Ваша вимога №UA-2019-06-11-000631-b.b1 від 19.07.2019, уважно розглянута тендерним комітетом Львівського комунального автотранспортного підприємства №1.
Відповідно до п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Пунктом 1 розділу IV тендерної документації передбачено, що «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції: 01 липня 2019 року. Отримана тендерна пропозиція автоматично вноситься до реєстру. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали».
Згідно ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідна.
Тендерним комітетом ЛК АТП №1 було розглянуто пропозицію ТзОВ «Автотранс-Дік» та встановлено, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. Причини та обґрунтування відхилення пропозиції ТзОВ «Автотранс-ДІК» зазначені в Протоколі № 3 засідання тендерного комітету ЛК АТП №1 від 10.07.2019 року.
Повноваження щодо визначення умов проведення процедури закупівлі, видів документів та інформації, які мають бути подані учасниками, їх змісту та форми належать саме Замовнику, які він реалізовує шляхом складення тендерної документації. І Замовник правомірно очікує, що ці умови будуть виконані Учасником у точній відповідності з умовами тендерної документації та у повному обсязі, а не частково.
Вимоги зазначені у Тендерній документації встановлені для всіх учасників даної процедури закупівлі, а не лише для ТзОВ «Автотранс-ДІК», і при оцінці тендерної пропозиції Замовником дотриманий принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, встановлений ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
ТзОВ «Атотранс-ДІК» не звернувся з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, натомість після розгляду тендерним комітетом ЛК АТП №1 тендерних пропозицій Учасників та оприлюднення рішення (Протоколу №3 засідання тендерного комітету від 10.07.2019) надав вимогу в якій додатково завантажив документи і просить розглянути пропозицію. Однак, вищевказана вимога не може бути задоволена, оскільки кінцевий строк подання тендерної пропозиції минув
01 липня 2019 року.
У зв’язку з вищевикладеним, рішення про відхилення тендерної пропозиції ТзОВ «Автотранс-ДІК», оформлене протоколом №3 засідання тендерного комітету від 10.07.2019, є обґрунтованим, законним та прийнятим у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі».