Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт вул. Роганської, 89 В, 89 корп. 1, 2 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари)(код за ДК 021:2015 - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) від Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2019-08-05-000993-b
Статус Торги не відбулися
Остання зміна 04.10.2019 00:00
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 02.09.2019 15:12
Закінчення аукціону 02.09.2019 15:33
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
4 209 994 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
21 049.97 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.08.2019 12:43 до 30.08.2019 10:00
Завершено
Період уточнень
з 05.08.2019 12:43
до 20.08.2019 10:00
Завершено
Період аукціону
з 02.09.2019 15:12
до 02.09.2019 15:33
Завершено
Період кваліфікації
з 02.09.2019 15:33
до 23.09.2019 15:09
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.09.2019 15:33
до 04.10.2019 00:00
wait
Підписання договору
з 23.09.2019 15:09
-
Період уточнень
з 05.08.2019 12:43 до 20.08.2019 10:00
Період аукціону
з 02.09.2019 15:12 до 02.09.2019 15:33
Період кваліфікації
з 02.09.2019 15:33 до 23.09.2019 15:09
Період кваліфікації
з 02.09.2019 15:33 до 23.09.2019 15:09
Основні параметри
Капітальний ремонт вул. Роганської, 89 В, 89 корп. 1, 2 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари)(код за ДК 021:2015 - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт вул. Роганської, 89 В, 89 корп. 1, 2 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари)(код за ДК 021:2015 - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Код ДК 021:2015
45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
61047, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Роганська, 89 В, 89 корп. 1, 2
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Післяоплата протягом 90 (дев’яноста) днів на підставі актів виконаних робіт (№ КБ-2в, КБ-3), з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін, у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника. Джерело фінансування закупівлі - міський бюджет м. Харкова
Документи закупівлі
-
05.08.2019 12:46
-
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Шевчун
Електронна пошта
Телефон
+380577252083
Замовник
ЄДРПОУ
34861610
Повна назва
Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Поштовий індекс
61003
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м.Харків
Адреса
Майдан Конституції, 7
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТЕХБУДІНВЕСТ"
Пропозиція:
4 193 663 грн.
Учасник:
ТОВ МІШЕМ
Пропозиція:
3 621 739.2 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 02.09.2019 15:33 по 17.09.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
06.09.2019 16:36
-
02.09.2019 15:33
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 06.09.2019 16:36 по 23.09.2019 15:05
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
13.09.2019 15:50
-
13.09.2019 15:45
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 23.09.2019 15:05 по 04.10.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Переможець не надав документи по ст.17
Зміст
Переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст 17 Закону, або надані документи не підтверджують відсутність підстав, передбачених ст.17 Закону
Документи кваліфікації
23.09.2019 15:09
-
23.09.2019 15:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2019-09-20-000017
Дата створення проекту
20.09.2019 14:27
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
20.09.2019 15:08
Дата публікації висновку про результати
20.09.2019 16:23
Дата завершення усунення порушень
05.10.2019 00:00
Дата завершення моніторингу
12.10.2019 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 607-06-26
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Харківська
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.09.2019 №229 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Жеребцова Е. від 20.09.2019 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 20.09.2019 № 229 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 3 UA-2019-08-05-000993-b 05.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Едгар ЖЕРЕБЦОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
20.09.2019 00:00
Документи рішення
20.09.2019 15:08
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідність тендерних пропозицій умовам тендерної документації. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради (далі – Замовник) від 05.08.2019; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію учасника – переможця ТОВ «ПРОМТЕХБУДІНВЕСТ» (далі учасник - переможець), повідомлення про намір укласти договір. В ході моніторингу установлено, що відповідно підпункту 5.9 розділу ІІІ тендерної документації, учасник - переможець торгів, у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5 або 6 і 8 частини першої статті 17 Закону та частиною другою цієї статті. Повідомлення про намір укласти договір з учасником - переможцем оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу 13.09.2019 року. Проте, станом на 23.09.2019 переможцем не розміщено на вебпорталі Уповноваженого органу документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5 або 6 і 8 частини першої статті 17 Закону та частиною другою цієї статті. Враховуючи викладене, учасник - переможець ТОВ «ПРОМТЕХБУДІНВЕСТ» не підтвердив відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону відповідно до умов тендерної документації. Відповідно до абзацу 3 підпункту 2 пункту 1 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо він не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За наслідками моніторингу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено, що учасник - переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, та підлягає відхиленню відповідно до абзацу 3 підпункту 2 пункту 1 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до законодавства протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
20.09.2019 00:00
Дата публікації
20.09.2019 16:23
Документи висновку
20.09.2019 16:23
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Відповідно до абзацу третього пункту другого частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі– «Закон»), замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону. Виходячи з вищенаведеного та враховуючи результати моніторингу, тендерним комітетом Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради, тендерна пропозиція учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТЕХБУДІНВЕСТ" на закупівлю: Капітальний ремонт вул. Роганської, 89 В, 89 корп. 1, 2 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари)(код за ДК 021:2015 - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) відхилена (дане рішення оформлене протоколом засідання тендерного комітету від 23.09.2019 № 223/1-19). Інформація про відхилення тендерної пропозиції учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТЕХБУДІНВЕСТ" оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 23.09.2019 р.
Дата публікації
26.09.2019 12:09
Документи інформації про усунення порушення
26.09.2019 12:12
-
Торги не відбулися
Очікувана вартість
4 209 994 грн.
Період подання пропозицій
до 30.08.2019 10:00
Замовник:
Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Контактний телефон:
+380577252083
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
4 209 994 грн.
Період подання пропозицій
до 30.08.2019 10:00
Замовник:
Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Контактний телефон:
+380577252083
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності