КП ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ХЕРСОНСЬКІ АВІАЛІНІЇ"
Повна назва
КП ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ХЕРСОНСЬКІ АВІАЛІНІЇ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38386582
Постачальник
Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42264086
Інформація про підписанта
Інформація про підписанта
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-01-15-000013
Дата створення проекту
15.01.2020 12:41
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
15.01.2020 15:56
Дата публікації висновку про результати
27.01.2020 12:50
Дата завершення усунення порушень
11.02.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
06.02.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.01.2020 № 10
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-03-18-001008-c.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; укладання договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету КП Херсонської обласної ради «Херсонські авіалінії» (далі – Замовник) від 27.11.2019; повідомлення про намір укласти договір від 18.04.2019 з переможцем торгів; пояснення, отримане через електронну систему закупівель 22.01.2020; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.05.2019 № 6225-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
За наслідками проведеного моніторингу встановлено, що договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції станом на 01.06.2019 не укладено, чим порушено вимоги частини другої статті 32 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог частини другої статті 32 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
У межах проведення моніторингу закупівлі дизельного палива, що проводить КП ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ХЕРСОНСЬКІ АВІАЛІНІЇ» (далі –Замовник) за номером UA-2019-03-18-001008-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, просимо обґрунтовано пояснити вашу позицію (з обов’язковим посиланням на зміст відповідних документів) щодо дотримання строків укладання договору про закупівлю за вищевказаною процедурою згідно з вимогами частини другої статті 32 Закону?
Пояснення та скановані копії підтверджуючих документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Рішеня
15.01.2020 17:15
Орган перевірки
21.01.2020 00:00
Відповідь
Кваліфікований електронний підпис відсутній.
Пояснення по закупівлі
Згідно ч.2 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
КП ХОР «Херсонські авіалінії» керуючись ч.ч.7, 8 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» утрималось від укладення договору, так як у даному випадку зупиняється перебіг строків, передбачених ч.2 ст. 32 зазначеного вище Закону.
Рішення від 20.05.19 № 6225-р/пк-пз Антимонопольного комітету України, на підставі ч.12 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» оскаржено до суду.
У зв’язку з прийняттям річного плану закупівель на 2020 рік, закупівля UA-2019-03-18-001008-с буде відмінена після завершення судового розгляду.
Рішеня
22.01.2020 17:00
Замовник
Дизельне паливо (ДП-Євро 5 у талонах)
Тендер:
UA-2019-03-18-001008-c
Кваліфікований електронний підпис відсутній.
Тип:
скарга
На кваліфікацію:
UA-2019-03-18-001008-c.a2
Дата:
27.04.2019 15:02
Стан:
Задоволено
СКАРГА
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Прийняти рішення про встановлення порушень у Закупівлі з підстав зазначених у Скарзі;
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозицій Скаржника, згідно протоколу засідання тендерного комітету від 18.04.2019 №10 та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем процедури Закупівлі ТОВ «ВОГ КАРД», а також рішення про оприлюднення повідомлення про намір укласти договір з вказаним учасником.
Автор:
42005671, ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП"
01021, Україна, Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ МЕЧНИКОВА, будинок 16, офіс 211/3
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
На даному тендері відміни не були знайдені.
Дизельне паливо (ДП-Євро 5 у талонах)
Тендер:
UA-2019-03-18-001008-c
Тип:
вимога
На кваліфікацію:
UA-2019-03-18-001008-c.c1
Дата:
19.04.2019 16:51
Стан:
дано відповідь
ВИМОГА
Щодо неправомірної дискваліфікації:
У відповідності до ч. 1 ст. 627 Цивільного кодексу України, сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Укладений між ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» та ПП «Амік Україна» Договір купівлі-продажу пального №К1/420 від 18.12.2019 року, містить умови, що були визначені сторонами під час його укладання та не можуть бути причиною для дискваліфікації тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП», оскільки вони в повній мірі відповідають умовам чинного законодавства України, та вимогам Тендерної документації Замовника.
Жодним нормативно-правовим актом чинного законодавства України не передбачено такого виду договору як «партнерський». Отже, твердження Замовника, що укладений з ПП «Амік Україна» Договір купівлі-продажу пального не є партнерським, а ПП Фірма «Лілія» не є партнером ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» – є абсолютно надуманими та безпідставними.
Поданий ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» договір повністю відповідає вимогам Тендерної документації, оскільки нею не встановлено особливих вимог до «партнерських договорів» (наприклад назви такого документу як «партнерський договір», або найменування сторін «партнерами»). Він укладений згідно з принципом «свобода договору», встановленого статтями 6 та 627 Цивільного кодексу України, згідно з власним волевиявленням його сторін та не можуть бути підставою для дискваліфікації учасника.
Згідно даного Договору Продавець зобов’язується передавати у власність ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» (Покупець) через мережу АЗС в установлені договором строки пальне для автотранспортних засобів (бензин А-92, бензин А-92евро, бензин А-95, бензин А-95евро, дизельне пальне, газ вуглеводний скраплений), а ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» зобов’язується прийняти і сплатити його вартість у порядку та на умовах договору.
Місце поставки: АЗС Амік Україна.
Передача Товару здійснюється цілодобово безпосередньо на АЗС. Передача Товару здійснюється по факту пред’явлення Покупцем талонів, емітованих Продавцем або по заправним відомостям. Талони є власністю Продавця та передаються Покупцю у тимчасове користування відповідно до умов Договору.
Перехід права власності на Товар відбувається з моменту підписання видаткових накладних.
З моменту переходу до Покупця права власності на Товар та до моменту його фактичного отримання на АЗС, Товар перебуває на відповідальному безкоштовному зберіганні у Продавця.
Відповідно до ч. 1 ст. 316, ч. 1 ст. 317, ч. 1, 2 ст. 319, ч. 1 ст. 320 Цивільного кодексу України, правом власності є право особи на річ (майно), яке вона здійснює відповідно до закону за своєю волею, незалежно від волі інших осіб.
Власникові належать права володіння, користування та розпоряджання своїм майном.
Власник володіє, користується, розпоряджається своїм майном на власний розсуд.
Власник має право вчиняти щодо свого майна будь-які дії, які не суперечать закону.
Власник має право використовувати своє майно для здійснення підприємницької діяльності, крім випадків, встановлених законом.
Таким чином, оскільки ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» відповідно до Договору № К1/420 купівлі-продажу пального від 18.12.2019 р. отримує право власності на паливні матеріали, твердження Замовника, що Учасник не має права передавати іншим особам права на отримання дизельного палива та бензину А-92 через АЗС Амік Україна – є безпідставними.
Положення, передбачене Договором № К1/420 купівлі-продажу пального від 18.12.2019 року, встановлює неможливість відступити свої права як Сторони цього Договору, а не обмежує права власника розпоряджатися своїм майном.
Таким чином, ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» в повній мірі може забезпечити виконання договору на закупівлю за результатом проведення публічних торгів та надало документи, що повністю відповідають вимогам Тендерної документації, тому Замовником було безпідставно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП».
Враховуючи вищезазначене, у тендерного комітету не було законних підстав для відхилення пропозиції. Таким чином тендерним комітетом було порушено ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Спираючись на це, ВИМАГАЮ:
Відмінити процедуру відкритих торгів з підстав, передбачених в ст.31 частині 1 Закону України «Про публічні закупівлі».
Автор:
42005671, ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП"
01021, Україна, Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ МЕЧНИКОВА, будинок 16, офіс 211/3
. Як аргументи для відміни процедури торгів ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» наводить:
1. «…твердження Замовника, що укладений з ПП «Амік Україна» Договір купівлі-продажу пального не є партнерським, а ПП Фірма «Лілія» не є партнером ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» - є абсолютно надуманими та безпідставними.»
В протоколі тендерного комітету від 18.04.19 №13 немає жодної згадки про те, що договір між ПП «Амік Україна» і ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» не є партнерським.
В протоколі тенедрного комітету відсутня жодна згадка не тільки про те, що ПП Фірма «Лілія» не є партнером ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП», а й будь-яка згадка про будь-яку Фірму «Лілію».
Отже, зазначений аргумент ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» є абсолютно надуманим і безпідставним.
2. «Передача Товару здійснюється цілодобово безпосередньо на АЗС. Передача Товару здійснюється по факту пред’явлення Покупцем талонів, емітованих Продавцем або по заправним відомостям. Талони є власністю Продавця та передаються Покупцю у тимчасове користування відповідно до умов Договору.
Перехід права власності на Товар відбувається з моменту підписання видаткових накладних. З моменту переходу до Покупця права власності на Товар та до моменту його фактичного отримання на АЗС, Товар перебуває на відповідальному безкоштовному зберіганні у Продавця. Відповідно до ч. 1 ст. 316, ч. 1 ст. 317, ч. 1, 2 ст. 319, ч. 1 ст. 320 Цивільного кодексу України, правом власності є право особи на річ (майно), яке вона здійснює відповідно до закону за своєю волею, незалежно від волі інших осіб. Власникові належать права володіння, користування та розпоряджання своїм майном. Власник володіє, користується, розпоряджається своїм майном на власний розсуд. Власник має право вчиняти щодо свого майна будь-які дії, які не суперечать закону. Власник має право використовувати своє майно для здійснення підприємницької діяльності, крім випадків, встановлених законом.
Таким чином, оскільки ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» відповідно до Договору № К1/420 купівлі-продажу пального від 18.12.2019 р. отримує право власності на паливні матеріали, твердження Замовника, що Учасник не має права передавати іншим особам права на отримання дизельного палива та бензину А-92 через АЗС Амік Україна – є безпідставними. Положення, передбачене Договором № К1/420 купівлі-продажу пального від 18.12.2019 року, встановлює неможливість відступити свої права як Сторони цього Договору, а не обмежує права власника розпоряджатися своїм майном. Таким чином, ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» в повній мірі може забезпечити виконання договору на закупівлю за результатом проведення публічних торгів та надало документи, що повністю відповідають вимогам Тендерної документації, тому Замовником було безпідставно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП».
ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» з незрозумілих причин спотворює умови договору від 18.12.18 №К1/420 (далі – Договір К1/420), згідно якого:
- п.п. 1.1 - «Постачальник зобов’язується організувати й забезпечувати безперебійну заправку нафтопродуктами (далі по тексту «Паливо») автотранспорту Покупця (тобто ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП»), а Покупець – приймати і оплачувати Паливо відповідно до умов даного Договору»;
- п.п. . 1.6 – «Право власності на Паливо переходить до Покупця в момент його фактичного отримання».
Таким чином, відповідно до зазначеного вище ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» отримує на АЗС «Амік» нафтопродукти у власні транспортні засоби і лише після фактичного отримання стає власником отриманих нафтопродуктів. Зазначене підтверджується п.п. 2.4 Договору К1/420: «Підтвердженням одержання Покупцем Палива на АЗС є видача Покупцеві фіскального чека.»
Крім того Підприємство з іноземними інвестиціями «Амік» (далі – ПзІІ «Амік») заправляє нафтопродуктами автотранспорт ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» на підставі наданих бланків-дозволів (п.п. 1.4 Договору К1/420), отже самі бланки-дозволи є витратними, тобто під час заправки транспортних засобів ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» нафтопродукти відпускаються шляхом обміну їх на бланки-дозволи і супроводжується видачею фіскального чека представнику Покупця.
Договір від 18.12.18 між ПзІІ «Амік» і ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» не передбачає передачу права власності Покупцем на бланки-дозволи стороннім особам, що додатково унеможливлюється вказаним вище. Таким чином ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» не дотримано умов тендерної документації (Додаток 6, предмет договору), згідно якої Замовник пропонував укладення угоди щодо закупівлі між Замовником і майбутнім Покупцем.
ІІ. Додаток 3 до тендерної документації містить вимогу до предмету закупівлі – «термін дії талонів не менш 12 місяців». Відповідно до п.п. 1.5 Договору №К1/420 термін дії бланків-дозволів становить 90 календарних днів з моменту їх отримання, що не відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином, вимога ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» необґрунтована, містить аргументи, які не відповідають дійсності та спотворену інформацію щодо фактів, які існують.
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
700 000
грн.
Період подання пропозицій
до
04.04.2019 14:15
Замовник:
КП ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ХЕРСОНСЬКІ АВІАЛІНІЇ"