Закупівля ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок № 3. Роботи по модернізації системи керування резервних дизель-генераторів від ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом".
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 25.04.2019 10:02до 23.05.2019 10:06
Завершено
Період уточнень
з 25.04.2019 10:02
до 13.05.2019 10:06
Завершено
Період оскарження
з 25.04.2019 10:02
до 19.05.2019 00:00
Завершено
Період аукціону
з 24.05.2019 15:40
до 24.05.2019 16:01
Завершено
Період кваліфікації
з 24.05.2019 16:01
до 10.06.2019 12:54
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.05.2019 16:01
до 21.06.2019 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.06.2019 12:54
до 27.06.2019 09:12
Період уточнень
з
25.04.2019 10:02
до
13.05.2019 10:06
Період оскарження
з
25.04.2019 10:02
до
19.05.2019 00:00
Період аукціону
з
24.05.2019 15:40
до
24.05.2019 16:01
Період кваліфікації
з
24.05.2019 16:01
до
10.06.2019 12:54
Період кваліфікації
з
24.05.2019 16:01
до
10.06.2019 12:54
Основні параметри
Позиції
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Договір
Моніторинги
Основні параметри
ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок № 3. Роботи по модернізації системи керування резервних дизель-генераторів
Контактна особа замовника з технічних питань: Начальник дільниці ЕЦ – Кисельов Олександр В’ячеславович, тел.(05136) 4-13-02; Інженер-технолог 1 кат ВВ СМтаР – Сліпенчук Сергій Григорович, тел. (05136)4-22-09.
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
400 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Нецінові критерії закупівлі
Назва
гарантійне обслуговування, питома вага критерію
Опис
гарантійне обслуговування
Список значень
Значення
0 %
Назва
12 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт
Значення
4 %
Назва
від 13 до 18 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт
Значення
6 %
Назва
від 19 до 24 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт
Значення
8 %
Назва
від 25 до 35 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт
Значення
10 %
Назва
36 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт
Позиція
Опис предмета закупівлі
Енергоблок № 3. Роботи по модернізації системи керування резервних дизель-генераторів
Код ДК 021:2015
45454000-4 -
Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
55002, Україна, Миколаївська область, м.Южноукраїнськ, ВП «Южно-Українська АЕС» в період ППР-2019 на енергоблоці №3, закінчення: 12.11.2019 року. Термін виконання робіт може бути відкоригований з урахуванням фактичних дат початку ППР енергоблоку №3 та закінчення ППР енергоблоку №3.
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.02.2020 № 46
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
21.02.2020 № 46
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-04-25-000121-c 25.04.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 12 березня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відокремленого підрозділу «Южно-Українська атомна електрична станція» Державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 24.04.2019 № 315 зі змінами, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Електропівденмонтаж» та товариства з обмеженою відповідальністю Кузнецовського налагоджувально-монтажного підприємства «Електропівденмонтаж» (далі – ТОВ КНМП «Електропівденмонтаж»), протоколи засідань тендерного комітету від 29.05.2019 № 324, від 06.06.2019 № 328 та від 10.06.2019 № 329 повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю робіт
від 26.06.2019 № 20-123-01-19-05521 (від 22.06.2019 № 358ІІІ-19) (далі – Договір), додаткові угоди до Договору від 17.09.2019 (від 03.09.2019) № 1,
від 20.11.2019 (від 01.11.2019) № 2 та від 26.12.2019 (від 20.12.2019) № 3.
Моніторингом установлено, що Замовник 15.05.2019 оприлюднив перелік змін до тендерної документації на закупівлю робіт – «ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок № 3. Роботи по модернізації системи керування резервних дизель-генераторів» в яких визначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій 23.05.2019 до 10 годин 06 хвилин.
Однак Замовник, не оприлюднив в електронній системі закупівель нову редакцію тендерної документації чим порушив абзац другий частини другої статті 23 Закону.
Також, моніторингом установлено, що Замовник додатковою угодою
від 20.11.2019 (від 01.11.2019) № 2, змінив істотні умови договору (термін дії), продовжив строк дії Договору до 31.05.2021, без документального підтвердження об’єктивних обставин, які виникли та призвели до продовження строку дії Договору, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Таким чином Замовник на порушення норм пункту четвертого частини четвертої статті 36 Закону внесено зміни до Договору, в частині продовження строку дії Договору до 31.05.2021.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо внесення змін до тендерної документації установлено порушення норм абзацу другого частини другої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання щодо внесення змін до договору установлено на порушення норм пункту четвертого частини четвертої статті 36 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба, зобов’язує Замовника вжити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства і не допускати їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ, ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРИЧИНИ НЕМОЖЛИВОСТІ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНОГО ПОРУШЕННЯ
Щодо зауваження, що Замовник, не оприлюднив в електронній системі закупівель нову редакцію тендерної документації чим порушив абзац другий частини другої статті 23 Закону., повідомляємо наступне:
При оприлюдненні змін до ТД, затверджених 15.05.2019, Замовником помилково не оприлюднено нову редакцію ТД з новим кінцевим строком подання тендерних пропозицій 23.05.2019 до 10 годин 06 хвилин.
В свою чергу хочемо підкреслити, що помилкове не зазначення в ТД нового кінцевого строку подання тендерних пропозицій ніяк не вплинуло на результати торгів, оскільки інформація щодо зміни кінцевого строку подання тендерних пропозицій міститься у «Переліку змін», оприлюдненого 15.05.2019 та в «Оголошенні про проведення відкритих торгів на закупівлю UA-2019-04-25-000121-c».
Пропозиції Учасники торгів подали вчасно, без зауважень, скарг в АМКУ щодо умов ТД не надходило, аукціон відбувся теж в зазначений час. Вважаємо дану помилку не суттєвою і такою що не вплинула на результати торгів.
Оскільки закінчився строк подачі пропозицій, визначений переможець торгів та укладено договір, на даний момент вжити заходів щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку неможливо.
Щодо зауваження, що Замовник додатковою угодою від 20.11.2019 (від 01.11.2019)
№ 2, змінив істотні умови договору (термін дії), продовжив строк дії Договору до 31.05.2021, без документального підтвердження об’єктивних обставин, які виникли та призвели до продовження строку дії Договору, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Таким чином, Замовник на порушення норм пункту четвертого частини четвертої статті 36 Закону внесено зміни до Договору, в частині продовження строку дії Договору до 31.05.2021, повідомляємо наступне:
Твердження про те, що Замовник продовжив строк дії Договору до 31.05.2021, без документального підтвердження об’єктивних обставин не відповідає дійсності.
В частині четвертій статті 36 Закону зазначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
В додатковій угоді № 2 від 20.11.2019 зазначено документальне підтвердження об’єктивних обставин згідно п.4 ч.4. ст. 36 Закону, а саме на підставі Технічного рішення
№ ТР.3.0009.2266 від 15.10.2019 та листа ВП ЮУАЕС № 29/19279 від 01.11.2019 (копії додаються).
1. Частиною першою статті 10 Закону передбачено оприлюднення Замовником повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін.
2. Частиною четвертою статті 36 Закону передбачені випадки, коли істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватись.
Замовником у відповідності до чинного законодавства внесено зміни до договору (додаткова угода № 2 від 20.11.2019) та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу.
Оприлюднення «об’єктивних обставин, які виникли та призвели до продовження строку дії договору» чинним законодавством не передбачено.
Вважаємо, що порушення законодавства в даній частині відсутні.
Відповідь погоджена на засіданні ТК від 20.03.2020 № 411.
У межах проведення моніторингу закупівлі робот по модернізації системи керування резервних дизель-генераторів, очікуваною вартістю
124 967 992,67 грн (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-04-25-000121-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 просимо надати інформацію щодо дати укладання договору з товариством з обмеженою відповідальністю Кузнецовським налагоджувально-монтажним підприємствов «Електропівденмонтаж» та додаткових угод до нього.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
В період з червня по грудень 2019 року з Товариством з обмеженою відповідальністю Кузнецовським налагоджувально-монтажним підприємством «Електропівденмонтаж» було укладено:
1Договір № 20-123-01-19-05521 від 26.06.2019 на закупівлю робіт за темою: «ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок № 3. Роботи по модернізації системи керування резервних дизель-генераторів».
2 Додаткова угода № 1 від 17.09.2019;
3 Додаткова угода № 2 від 20.11.2019;
4 Додаткова угода № 3 від 26.12.2019.