Закупівля Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-33 Вінниця – Турбів – Гайсин – Балта – Велика Михайлівка - /М-16/, км 238+939– км 245+000 від Служба автомобільних доріг в Одеській області.
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 25.06.2019 16:54до 06.08.2019 10:00
Завершено
Період уточнень
з 25.06.2019 16:54
до 27.07.2019 10:00
Завершено
Період оскарження
з 25.06.2019 16:54
до 02.08.2019 00:00
Поточний період
Період прекваліфікації
з 06.08.2019 10:04
-
Поточний період
Період аукціону
з 30.09.2019 14:51
-
Період уточнень
з
25.06.2019 16:54
до
27.07.2019 10:00
Період оскарження
з
25.06.2019 16:54
до
02.08.2019 00:00
Період аукціону
з
30.09.2019 14:51
Період кваліфікації
з
06.08.2019 10:04
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Період прекваліфікації
Відміни
Моніторинги
Основні параметри
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-33 Вінниця – Турбів – Гайсин – Балта – Велика Михайлівка - /М-16/, км 238+939– км 245+000
Current average repair of the public road of general use of the state value of P-33 Vinnitsa - Turbiv - Gaisin - Balta - Velikaya Mikhailovka - / M-16 /, km 238 + 939- km 245 + 000
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
1 000 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-33 Вінниця – Турбів – Гайсин – Балта – Велика Михайлівка - /М-16/, км 238+939– км 245+000 (джерело фінансування закупівлі - державний та/або місцевий та/або інші бюджети)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Current average repair of the public road of general use of the state value of P-33 Vinnitsa - Turbiv - Gaisin - Balta - Velikaya Mikhailovka - / M-16 /, km 238 + 939- km 245 + 000
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.01.2020 Одеса № 21
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 21.01.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 21.01.2020.
В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 21.01.2020 № 21
Витяг з переліку процедур закупівель
1. UA-2019-06-25-002307-c 25.06.2019 Отримання інформації від громадських об'єднань про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 07 лютого 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг в Одеській області (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 24.06.2019 та зміни до неї, пояснення Замовника на запити Південного офісу Держаудитслужби, отримані 24.01.2020 та 05.02.2020 через електронну систему закупівель, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Колегія АМКУ) від 26.09.2019 № 13765-р/пк-пз та № 13746-р/пк-пз, позовну заяву Замовника від 31.10.2019 № 02-3262/06 про визнання протиправним та скасування рішення Колегії АМКУ від 26.09.2019 № 13746-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ не здійснювався.
Відповідно до частини п’ятої статті 7-1 Закону протягом строку проведення моніторингу закупівлі орган державного фінансового контролю має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, повинен надати відповідні пояснення через електронну систему закупівель.
Отже, з метою з’ясування причини призупинення процедури закупівлі за зазначеним предметом закупівлі під час оскарження рішення Колегії АМКУ від 26.09.2019 № 13746-р/пк-пз у Окружному адміністративному суді міста Києва, Замовнику 29.01.2020 було надіслано та оприлюднено в електронній системі закупівель запит про надання пояснення.
Пояснення з даного питання Замовником, всупереч вимогам частини п’ятої статті 7-1 Закону, оприлюднено через електронну систему закупівель 05.02.2020 (на п’ятий робочий день), чим не дотримано вимоги зазначеної норми Закону.
Крім того, надана відповідь містить посилання на частини та статті Закону, яких не існує (частина 17 статті 18 Закону, частина 6 статті 33 та частина 7 статті 40 Закону).
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, - порушень не установлено.
За результатами моніторингу закупівлі установлено порушення частини п’ятої статті 7-1 Закону.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Служба автомобільних доріг в Одеській області усунула порушення в спосіб, вказаний в констатуючій частині висновку. Детальна інформація зазначена в протоколі засідання тендерного комітету від 13.02.2020р. №б/н, що додається.
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань.
Як Замовник може пояснити невиконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.09.2019 № 13746-р/пк-пз, яке є обов’язковим для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються в частині скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Миколаївбудцентр»?
Чи оскаржував Замовник у судовому порядку рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.09.2019 № 13746-р/пк-пз протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель?
Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідно до част. 12 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження може бути оскаржене замовником у судовому порядку протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
Враховуючи, що Служба автомобільних доріг в Одеській області, як Замовник процедури закупівлі не погодилася з рішенням, винесеним органом оскарження, було подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування рішення постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України від 26.09.2019 № 13746-р/пк-пз, яке оприлюднено 01.10.2019р. Копія позовної заяви додається.
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань.
1. Якою нормою законодавства керувався Замовник під час призупинення процедури закупівлі за номером ID: UA-2019-06-25-002307-c (вказати пункт, частину, статтю, тощо нормативно-правового акту)?
2. Чи відповідають умовам сьогодення наявність фінансування вказаної процедури закупівлі, технічні умови (завдання)?
Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
1. Повідомляємо, що відповідно до част. 17 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» після подання суб’єктом оскарження скарги до органу оскарження електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює рішення замовника про відміну тендера чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі.
Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну тендера чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
У разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це орган оскарження та розмістити в електронній системі закупівель підтвердження.
Укладення договору про закупівлю під час оскарження забороняється.
Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною шостою статті 33, частиною сьомою статті 40 цього Закону.
Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
Після прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги про відмову в задоволенні скарги рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду електронна система закупівель автоматично, не раніше ніж через два дні з дня розміщення такого рішення в електронній системі закупівель, визначає дату та час проведення електронного аукціону та розсилає повідомлення усім особам, які подали тендерні пропозиції.
З усього вищевказаного легко зрозуміти, що саме електронна система закупівель Прозорро, а не Замовник призупиняє або продовжує хід процедури закупівлі. До завершення судової справи жодного впливу на хід проведення процедури закупівлі Замовник не має, вона залишається заблокованою системою Прозорро.
2. Фінансування буде виділено протягом 1-2 місяців, (звертаємо увагу, що зараз початок року). Технічне завдання актуальне.
Рішеня
05.02.2020 17:40
Замовник
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-33 Вінниця – Турбів – Гайсин – Балта – Велика Михайлівка - /М-16/, км 238+939– км 245+000
Тендер:
UA-2019-06-25-002307-c
Кваліфікований електронний підпис відсутній.
Тип:
скарга
На прекваліфікацію:
UA-2019-06-25-002307-c.a1
Дата:
06.09.2019 21:31
Стан:
Задоволено
СКАРГА на рішення Служби автомобільних доріг в Одеській області про відхилення тендерної пропозиції учасника (протокол розгляду тендерних пропозицій по процедурі закупівлі №4 від 02.09.2019 року)
Неправомірне відхилення пропозиції ТОВ «ПБС» свідчить про упереджене ставлення та дискримінаційний підхід до учасників. Прийняття рішення про відхилення пропозиції та не допущення до аукціону учасника з надуманих підстав, порушує права учасника публічних закупівель ТОВ «ПБС» на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та недискримінацію учасників, порушує принцип добросовісної конкуренцію серед учасників.
Враховуючи все вищенаведене, керуючись ст.3, ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану Скаргу до розгляду.
2. Встановити наявність порушень під час проведення процедури закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-33 Вінниця – Турбів – Гайсин – Балта – Велика Михайлівка - /М-16/, км 238+939– км 245+000»;
3. Зобов’язати Службу автомобільних доріг в Одеській області скасувати своє рішення, оформлене Протоколом № 4 від 02.09.2019 року, в частині відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПБС».
Автор:
32872788, ТОВ ПБС
76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Тичини 8А
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-33 Вінниця – Турбів – Гайсин – Балта – Велика Михайлівка - /М-16/, км 238+939– км 245+000