Закупівля 79810000-5 Друкарські послуги (Послуги з друку посібників «Міжнародні стандарти фінансової звітності» ) від Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця».
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 12.07.2019 15:58до 02.08.2019 11:00
Завершено
Період уточнень
з 12.07.2019 15:58
до 23.07.2019 11:00
Завершено
Період аукціону
з 05.08.2019 13:57
до 05.08.2019 14:18
Завершено
Період кваліфікації
з 05.08.2019 14:18
до 07.08.2019 14:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.08.2019 14:18
до 18.08.2019 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.08.2019 14:55
до 28.08.2019 13:00
Період уточнень
з
12.07.2019 15:58
до
23.07.2019 11:00
Період аукціону
з
05.08.2019 13:57
до
05.08.2019 14:18
Період кваліфікації
з
05.08.2019 14:18
до
07.08.2019 14:55
Період кваліфікації
з
05.08.2019 14:18
до
07.08.2019 14:55
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
79810000-5 Друкарські послуги (Послуги з друку посібників «Міжнародні стандарти фінансової звітності» )
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
75 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
79810000-5 Друкарські послуги (Послуги з друку посібників «Міжнародні стандарти фінансової звітності» )
Код ДК 021:2015
79810000-5 -
Друкарські послуги
Кількість
2 320
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2019 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
30
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Для платників ПДВ: Замовник здійснює оплату протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати реєстрації Виконавцем податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних; у випадку зупинення реєстрації податкової накладної Виконавця оплата здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня отримання Замовником від Виконавця копії рішення про реєстрацію податкової накладної* Оплата здійснюється за умови наявності належним чином оформленого акта приймання- передачі наданих послуг та інших документів, передбачених умовами договору. Для неплатників ПДВ: Замовник здійснює оплату протягом 30 (тридцяти) банківських днів від дати підписання акта приймання – передачі наданих послуг та інших документів , передбачених умовами договору.
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
79810000-5 Друкарські послуги (Послуги з друку посібників «Міжнародні стандарти фінансової звітності» )
Звернення:
За тендером : 79810000-5 Друкарські послуги (Послуги з друку посібників «Міжнародні стандарти фінансової звітності» )
Тема:
Загальна кількість книг
Зміст:
Скажіть закальна кількість книг 4 по 2340 шт = 9360 книг, чи 4 по 585 книг = 2340 всього.?
Дякую.
Дата оприлюднення звернення:
18.07.2019 00:28
Згідно Додатку 6 тендерної документації « Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання)»: Тираж - 2320 книг (комплектів).
Одна книга посібника «Міжнародні стандарти фінансової звітності» складається з 4-х томів. У тендерній документації, а саме, у технічному завданні (додаток №6 тендерної документації) визначено зміст та кількість сторінок в кожному томі.
Дата оприлюднення відповіді:
22.07.2019 14:36
Звернення:
За тендером : 79810000-5 Друкарські послуги (Послуги з друку посібників «Міжнародні стандарти фінансової звітності» )
Тема:
Нарахування ПДВ
Зміст:
Доброго дня.
Чи правильно зрозуміли: якщо мі платники ПДВ, подаємо пропозицію до прикладу 2500000грн. і перемагаємо з цією сумою на аукціоні, то договір буде укладено на суму 2.500.000 + 20% = на 3.000.000 грн.?
Дата оприлюднення звернення:
18.07.2019 00:30
У пункті 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» зазначено:
Ціна тендерної пропозиції для проведення аукціону – ціна пропозиції без урахування ПДВ. Аукціон також здійснюватиметься за ціновими пропозиціями без урахування ПДВ.
Якщо Учасник закупівлі є платником ПДВ, у такому випадку договір буде укладатися за ціною тендерної пропозиції за результатами аукціону з урахуванням ПДВ.
Дата оприлюднення відповіді:
22.07.2019 14:37
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 500 000
грн.
Період подання пропозицій
до
02.08.2019 11:00
Замовник:
Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця»