Показати схожі тендери

Закупівля Дизельне паливо (ДП-Євро 5 у талонах) від КП ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ХЕРСОНСЬКІ АВІАЛІНІЇ".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2019-03-18-001008-c
Id Tender d0bb9d5d92894d428348dbc77ddfab6e
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 12.01.2025 17:49
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 05.04.2019 14:38
Закінчення аукціону 05.04.2019 15:29
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
700 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.03.2019 14:10 до 04.04.2019 14:15
Завершено
Період уточнень
з 18.03.2019 14:10
до 25.03.2019 14:15
Завершено
Період оскарження
з 18.03.2019 14:10
до 31.03.2019 00:00
Завершено
Період аукціону
з 05.04.2019 14:38
до 05.04.2019 15:29
Завершено
Період кваліфікації
з 05.04.2019 15:29
до 18.04.2019 17:08
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.04.2019 15:29
до 29.04.2019 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 18.04.2019 17:08
-
Період уточнень
з 18.03.2019 14:10 до 25.03.2019 14:15
Період оскарження
з 18.03.2019 14:10 до 31.03.2019 00:00
Період аукціону
з 05.04.2019 14:38 до 05.04.2019 15:29
Період кваліфікації
з 05.04.2019 15:29 до 18.04.2019 17:08
Період кваліфікації
з 05.04.2019 15:29 до 18.04.2019 17:08
Основні параметри
Дизельне паливо (ДП-Євро 5 у талонах)
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 10
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 4
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Дизельне паливо (ДП-Євро 5 у талонах)
Код ДК 021:2015
09130000-9 - Нафта і дистиляти
Кількість
25 000
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
73000, Україна, Херсонська область, Херсон, Аеропорт ЦА
Дата постачання по
31.12.2019 14:15
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Товар оплачується поетапно на підставі виставлених Постачальником рахунків
Документи закупівлі
-
18.03.2019 14:18
-
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ільїна Валентина Олексіївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380552337179
Факс
+380552337179
Сайт:
http://www.airport.kherson.ua
Замовник
ЄДРПОУ
38386582
Повна назва
КП ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ХЕРСОНСЬКІ АВІАЛІНІЇ"
Поштовий індекс
73000
Країна
Україна
Область або регіон
Херсонська область
Населений пункт
Херсон
Адреса
АЕРОПОРТ ЦА
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"
Пропозиція:
688 250 грн.
Учасник:
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
Пропозиція:
657 000 грн.
Учасник:
ТОВ "МАНГО-ГРУП"
Пропозиція:
646 000 грн.
Учасник:
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА"
Пропозиція:
629 999 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
Пропозиція:
629 750 грн.
Учасник:
ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП"
Пропозиція:
613 500 грн.
Учасник:
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ"
Пропозиція:
598 500 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 05.04.2019 15:29 по 22.04.2019 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
11.04.2019 16:36
-
05.04.2019 15:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 11.04.2019 16:36 по 29.04.2019 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
18.04.2019 17:06
-
11.04.2019 16:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 18.04.2019 17:06 по 29.04.2019 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
12.01.2025 17:49
Довідка НАЗК
18.04.2019 17:08
-
18.04.2019 17:06
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2019-03-18-001008-c-b1
Очікує підписання
629 750 грн.
З ПДВ
Номенклатура
25 000 (літр)
Дизельне паливо (ДП-Євро 5 у талонах)
Номенклатура
Дизельне паливо (ДП-Євро 5 у талонах)
Кількість
25 000
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2019 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ХЕРСОНСЬКІ АВІАЛІНІЇ"
Повна назва
КП ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ХЕРСОНСЬКІ АВІАЛІНІЇ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38386582

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42264086

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-01-15-000013
Дата створення проекту
15.01.2020 12:41
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
15.01.2020 15:56
Дата публікації висновку про результати
27.01.2020 12:50
Дата завершення усунення порушень
11.02.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
06.02.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Херсонська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 55) 222-60-07
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168685
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Херсонська
Населений пункт
Херсон
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 15.01.2020 № 10 Херсон Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-03-18-001008-c. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: - інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
15.01.2020 00:00
Документи рішення
15.01.2020 15:56
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; укладання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету КП Херсонської обласної ради «Херсонські авіалінії» (далі – Замовник) від 27.11.2019; повідомлення про намір укласти договір від 18.04.2019 з переможцем торгів; пояснення, отримане через електронну систему закупівель 22.01.2020; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.05.2019 № 6225-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. За наслідками проведеного моніторингу встановлено, що договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції станом на 01.06.2019 не укладено, чим порушено вимоги частини другої статті 32 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог частини другої статті 32 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
27.01.2020 00:00
Дата публікації
27.01.2020 12:50
Документи висновку
27.01.2020 12:50
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі дизельного палива, що проводить КП ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ХЕРСОНСЬКІ АВІАЛІНІЇ» (далі –Замовник) за номером UA-2019-03-18-001008-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, просимо обґрунтовано пояснити вашу позицію (з обов’язковим посиланням на зміст відповідних документів) щодо дотримання строків укладання договору про закупівлю за вищевказаною процедурою згідно з вимогами частини другої статті 32 Закону? Пояснення та скановані копії підтверджуючих документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Рішеня
15.01.2020 17:15
Орган перевірки
21.01.2020 00:00
Відповідь
Пояснення по закупівлі
Згідно ч.2 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. КП ХОР «Херсонські авіалінії» керуючись ч.ч.7, 8 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» утрималось від укладення договору, так як у даному випадку зупиняється перебіг строків, передбачених ч.2 ст. 32 зазначеного вище Закону. Рішення від 20.05.19 № 6225-р/пк-пз Антимонопольного комітету України, на підставі ч.12 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» оскаржено до суду. У зв’язку з прийняттям річного плану закупівель на 2020 рік, закупівля UA-2019-03-18-001008-с буде відмінена після завершення судового розгляду.
Рішеня
22.01.2020 17:00
Замовник
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
700 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.04.2019 14:15
Замовник:
КП ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ХЕРСОНСЬКІ АВІАЛІНІЇ"
Контактний телефон:
+380552337179
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
700 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.04.2019 14:15
Замовник:
КП ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ХЕРСОНСЬКІ АВІАЛІНІЇ"
Контактний телефон:
+380552337179
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності