Звернення:
За лотом №2 : Інтерактивні комплекси
Тема:
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Зміст:
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Дата оприлюднення звернення:
18.06.2019 09:20
1) Відповідно до умов Додатку №1 до тендерної документації, - технічні, якісні та кількісні характеристики, запропонованого учасниками процедури закупівлі товару, повинні відповідати або бути кращими за наведені у цьому додатку показники (або бути еквівалентними, аналогічними тощо), причому згідно його п. 3 зазначено, що “Усі посилання у цьому Додатку 1 до тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент", але якщо запропонований учасником процедури закупівлі товар є аналогічним за параметрами (технічними, якісними, кількісні та іншими характеристиками предмета закупівлі) та / або відрізняється від тих, що вимагаються замовником у цьому додатку до тендерної документації, то в такому разі учасник у складі його тендерної пропозиції повинен обов’язково надати порівняльну таблицю цих параметрів з відомостями щодо їх відповідності (або не відповідності) необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації Додатку №1 до тендерної документації.
2). Згідно умов п. 5 тендерної документації, - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Відповідно до частини 1 статті 28 Закону України “Про публічні закупівлі”, - оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі відображаються значення ціни пропозиції учасника та приведеної ціни.
За результатами оцінки даного електронного аукціону електронною системою закупівель визначається найбільш економічно вигідна остаточна пропозиція учасника та ставиться на розгляд Замовнику.
Згідно умов розділу V тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. У Додатку № 3 до тендерної документації ціна без ПДВ зазначається лише учасниками, які не є платниками податку на додану вартість, відповідно до вимог Податкового кодексу України або у разі якщо ПДВ не передбачено для даного виду товару, згідно чинного законодавства.
А отже, система оподаткування не впливає на оцінку, оскільки єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна та оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично шляхом застосування електронного аукціону. Замовник не має технічної можливості впливати на таку автоматичну оцінку та порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ чи з ПДВ. Після завершення аукціону всі пропозиції, які відображаються у протоколі розкритті, вважаються остаточними.
Дата оприлюднення відповіді:
18.06.2019 10:06