів, про що будуть внесені відповідні зміни у тендерну документацію; за п. 33 та п. 34 таблиці 3 Додатку 3 до тендерної документації – замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 500 000
грн.
Період подання пропозицій
до
29.08.2019 12:00
Замовник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"