Показати схожі тендери

Закупівля Реконструкція аеродрому КП "Аеропорт Вінниця" на території Гавришівської сільської ради Вінницького району, Вінницької області. від Комунальне підприємство "Аеропорт Вінниця".

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2019-06-07-002724-b
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 23.11.2019 18:59
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 31.10.2019 12:53
Закінчення аукціону 31.10.2019 13:15
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
962 605 808 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 813 029.04 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.06.2019 17:26 до 13.08.2019 09:00
Завершено
Період уточнень
з 07.06.2019 17:26
до 03.08.2019 09:00
Завершено
Період оскарження
з 07.06.2019 17:26
до 09.08.2019 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 14.08.2019 10:21
до 31.10.2019 00:00
Завершено
Період аукціону
з 31.10.2019 12:53
до 31.10.2019 13:15
Завершено
Період кваліфікації
з 31.10.2019 13:15
до 04.11.2019 14:58
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.10.2019 13:15
до 15.11.2019 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.11.2019 14:58
до 23.11.2019 18:59
Період уточнень
з 07.06.2019 17:26 до 03.08.2019 09:00
Період оскарження
з 07.06.2019 17:26 до 09.08.2019 00:00
Період аукціону
з 31.10.2019 12:53 до 31.10.2019 13:15
Період кваліфікації
з 14.08.2019 10:21 до 31.10.2019 00:00
Період кваліфікації
з 31.10.2019 13:15 до 04.11.2019 14:58
Період кваліфікації
з 31.10.2019 13:15 до 04.11.2019 14:58
Основні параметри
Реконструкція аеродрому КП "Аеропорт Вінниця" на території Гавришівської сільської ради Вінницького району, Вінницької області.
Reconstruction of aerodrome CE "Airport Vinnytsia" on the territory of the Havryshivska village council of Vinnytsia district, Vinnytsia region.
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
4 813 029.04
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція аеродрому КП "Аеропорт Вінниця" на території Гавришівської сільської ради Вінницького району, Вінницької області.
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Reconstruction of aerodrome CE "Airport Vinnytsia" on the territory of the Havryshivska village council of Vinnytsia district, Vinnytsia region.
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
23202, Україна, Вінницька область, с.Гавришівка, Аеропорт
Дата постачання по
20.12.2021 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Аванс
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
За наявності відповідного фінансування Замовник може надавати Підряднику аванс для виконання робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 117 від 23.04.2014 (із змінами). Розмір авансу не може перевищувати 30% вартості Договору. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс протягом трьох календарних місяців після одержання авансу та надати відповідні акти виконаних робіт. По закінченні вказаного терміну, невикористані суми авансу, повертаються Замовнику.
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 70,0 %
Документи закупівлі
-
05.08.2019 18:48
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Новіцька Ірина Сергіївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Novytska Iryna
Електронна пошта
Телефон
380432658860
Факс
65-88-60
Мова спілкування
Українська
Сайт:
http://www.airvinnytsia.com
Додаткова контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Грабовецький Ігор Йосипович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Hrabovetskiy Ihor
Електронна пошта
Телефон
380432658860
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
01130532
Назва (англійською мовою)
Communal enterprise "Airport Vinnytsia"
Повна назва
Комунальне підприємство "Аеропорт Вінниця"
Повна назва (англійською мовою)
Communal enterprise "Airport Vinnytsia"
Поштовий індекс
21000
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Вінниця
Адреса
вулиця Соборна, 59
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН"
Пропозиція:
898 000 000 грн.
Учасник:
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ"
Пропозиція:
896 875 000 грн.
Учасник:
AzVirt MMC
Пропозиція:
Учасник:
КОНСОРЦІУМ "МІКСТРАНСБУД"
Пропозиція:
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
Пропозиція:
Учасник:
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK INSAAT TICARET VE SANAYI ANONIM SIRKETI(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ)
Пропозиція:
Учасник:
ТОВ "БК Пегас"
Пропозиція:
Учасник:
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
Пропозиція:
Прекваліфікація
AzVirt MMC : [email protected]
відмінено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
23.08.2019 19:56
-
КОНСОРЦІУМ "МІКСТРАНСБУД" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає кваліфікаційним критеріям, Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
1. В тексті банківської гарантії № 1631-19/Т1 від 24 липня 2019 та в Зміні №1 до банківської гарантії 1631-19/Т1 від 12 серпня 2019 року в тексті міститься посилання на Договір про надання гарантії №1631-19/Т1 від 24.07.2019 року, в завантажених документах зазначений договір відсутній. Невідповідність вимогам ч.3 п. 2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиціїТД. 2. На підтвердження виконання аналогічного договору Учасник надав Договір про надання послуг №40/ОУ-2014 з реконструкції штучної злітно-посадкової смуги, руліжної доріжки і перону в аеропорту міста Уральськ (Республіка Казахстан). І черга від 26 серпня 2014. Відповідно до пункту 4 Договору Графік надання послуг (додаток 2 до Договору) є невід’ємною частиною договору. Учасник у складі документації не надав Графік надання послуг. Тобто Договір надано не в повному обсязі. Невідповідність вимогам п.п. 3.2 Розділ І. Перелік документів, які надаються Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону) Додатку 1 до ТД. 3. На підтвердження виконання аналогічного договору Учасник надав Договір про надання послуг з реконструкції штучної злітно-посадкової смуги, руліжної доріжки і перону в аеропорті м. Семей б/н від 07 лютого 2017р. (Республіка Казахстан). Відповідно до пункту 2.3 Договору Відомість договірної ціни (додаток №1 до Договору) та Графік надання послуг (додаток №2 до Договору) є невід’ємними частинами договору. Учасник у складі документації не надав Графік надання послуг та Відомість договірної ціни. Тобто Договір надано не в повному обсязі. Невідповідність вимогам п.п 3.2 Розділ І. Перелік документів, які надаються Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону) Додатку 1 до ТД.
Документи прекваліфікації
23.08.2019 19:38
-
14.08.2019 10:22
Витяг з ЄДР
14.08.2019 10:22
Витяг з ЄДР
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" : [email protected]
відмінено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає кваліфікаційним критеріям, Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
1. На підтвердження виконання аналогічного договору Учасник надав Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасника, Договір будівельного підряду №1 від 31 липня 2018. та схвальний відгук від Департаменту містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Черкаської обласної адміністрації від 09.07.2019 за № 400/04.01-07. В зазначеній вище Довідці та Відгуку вказано, що об’єкт капітального будівництва належить до класу наслідків СС3. Для підтвердження зазначеної інформації Замовник звернувся на офіційний сайт Міністерства регіонального розвитку та ЖКГ України : http://dfrr.minregion.gov.ua/foto/projt_addition/2018/04/Rozrahunok-klasu-naslidkiv-vidpovidalnosti.pdf Посилання на офіційний реєстр дозвільних документів ДАБІ України: https://dabi.gov.ua/declarate/list.php?sort=galuz&order=ASC З отриманої інформації вбачається, що клас наслідків об’єкту зазначеного Учасником у Договорі будівельного підряду №1 від 31 липня 2018 – СС2. Таким чином, інформація надана Учасником – не відповідає дійсності. Невідповідність вимогам п. 3 Розділ І. Перелік документів, які надаються Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону) Додатку 1 до ТД. 2. На підтвердження виконання аналогічного договору Учасник надав Договір субпідряду №06/10/17-01 на виконання робіт по об’єкту «Роботи з реконструкції, будівництва аеродромного комплексу комунального підприємства «Міжнародний аеропорт Одеса» від 06 жовтня 2017р. Відповідно до пункту 1.3 проектна документація, відомість обсягів робіт, є невід’ємною частиною договору. Учасник у складі документації не надав відомість обсягів робіт, проектну документацію. Тобто Договір надано не в повному обсязі. Невідповідність вимогам п.3. Розділ І. Перелік документів, які надаються Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону) Додатку 1 до ТД.
Документи прекваліфікації
23.08.2019 19:40
-
14.08.2019 10:23
Витяг з ЄДР
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" : [email protected]
898 000 000 грн.
відмінено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає кваліфікаційним критеріям, Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
1. Учасник документально не підтвердив право власності на вимірювальну(-і) лабораторію(-ї). Невідповідність вимог п. 1.6.2. Розділ І. Перелік документів, які надаються Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону) Додатку 1 до ТД. 2. Учасник документально не підтвердив з усіма працівниками наявність трудових та/або цивільно-правових відносин, які зазначені у довідці згідно вимог. Невідповідність вимог п. 2.3 . Розділ І. Перелік документів, які надаються Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону) Додатку 1 до ТД. 3. На підтвердження виконання аналогічного договору Учасник надав Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасника, Договір відновлювальних робіт покриття , РД -1 , РД -2, перону в аеропорту «Херсон» - реконструкція №1-3/152 від 05.11.2015р. та схвальний відгук від Департаменту містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Черкаської обласної адміністрації від 09.07.2019 за № 400/04.01-07. В зазначеному вище відгукові від комунальної установи з капітального будівництва та експлуатації Херсонської обласної ради вказано « Роботи виконані з високою якістю та повністю відповідали вимогам нормативних документів та умовах договору». Замовник на підтвердження наданої інформації звернувся до Рахункової палати України. У відповідьотримано посилання на офіційний сайт Рахункової палати www.ac-rada.gov.ua. На даному ресурсі міститься Звіт Київ 2019 про результати аудиту ефективності використання коштів державного фонду регіонального розвитку (витяг) - https://rp.gov.ua/upload-files/Activity/Collegium/2019/7-1_2019/Zvit_7-1_2019.pdf . З отриманої інформації вбачається, що роботи виконані не якісно. Таким чином, інформація надана у Відгуку щодо якості робіт – не відповідає дійсності. Невідповідність вимогам п.3. Розділ І. Перелік документів, які надаються Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону) Додатку 1 до ТД.
Документи прекваліфікації
23.08.2019 19:55
-
14.08.2019 10:23
Витяг з ЄДР
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" : [email protected]
896 875 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
23.08.2019 19:16
-
14.08.2019 10:24
Витяг з ЄДР
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK INSAAT TICARET VE SANAYI ANONIM SIRKETI(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ) : [email protected]
відмінено
Показати документи пропозиції
Тема
Наявні підстави, зазначені у статті 17, Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
1. Учасник не надав антикорупційної програми, наказу на призначення відповідального за реалізацію антикорупційної програми, пояснювальну записку щодо неподання документу. Невідповідність вимогам п.5. Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД. 2. Відсутній схвальний лист відгук від Замовника, що підтверджує виконання аналогічного договору у розумінні ТД. Учасником було надано пояснення, що на підтвердження виконання аналогічного договору він надав інші документи. Проте відповідно до вимоги пп.2 п.2.2 розділу V ТД Учасник – нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей Учасник зареєстрований. Враховуючи вимоги ТД надання аналогу схвальному листу відгуку не передбачалось. Невідповідність вимогам п.3.4 Розділ І. Перелік документів, які надаються Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону) Додатку 1 до ТД. 3. Учасником не надано документ передбачені п. 2.4. Розділу ІІІ. Документи, які мають бути надані учасником - нерезидентом у складі тендерної пропозиції Додатку 1 до ТД, а сама наказ на призначення особи яка підписала надану довіреність. Невідповідність вимогам п. 2.4 Розділ ІІІ. Документи, які мають бути надані учасником - нерезидентом у складі тендерної пропозиції Додатку 1 до ТД
Документи прекваліфікації
23.08.2019 19:47
-
ТОВ "БК Пегас" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає кваліфікаційним критеріям, Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
1. Не надані листи у формі визначені Додатком 9 та Додатком 10 Тендерною документацією. Невідповідність вимогам п.3, п.6.2 Розділ VІ. Результати торгів та укладання договору про закупівлю. 2. Учасник документально не підтвердив наявності досвіду виконання аналогічного договору у розумінні Тендерної документації. Невідповідність вимогам п. 3 Розділ ІІІ. Документи, які мають бути надані учасником - нерезидентом у складі тендерної пропозиції Додатку 1 до ТД
Документи прекваліфікації
23.08.2019 19:45
-
14.08.2019 10:25
Витяг з ЄДР
ТОВ "Автомагістраль-Південь" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає кваліфікаційним критеріям, Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
1. На підтвердження виконання аналогічного договору Учасник надав Договір субпідряду б/н на виконання робіт по об’єкту «Роботи з реконструкції, будівництва аеродромного комплексу комунального підприємства «Міжнародний аеропорт Одеса» від 06 лютого 2017р. Відповідно до пункту Відповідно до пункту 1.3 проектна документація, відомість обсягів робіт, є невід’ємною частиною договору. Учасник у складі документації не надав відомість обсягів робіт, проектну документацію. Тобто Договір надано не в повному обсязі. Невідповідність вимог п. 3.2 Розділ І. Перелік документів, які надаються Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону) Додатку 1 до ТД. 2. Учасник документально не підтвердив право власності на вимірювальну(-і) лабораторію(-ї). Невідповідність вимог п. 1.6.2. Розділ І. Перелік документів, які надаються Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону) Додатку 1 до ТД.
Документи прекваліфікації
23.08.2019 19:43
-
14.08.2019 10:25
Витяг з ЄДР
14.08.2019 10:25
Витяг з ЄДР
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK INSAAT TICARET VE SANAYI ANONIM SIRKETI(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ) : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Наявні підстави, зазначені у статті 17, Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
1. Учасник не надав антикорупційної програми, наказу на призначення відповідального за реалізацію антикорупційної програми, пояснювальну записку щодо неподання документу. Невідповідність вимогам п.5. Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД. 2. Відсутній схвальний лист відгук від Замовника, що підтверджує виконання аналогічного договору у розумінні ТД. Учасником було надано пояснення, що на підтвердження виконання аналогічного договору він надав інші документи. Проте відповідно до вимоги пп.2 п.2.2 розділу V ТД Учасник – нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей Учасник зареєстрований. Враховуючи вимоги ТД надання аналогу схвальному листу відгуку не передбачалось. Невідповідність вимогам п.3.4 Розділ І. Перелік документів, які надаються Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону) Додатку 1 до ТД. 3. Учасником не надано документ передбачені п. 2.4. Розділу ІІІ. Документи, які мають бути надані учасником - нерезидентом у складі тендерної пропозиції Додатку 1 до ТД, а сама наказ на призначення особи яка підписала надану довіреність. Невідповідність вимогам п. 2.4 Розділ ІІІ. Документи, які мають бути надані учасником - нерезидентом у складі тендерної пропозиції Додатку 1 до ТД
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" : [email protected]
відмінено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
20.09.2019 16:22
Витяг з ЄДР
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" : [email protected]
898 000 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
AzVirt MMC : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає кваліфікаційним критеріям, Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
1. У складі Пропозиції AzVirt MMC міститься, зокрема, гарантійний лист щодо виконання зобов’язань від 11.07.2019р. № 350 відповідно до якого AzVirt MMC надає свою Пропозицію відповідно до Документації, у тому числі, технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі відповідно до технічного завдання згідно з додатком 6 Документації. Разом з тим, у складі Пропозиції AzVirt MMC відсутня інформація саме про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що не відповідає умовам Документації в цій частині . Невідповідність вимогам п.6. Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД. 2. У складі Пропозиції AzVirt MMC в архівній папці «Установчі.rar» містяться, зокрема: -рішення засновник від 25.12.2012, викладене іншою мовою, ніж українська, мовою з перекладом українською, якими затверджено раду директорів; - виписка з наказу від 26.12.2012 № 696/12, викладене іншою, ніж українська, мовою з перекладом українською , відповідно до якої Алієва Ельнура Алі призначено на посаду директора. Разом з тим, переклади зазначених документів не містять печатки бюро перекладу, що не відповідає умовам Документації в цій частині. Невідповідність вимогам п.7. Розділ І. Загальні положення. 3. Додаток 1 Документації містить, зокрема, перелік документів, які надаються учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону). Згідно з додатком 1 Документації для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасником надається, зокрема: довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору* учасником за 2009-2019 роки. За таких умов, учасник повинен був зазначити у довідці суму договору та вартість фактично виконаних робіт саме у гривнях. У складі Пропозиції AzVirt MMC міститься, зокрема, довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, в якій зазначена сума договору, визначена у валюті манат, що не відповідає умовам Документації в цій частині. Невідповідність вимогам п.3.1 Розділ І. Перелік документів, які надаються Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону) Додатку 1 до ТД.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає кваліфікаційним критеріям, Наявні підстави, зазначені у статті 17, Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
1. На підтвердження виконання аналогічного договору Учасник надав Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасника, Договір будівельного підряду №1 від 31 липня 2018. та схвальний відгук від Департаменту містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Черкаської обласної адміністрації від 09.07.2019 за № 400/04.01-07. В зазначеній вище Довідці та Відгуку вказано, що об’єкт капітального будівництва належить до класу наслідків СС3. Для підтвердження зазначеної інформації Замовник звернувся на офіційний сайт Міністерства регіонального розвитку та ЖКГ України : http://dfrr.minregion.gov.ua/foto/projt_addition/2018/04/Rozrahunok-klasu-naslidkiv-vidpovidalnosti.pdf Посилання на офіційний реєстр дозвільних документів ДАБІ України: https://dabi.gov.ua/declarate/list.php?sort=galuz&order=ASC З отриманої інформації вбачається, що клас наслідків об’єкту зазначеного Учасником у Договорі будівельного підряду №1 від 31 липня 2018 – СС2. Таким чином, інформація надана Учасником – не відповідає дійсності. - Надання недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі. (частина сьома статті 28 Закону). - Невідповідність вимогам п.п. 2.2 Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції. Тендерної документації (частина четверта статті 30 Закону). 2. На підтвердження виконання аналогічного договору Учасник надав Договір субпідряду №06/10/17-01 на виконання робіт по об’єкту «Роботи з реконструкції, будівництва аеродромного комплексу комунального підприємства «Міжнародний аеропорт Одеса» від 06 жовтня 2017р. Відповідно до пункту 1.3 проектна документація, відомість обсягів робіт, є невід’ємною частиною договору. Учасник у складі документації не надав відомість обсягів робіт, проектну документацію. Тобто Договір надано не в повному обсязі. Невідповідність вимогам п.3. Розділ І. Перелік документів, які надаються Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону) Додатку 1 до ТД. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Росдорстрой» : - згідно ст. 30 п.1 ч.3 Закону « Наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону». - згідно ст. 30 п.1 ч.4 Закону «Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації». - згідно ст. 30 п.1 Закону «Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному критеріям, установлених статтею 16 Закону».
Документи прекваліфікації
25.10.2019 14:01
Витяг з ЄДР
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 31.10.2019 13:15 по 15.11.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
04.11.2019 14:58
-
documentType.award.awardNotice
31.10.2019 13:15
Витяг з ЄДР
31.10.2019 13:15
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2019-06-07-002724-b-a1
Підписаний і діє
Номер
VIN/22/11/19-1
896 875 000 грн.
747 395 833.33 грн.
З ПДВ
Підписано
22.11.2019
Строк дії договору з
22.11.2019
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
Реконструкція аеродрому КП "Аеропорт Вінниця" на території Гавришівської сільської ради Вінницького району, Вінницької області.
Номенклатура
Реконструкція аеродрому КП "Аеропорт Вінниця" на території Гавришівської сільської ради Вінницького району, Вінницької області.
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
23.11.2019 18:57
-
Додатки до договору
23.11.2019 18:34
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-01-24-000069
Дата створення проекту
24.01.2020 14:50
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
24.01.2020 17:12
Дата публікації висновку про результати
14.02.2020 14:06
Дата завершення усунення порушень
29.02.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
15.02.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 23.01.2020 № 14 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 23.01.2020 № 14 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1 UA-2019-06-07-002724-b 07.06.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
23.01.2020 00:00
Документи рішення
24.01.2020 17:12
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 12 лютого 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Комунального підприємства «Аеропорт Вінниця» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 04.07.2019 № 8 зі змінами, протокол розгляду тендерних пропозицій від 23.08.2019 № 17, тендерні пропозиції AzVirt MMC, Консорціум «МІКСТРАНСБУД», товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ», товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬТІС-КОНСТРАКШН», товариства з обмеженою відповідальністю «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ», ONUR TAAHHUT TASIMACILIK INSAAT TICARET VE SANAYI ANONIM SIRKETI(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ, товариства з обмеженою відповідальністю «БК Пегас» та товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь», протокол засідання тендерного комітету від 04.11.2019 № 29, повідомлення про намір укласти договір, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.07.2019 № 10040-р/пк-пз та № 10041-р/пк-пз, від 06.08.2019 № 10687-р/пк-пз, від 12.08.2019 № 11034-р/пк-пз, від 30.08.2019 № 12097-р/пк-пз, від 16.09.2019 № 13010-р/пк-пз, № 13011-р/пк-пз, № 13012-р/пк-пз та № 13013-р/пк-пз, від 16.10.2019 № 14808-р/пк-пз, від 17.10.2019 № 14941-р/пк-пз та № 14942-р/пк-пз, договір від 22.11.2019 № VIN/22/11/19-1. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490) в оголошенні про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про джерело фінансування закупівлі та, як наслідок, зазначена інформація відсутня у повідомленні про намір укласти договір.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій Консорціуму «МІКСТРАНСБУД», ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ», ONUR TAAHHUT TASIMACILIK INSAAT TICARET VE SANAYI ANONIM SIRKETI (ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ, товариства з обмеженою відповідальністю «БК Пегас», товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» (окрім тих питань, що були предметом розгляду Колегії АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку і не допускати їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
12.02.2020 00:00
Дата публікації
14.02.2020 14:06
Документи висновку
14.02.2020 14:06
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень Комунальне підприємство «Аеропорт Вінниця» 07 червня 2019 року на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднило оголошення про проведення відкритих торгів по предмету Закупівлі: «Реконструкція аеродрому КП «Аеропорт Вінниця» на території Гавришівської сільської ради Вінницького району, Вінницької обл. (ДК 021:2015 -45000000-7)». Номер предмету закупівлі UA-2019-06-07-002724-b. На веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено тендерну документацію відповідно до вимог. Процедура закупівлі тривала протягом 5-ти місяців. За цей період відбувались зміни в законодавстві щодо реалізації внесення інформації у електронні форми, в тому числі з питань які були зазначені у висновку про результати моніторингу. Оформлення процедури закупівлі проводилось у відповідності із електронною формою заповнення інформації, порушення якої не дає можливості проведення наступних кроків проведення послідовності дій. Проведення процедури зазначеної закупівлі свідчить про дотримання всіх вимог заповнення електронної форми, діючих на момент їх оформлення. Також зазначаємо, що вся інформація про закупівлю, зокрема про джерело фінансування, міститься у тендерній документації, оприлюдненій належним чином. На сьогодні дана закупівля завершена, внесення будь яких змін, окрім як у договір, не є можливим технічно. КП «Аеропорт Вінниця» вживаються всі можливі заходи з метою недопущення порушень у сфері публічних закупівель.
Дата публікації
21.02.2020 12:50
Документи інформації про усунення порушення
21.02.2020 12:50
-
21.02.2020 12:51
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі реконструкції аеродрому КП «Аеропорт Вінниця» на території Гавришівської сільської ради Вінницького району, Вінницької області (код ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт), очікуваною вартістю 962 605 808,00 грн (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-07-002724-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, просимо обґрунтовано пояснити вашу позицію щодо причини відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» (зазначити пункти тендерної документації яким не відповідає пропозиція). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Рішеня
05.02.2020 17:07
Орган перевірки
11.02.2020 00:00
Документи повідомлення
05.02.2020 17:08
-
Відповідь
Пояснення.
На Ваш запит щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» повідомляємо, що відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій закупівлі, тендерним комітетом КП «Аеропорт Вінниця» встановлено наступне: 1. На підтвердження виконання аналогічного договору Учасник надав Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасника, Договір будівельного підряду №1 від 31 липня 2018. та схвальний відгук від Департаменту містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Черкаської обласної адміністрації від 09.07.2019 за № 400/04.01-07. В зазначеній вище Довідці та Відгуку вказано, що об’єкт капітального будівництва належить до класу наслідків СС3. Для підтвердження зазначеної інформації Замовник звернувся на офіційний сайт Міністерства регіонального розвитку та ЖКГ України : http://dfrr.minregion.gov.ua/foto/projt_addition/2018/04/Rozrahunok-klasu-naslidkiv-vidpovidalnosti.pdf Посилання на офіційний реєстр дозвільних документів ДАБІ України: https://dabi.gov.ua/declarate/list.php?sort=galuz&order=ASC З отриманої інформації вбачається, що клас наслідків об’єкту зазначеного Учасником у Договорі будівельного підряду №1 від 31 липня 2018 – СС2. Таким чином, інформація надана Учасником – не відповідає дійсності. - Надання недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі. (частина сьома статті 28 Закону). - Невідповідність вимогам п.п. 2.2 Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції. Тендерної документації (частина четверта статті 30 Закону). 2. На підтвердження виконання аналогічного договору Учасник надав Договір субпідряду №06/10/17-01 на виконання робіт по об’єкту «Роботи з реконструкції, будівництва аеродромного комплексу комунального підприємства «Міжнародний аеропорт Одеса» від 06 жовтня 2017р. Відповідно до пункту 1.3 проектна документація, відомість обсягів робіт, є невід’ємною частиною договору. Учасник у складі документації не надав відомість обсягів робіт, проектну документацію. Тобто Договір надано не в повному обсязі. Невідповідність вимогам п.3. Розділ І. Перелік документів, які надаються Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону) Додатку 1 до ТД.» Тендерна пропозиція ТОВ «Росдорстрой» відхилена: - згідно ст. 30 п.1 ч.3 Закону « Наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону». - згідно ст. 30 п.1 ч.4 Закону «Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації». - згідно ст. 30 п.1 Закону «Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному критеріям, установлених статтею 16 Закону».
Рішеня
10.02.2020 14:52
Замовник
Документи повідомлення
10.02.2020 14:54
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
962 605 808 грн.
Період подання пропозицій
до 13.08.2019 09:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Аеропорт Вінниця"
Контактний телефон:
380432658860
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
962 605 808 грн.
Період подання пропозицій
до 13.08.2019 09:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Аеропорт Вінниця"
Контактний телефон:
380432658860
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності