Закупівля ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою парку «Аврора» у Дніпровському районі» від Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд".
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 05.06.2019 18:17до 20.06.2019 22:00
Завершено
Період уточнень
з 05.06.2019 18:17
до 10.06.2019 22:00
Завершено
Період оскарження
з 05.06.2019 18:17
до 16.06.2019 00:00
Завершено
Період аукціону
з 21.06.2019 11:52
до 21.06.2019 12:19
Завершено
Період кваліфікації
з 21.06.2019 12:19
до 24.06.2019 17:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.06.2019 12:19
до 05.07.2019 00:00
wait
Підписання договору
з 24.06.2019 17:47
-
Період уточнень
з
05.06.2019 18:17
до
10.06.2019 22:00
Період оскарження
з
05.06.2019 18:17
до
16.06.2019 00:00
Період аукціону
з
21.06.2019 11:52
до
21.06.2019 12:19
Період кваліфікації
з
21.06.2019 12:19
до
24.06.2019 17:47
Період кваліфікації
з
21.06.2019 12:19
до
24.06.2019 17:47
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Основні параметри
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою парку «Аврора» у Дніпровському районі»
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою парку «Аврора» у Дніпровському районі»
Код ДК 021:2015
45453000-7 -
Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
01001, Україна, Київська область, м. Київ, парк «Аврора» у Дніпровському районі
Дата постачання по
31.12.2019 18:22
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати:
Аванс
Період:
5
робочі
днів
Розмір оплати:
30,0 %
Опис:
Замовник протягом 5 робочих днів після реєстрації даного Договору в ГУ ДКСУ у м. Києві та отримання від головного розпорядника бюджетних коштів надає Підряднику на _______ рік аванс для придбання матеріалів у розмірі до 30% від суми цього Договору забезпеченої бюджетним фінансуванням на 20__рік, в т.ч. ПДВ - 20%. строком на _____________ місяці за умови відкритого Підрядником рахунку в ГУ ДКСУ згідно п.21 Постанови Кабінету Міністрів України “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” від 23.04.2014 № 117 (із змінами та доповненнями) (далі – Постанова) та за отриманого погодження від Замовника
Виконання робіт
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
14
робочі
днів
Розмір оплати:
70,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт