Звернення:
За тендером : Послуги з сервісного обслуговування магістральних вантажних тепловозів серії ТЕ33АС та пов'язаних з цим послуг
Тема:
Пункт 9.11 Проекту Договору
Зміст:
Будь ласка, включіть формулювання, що неспроможність протягом 3-денного періоду вимірюється як +/- 36 годин від запланованої дати прибуття такого локомотива в Депо.
Додайте до виключень інциденти, які не можуть бути підтверджені працівниками Виконавця (також відомі як "несправностей не знайдено").
Дата оприлюднення звернення:
08.05.2019 20:57
Незважаючи на вищевикладене, Послуги за цим Договором не включатимуть, а Виконавець не нестиме відповідальності за будь-які перевірки, тестування, технічне обслуговування, ремонт, збитки, дефекти або заміну матеріалів, проведення яких стало необхідним внаслідок будь-чого з нижчевикладеного:
- будь-якої неспроможності Замовника надати Локомотив для Планового обслуговування протягом +/- 36 (тридцяти шести) годин від запланованої дати прибуття такого локомотива в Депо;
- у разі настання будь-яких аварій, нещасних випадків, крадіжки, вандалізму, саботажу або інших випадків втрат у відношенні до Локомотива, крім випадків, які викликані неналежним виконанням Послуг з боку Виконавця за цим Договором;
- будь-якої зміни у законодавчих вимогах або у правилах Замовника, які вимагають додаткових перевірок, тестування, технічного обслуговування або інших робіт, надання яких не вимагалося за цим Договором станом на дату вступу у дію;
- будь-якої несправності, пов`язаної із складовими частинами або питаннями, які знаходяться у зоні відповідальності або зобов`язань Замовника за цим Договором;
- модифікацій або внесення змін до Локомотиву, на запит Замовника (а не запитаних іншим чином відповідно до зобов`язань Виконавця щодо Планового та Позапланового обслуговування);
- будь-якої несправності, викликаної діями або бездіяльністю Замовника або його співробітників, агентів або представників, яка складає недбалість, зловмисні дії, експлуатацію з порушенням вимог, неналежне використання (включаючи інциденти, які стали результатом стандартної реакції Локомотива за умови експлуатації, що виходять за межі встановлених обмежень), неналежне технічне обслуговування (включаючи несанкціоноване технічне обслуговування), або неспроможності діяти відповідно до інструкцій або рекомендацій Виконавця);
- будь-якої несправності, викликаної використанням Локомотива у спосіб, який відрізняється від того, для чого він був призначений або передбачений;
- будь-якого посилювання дефекту або несправності Локомотива, викликаного неспроможністю Замовника діяти щодо виявлення дефекту або несправності відповідно до його зобов`язань, встановлених цим Договором;
- будь-якої несправності з причин, які знаходяться за межами розумного контролю Виконавця, включаючи будь-які Форс-мажорні обставини.
Дата оприлюднення відповіді:
13.06.2019 13:54