Показати схожі тендери

Закупівля Пальне від ДП "УКРІНТЕРАВТОСЕРВІС".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2019-04-23-000891-b
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 14.05.2019 11:32
Підпис Підпис відсутній
Cтарт аукціону 10.05.2019 12:06
Закінчення аукціону 10.05.2019 12:27
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
2 152 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 380 грн. (0,25 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.04.2019 11:02 до 09.05.2019 11:00
Завершено
Період уточнень
з 23.04.2019 11:02
до 29.04.2019 11:00
Завершено
Період оскарження
з 23.04.2019 11:02
до 05.05.2019 00:00
Завершено
Період аукціону
з 10.05.2019 12:06
до 10.05.2019 12:27
Завершено
Період кваліфікації
з 10.05.2019 12:27
до 14.05.2019 11:29
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.05.2019 12:27
до 25.05.2019 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 14.05.2019 11:29
-
Період уточнень
з 23.04.2019 11:02 до 29.04.2019 11:00
Період оскарження
з 23.04.2019 11:02 до 05.05.2019 00:00
Період аукціону
з 10.05.2019 12:06 до 10.05.2019 12:27
Період кваліфікації
з 10.05.2019 12:27 до 14.05.2019 11:29
Період кваліфікації
з 10.05.2019 12:27 до 14.05.2019 11:29
Основні параметри
Пальне
пальне в ТАЛОНАХ у кількості: бензин А-95 – 30 000 л., бензин А-92 - 25 000 л., дизельне пальне – 20 000 л. Ця закупівля не підлягає оскарженню в порядку встановленому ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки УДП "Укрінтеравтосервіс" не є "Замовником" у значенні п.9 ст.1 Закону України "Про публічні закупівлі").
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Пальне у кількості: бензин А-95 – 30 000 л., бензин А-92 - 25 000 л., дизельне пальне – 20 000 л.
Код ДК 021:2015
09130000-9 - Нафта і дистиляти
specialNorms
000 Спеціальні норми та інше
Кількість
75 000
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2020 00:00
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Шутяк
Електронна пошта
Телефон
+380445255496
Сайт:
http://uaservice.com.ua
Замовник
ЄДРПОУ
21536845
Повна назва
ДП "УКРІНТЕРАВТОСЕРВІС"
Поштовий індекс
03083
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
проспект Науки, 57
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАФТОТРЕЙД АЛЬЯНС"
Пропозиція:
2 152 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"
Пропозиція:
2 150 000 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 10.05.2019 12:27 по 25.05.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
14.05.2019 11:29
-
10.05.2019 12:27
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2019-04-23-000891-b-a1
Очікує підписання
2 150 000 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
75 000 (літр)
Пальне у кількості: бензин А-95 – 30 000 л., бензин А-92 - 25 000 л., дизельне пальне – 20 000 л.
Номенклатура
Пальне у кількості: бензин А-95 – 30 000 л., бензин А-92 - 25 000 л., дизельне пальне – 20 000 л.
Кількість
75 000
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
specialNorms
000 Спеціальні норми та інше
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-03-02-000038
Дата створення проекту
02.03.2020 12:09
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
02.03.2020 17:20
Дата публікації висновку про результати
18.03.2020 22:09
Дата завершення усунення порушень
02.04.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
24.03.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 02.03.2020 № 53 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 02.03.2020 № 53 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 42 UA-2019-04-23-000891-b 23.04.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.03.2020 00:00
Документи рішення
02.03.2020 17:20
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 17 березня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік українського державного підприємства по обслуговуванню іноземних та вітчизняних автотранспортних засобів «Укрінтеравтосервіс» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІВАЙН ТОРГ» (далі - ТОВ «Лівайн Торг»), рішення засідання Тендерного комітету Замовника про визначення Переможця від 11.05.2019 № 63, повідомлення про намір укласти договір від 14.05.2019, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 06.03.2019 року. За результатами моніторингу установлено, що закупівля пального очікуваною вартістю 2 150 000,00 грн не відображена у річному плані (додатку) Замовника на 2019 рік, оприлюдненого на вебпорталі Уповноваженого органу, чим не дотримано вимоги статті 4 Закону. Також Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) не наклав електронний цифровий підпис на оголошення про проведення відкритих торгів ID: UA-2019-04-23-000891-b. Крім того установлено, що тендерна документація не містить інструкцію з підготовки тендерної пропозиції, інформацію про кількість товару, перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій, інформацію про строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними та прізвище, інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції, інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції, зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками, чим порушено вимоги пунктів 1, 4, 9, 10, 11, 12, 13 та 16 частини другої статті 22 Закону. Відповідно до пункту 1 додатку 2 тендерної документації Замовник установив вимогу про надання документів, зокрема, довідки від свого імені у довільній формі про наявність АЗК в населених пунктах України згідно з переліком. Проте, в складі тендерної пропозиції ТОВ «Лівайн Торг» надав перелік АЗС по регіонах України, в якому відсутні АЗС в 15 населених пунктах України із переліку Замовника, чим не дотримано пункт 1 додатку 2 тендерної документації. Також, за результатами моніторингу установлено, що відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Замовник установив вимогу про надання учасником-переможцем документів, зокрема, копії довідки про взяття на облік платника податків та довідки у довільній формі з інформацією про відсутність підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону. Проте, ТОВ «Лівайн Торг» не надав вищезазначені документи, чим не дотримано вимоги Додатку 2 до тендерної документації. Однак на порушення пунктів 2 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Лівайн Торг». Відповідно до рішення тендерного комітету від 11.05.2019 № 63 Замовник визначив ТОВ «Лівайн Торг» переможцем торгів та 14.05.2019 прийняв рішення про намір укласти договір. При цьому станом на 02.03.2020 (дата початку моніторингу закупівлі) в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо укладеного договору та/або будь-які рішення тендерного комітету щодо цієї закупівлі після оприлюднення 14.05.2019 повідомлення про намір укласти договір. На запит Держаудитслужби про надання пояснень щодо укладання та оприлюднення договору про закупівлю Замовник 06.03.2020 надав пояснення, що з переможцем процедури закупівлі ТОВ «Лівайн Торг» укладено договір від 14.05.2019 № 12Дп-2019. Таким чином, на порушення частини другої статті 32 Закону Замовник уклав договір з переможцем процедури закупівлі ТОВ «Лівайн Торг» раніше ніж 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (14.05.2019). Відповідно до частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним зокрема, у разі його укладання з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32. Крім того, на порушення частини першої статті 10 Закону Замовник не оприлюднив договір від 14.05.2019 № 12Дп-2019 протягом двох днів з дня його укладення.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) установлено порушення вимог статті 4 Закону. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пунктів 1, 4, 9, 10, 11, 12, 13 та 16 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Лівайн Торг» встановлено порушення вимог пунктів 2 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання щодо своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення частини першої статті 10 та частини другої статті 32 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
17.03.2020 00:00
Дата публікації
18.03.2020 22:09
Документи висновку
18.03.2020 22:09
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі пального (код ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти) очікуваною вартістю 2 150 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-04-23-000891-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань: 1. Чи укладений договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів, товариством з обмеженою відповідальністю «ЛІВАЙН ТОРГ»? 2. У разі укладання договору вказати причини його неоприлюденння на вебпорталі Уповноваженого органу. 3. Якщо договір не укладався, вказати причини його не укладання. 4. Чи приймалося рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Рішеня
04.03.2020 13:54
Орган перевірки
10.03.2020 00:00
Документи повідомлення
04.03.2020 13:54
-
Відповідь
Пояснення щодо закупівлі пального.
У межах проведення моніторингу закупівлі пального (код ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти) очікуваною вартістю 2 150 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-04-23-000891-b) Державною аудиторською службою України від 02.03.2020 р. надаємо пояснення щодо наступних питань: 1. Щодо укладання договору про закупівлю з учасником, який визначений переможцем торгів – ТОВ «Лівайн Торг» . Зазначаємо, що між УДП «Укрінтеравтосервіс» та ТОВ «Лівайн Торг» укладено договір № 12Дп-2019 від 14.05.2019 р. 2. Щодо неоприлюденння договору на вебпорталі Уповноваженого органу. Зазначаємо, що відповідальною особою з питань закупівель в УДП «Укрінтеравтосервіс» на час укладення договору була Шутяк Т.В. - секретар Тендерного комітету. Станом на теперішній час дана відповідальна особа є звільненою із займаної посади (Наказ № 224-13к від 25.07.2019 р.). Таким чином на даний час не вбачається за можливе встановити причину по якій не було оприлюднено даний договір. 3. Договір з поставки нафтопродуктів укладено 14.05.2019 р. за № 12Дп-2019. 4. Рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися не приймалося.
Рішеня
06.03.2020 13:26
Замовник
Документи повідомлення
06.03.2020 13:54
-
Відповідь
Відповідь представнику органу моніторингу, Державній Аудиторській Службі, по висновку щодо результатів моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Відповідно до пункту 9.1 Договору поставки нафтопродуктів № 12Дп-2019 від 14.05.2019 р. з ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» строк його дії закінчився 31.12.2019 р. Також повідомляємо, що відповідно до ч. 1 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» моніторинг закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладання договору про закупівлю та його виконання. Відповідно до загальних положень Статуту Українське Державне Підприємство по обслуговуванню іноземних та вітчизняних автотранспортних засобів «Укрінтеравтосервіс» діє як державне комерційне підприємство. Важливо відмітити, що у значенні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі, а саме: замовники - органи державної влади, органи місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи. Враховуючи викладене, УДП «Укрінтеравтосервіс» не є «Замовником» у розумінні Закон України «Про публічні закупівлі» та не має правових підстав, наданий час, щодо розірвання зазначеного договору.
Висновку
20.03.2020 14:39
Замовник
Документи повідомлення
20.03.2020 14:42
-
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 152 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.05.2019 11:00
Замовник:
ДП "УКРІНТЕРАВТОСЕРВІС"
Контактний телефон:
+380445255496
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 152 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.05.2019 11:00
Замовник:
ДП "УКРІНТЕРАВТОСЕРВІС"
Контактний телефон:
+380445255496
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності