Показати схожі тендери

Закупівля Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала від 0000000000000000000000.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2019-05-22-000195-c
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 03.12.2022 11:59
Підпис Підпис відсутній
Очікувана вартість:
грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
грн. (0 %)
Вартість подання пропозиції:
61.2 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.05.2019 10:00 до 25.06.2019 15:00
Завершено
Період уточнень
з 22.05.2019 10:00
до 15.06.2019 15:00
Завершено
Період оскарження
з 22.05.2019 10:00
до 21.06.2019 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 25.06.2019 15:01
до 10.07.2019 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.07.2019 16:12
до 11.07.2019 16:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.07.2019 16:12
до 22.07.2019 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.07.2019 16:56
до 03.12.2022 11:59
Період уточнень
з 22.05.2019 10:00 до 15.06.2019 15:00
Період оскарження
з 22.05.2019 10:00 до 21.06.2019 00:00
Період кваліфікації
з 25.06.2019 15:01 до 10.07.2019 00:00
Період кваліфікації
з 10.07.2019 16:12 до 11.07.2019 16:56
Період кваліфікації
з 10.07.2019 16:12 до 11.07.2019 16:56
Основні параметри
Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
It is temporarily disguised so that the rusnya does not spy
typeOfPurchaseItem.00000000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
грн.
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Назва предмета закупівлі
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Назва предмета закупівлі (англійською мовою)
0000000000000000000000000000000000000000000000000
Очікувана вартість
грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
0
0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.07.2019 15:02
Закінчення аукціону
10.07.2019 15:23
Позиція
Опис предмета закупівлі
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
0000000000000000000000000000000000000000000000000
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
Одиниця виміру
000
Адреса постачання
00000, 0000000, 000000000000, 00000, 00000000000
Дата постачання з
22.07.2019 00:00
Дата постачання по
30.09.2019 00:00
Умова оплати
event.000000000000000000
Тип оплати: typeOfPayment.00000000000
Період: 0 календарні днів
Розмір оплати: 0 %
Опис:
0000000000000000000000000000000000000000000000
Реєстр пропозицій
Учасник:
0000000
Пропозиція:
грн.
Учасник:
00000000000000000000
Пропозиція:
грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.07.2019 15:02
Лот № 2 Статус - неуспішний лот закупівлі
грн.
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Назва предмета закупівлі
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Назва предмета закупівлі (англійською мовою)
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Очікувана вартість
грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
0
0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
Одиниця виміру
000
Адреса постачання
00000, 0000000, 000000000000, 00000, 00000000000
Дата постачання з
22.07.2019 00:00
Дата постачання по
30.09.2019 00:00
Умова оплати
event.000000000000000000
Тип оплати: typeOfPayment.00000000000
Період: 0 календарні днів
Розмір оплати: 0 %
Опис:
0000000000000000000000000000000000000000000000
Лот № 3 Статус - завершено лот закупівлі
грн.
000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Назва предмета закупівлі
000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Назва предмета закупівлі (англійською мовою)
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Очікувана вартість
грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
0
0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.07.2019 15:51
Закінчення аукціону
10.07.2019 16:12
Позиція
Опис предмета закупівлі
000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
Одиниця виміру
000
Адреса постачання
00000, 0000000, 000000000000, 00000, 00000000000
Дата постачання з
22.07.2019 00:00
Дата постачання по
30.09.2019 00:00
Умова оплати
event.000000000000000000
Тип оплати: typeOfPayment.00000000000
Період: 0 календарні днів
Розмір оплати: 0 %
Опис:
0000000000000000000000000000000000000000000000
Реєстр пропозицій
Учасник:
0000000
Пропозиція:
грн.
Учасник:
00000000000000000000
Пропозиція:
грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.07.2019 15:51
Документи закупівлі
18.06.2019 14:16
-
18.06.2019 14:14
-
-
05.06.2019 15:49
-
05.06.2019 15:14
-
22.05.2019 09:57
-
22.05.2019 09:57
-
22.05.2019 09:57
-
22.05.2019 09:57
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
0000000000000000000000000
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
00000000000000000
Електронна пошта
000000000000000
Телефон
0000000000000
Мова спілкування
lang-00
Замовник
ЄДРПОУ
00000000
Назва (англійською мовою)
000000000000000000
Повна назва
0000000000000000000000
Повна назва (англійською мовою)
000000000000000000
Поштовий індекс
00000
Країна
0000000
Область або регіон
000000000000
Населений пункт
00000
Адреса
00000000000000000000
Прекваліфікація
Лот № 1 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
0000000 : 000000000000000000
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
04.07.2019 16:37
-
25.06.2019 15:01
documentType.000000000000000
00000000000000000000 : 0000000000000000000
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
04.07.2019 16:40
-
25.06.2019 15:01
documentType.000000000000000
Лот № 2 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Лот № 3 000000000000000000000000000000000000000000000000000000
0000000 : 000000000000000000
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
04.07.2019 16:41
-
25.06.2019 15:01
documentType.000000000000000
00000000000000000000 : 0000000000000000000
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
04.07.2019 16:42
-
25.06.2019 15:01
documentType.000000000000000
Кваліфікація
Лот № 1 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Період вимог/скарг з 10.07.2019 16:12 по 22.07.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
00000000000000000000000000
Зміст
0000000000
Документи кваліфікації
11.07.2019 16:55
-
documentType.award.00000000000000
10.07.2019 16:12
documentType.award.000000000000000
Лот № 2 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Лот № 3 000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Період вимог/скарг з 10.07.2019 16:12 по 22.07.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
00000000000000000000000000
Зміст
0000000000
Документи кваліфікації
11.07.2019 16:56
-
documentType.award.00000000000000
10.07.2019 16:13
documentType.award.000000000000000
Угоди
UA-2019-05-22-000195-c-a1
Підписаний і діє
Номер
00000
З ПДВ
Підписано
22.07.2019
Строк дії договору з
22.07.2019
по
30.09.2019
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
(000)
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Номенклатура
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Кількість
Одиниця виміру
00000
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
22.07.2019 12:22
-
22.07.2019 12:21
documentType.contract.00000000000000
UA-2019-05-22-000195-c-b2
Підписаний і діє
Номер
00000
З ПДВ
Підписано
22.07.2019
Строк дії договору з
22.07.2019
по
30.09.2019
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
(000)
000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Номенклатура
000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Кількість
Одиниця виміру
00000
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
22.07.2019 12:26
-
documentType.contract.00000000000000
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2019-07-24-000035
Дата створення проекту
24.07.2019 16:40
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
24.07.2019 17:03
Дата публікації висновку про результати
12.08.2019 17:30
Дата завершення усунення порушень
29.08.2019 00:00
Дата завершення моніторингу
15.08.2019 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 724-35-76
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Одеська
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.07.2019 Одеса № 268 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 24.07.2019 та провідного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Івана КОНЮЧЕНКА від 24.07.2019. Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 24.07.2019 № 268 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 1. UA-2019-05-22-000195-c 22.05.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків; Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
24.07.2019 00:00
Документи рішення
24.07.2019 17:03
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 12 серпня 2019 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію (далі – ТД) та зміни до ТД, тендерні пропозиції ТОВ «Миколаївбудцентр» та ТОВ «ПБС», протоколи засідання тендерного комітету військової частини 9997 (далі – Замовник) від 04.07.2019 № 17 та від 11.07.2019 № 18, повідомлення про намір укласти договір, договори від 22.07.2019 № 77-19 та від 22.07.2019 № 78-19. Під час аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що на порушення вимог частини 1 статті 23 Закону Замовником надано роз’яснення на звернення щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі протягом 7-ми робочих днів з дня оприлюднення звернення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що на порушення вимог частини 1 статті 23 Закону За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
12.08.2019 00:00
Дата публікації
12.08.2019 17:30
Документи висновку
12.08.2019 17:30
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Порушення виявлене під час моніторингу, а саме порушення вимог частини 1 статті 23 Закону (оприлюднення роз’яснення на звернення щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі протягом 7-ми робочих днів з дня оприлюднення звернення на веб-порталі Уповноваженого органу), виникло в наслідок несвоєчасного виявлення звернення. Дане порушення виправити неможливо та під час його допущення автоматично електронною системою закупівель була застосована норма відповідно до абзацу 3 частини 2 статті 23 Закону (У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів).
Дата публікації
19.08.2019 11:10
Документи інформації про усунення порушення
19.08.2019 11:13
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
грн.
Період подання пропозицій
до 25.06.2019 15:00
Замовник:
0000000000000000000000
Контактний телефон:
0000000000000
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
грн.
Період подання пропозицій
до 25.06.2019 15:00
Замовник:
0000000000000000000000
Контактний телефон:
0000000000000
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності