Показати схожі тендери

Закупівля Питна вода (питна вода негазована) від ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2019-02-07-000463-b
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 15.03.2019 16:16
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 25.02.2019 14:23
Закінчення аукціону 25.02.2019 14:44
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
1 280 664 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 403.32 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.02.2019 10:20 до 22.02.2019 11:00
Завершено
Період уточнень
з 07.02.2019 10:20
до 12.02.2019 11:00
Завершено
Період оскарження
з 07.02.2019 10:20
до 18.02.2019 00:00
Завершено
Період аукціону
з 25.02.2019 14:23
до 25.02.2019 14:44
Завершено
Період кваліфікації
з 25.02.2019 14:44
до 25.02.2019 18:29
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.02.2019 14:44
до 08.03.2019 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.02.2019 18:29
до 15.03.2019 16:16
Період уточнень
з 07.02.2019 10:20 до 12.02.2019 11:00
Період оскарження
з 07.02.2019 10:20 до 18.02.2019 00:00
Період аукціону
з 25.02.2019 14:23 до 25.02.2019 14:44
Період кваліфікації
з 25.02.2019 14:44 до 25.02.2019 18:29
Період кваліфікації
з 25.02.2019 14:44 до 25.02.2019 18:29
Основні параметри
Питна вода (питна вода негазована)
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
питна вода негазована
Код ДК 021:2015
41110000-3 - Питна вода
Кількість
30 492
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, навчальні заклади Замовника згідно Дислокації
Дата постачання по
31.05.2019 00:00
Документи закупівлі
-
07.02.2019 10:23
-
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Людмила Олександрівна Зіменко
Електронна пошта
Телефон
+380660136170
Замовник
ЄДРПОУ
40506248
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
просп. Д.Яворницького 75,А
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "СКІТЯШИН ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ"
Пропозиція:
1 280 664 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛКОГОЛЬНО-БЕЗАЛКОГОЛЬНИЙ КОМБІНАТ ДНІПРО"
Пропозиція:
1 280 664 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 25.02.2019 14:44 по 08.03.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям по ст.16; Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим в тендерній документації; Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
25.02.2019 15:46
-
Звіт про оцінку
25.02.2019 14:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 25.02.2019 15:46 по 08.03.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
25.02.2019 18:29
-
Звіт про оцінку
25.02.2019 15:46
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2019-02-07-000463-b-b1
Підписаний і діє
Номер
0120-МК19
1 280 664 грн.
З ПДВ
Підписано
15.03.2019
Строк дії договору з
15.03.2019
по
31.12.2019
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
30 492 (штуки)
питна вода негазована
Номенклатура
питна вода негазована
Кількість
30 492
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
15.03.2019 16:15
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2019-05-11-000001
Дата створення проекту
11.05.2019 08:54
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
11.05.2019 15:40
Дата публікації висновку про результати
03.06.2019 11:44
Дата завершення усунення порушень
07.06.2019 00:00
Дата завершення моніторингу
05.06.2019 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від громадських
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 56) 722-22-72
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Дніпропетровська
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
10.05.2019 № 92 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника В.ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 10.05.2019 № 92 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника UA-2019-02-07-000463-b 07.02.2019 Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу Т.ПЕРЕВЕРЗЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
11.05.2019 00:00
Документи рішення
11.05.2019 15:40
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 30 травня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи Замовника Зіменко Л.О. (далі – Замовник) від 07.02.2019, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ФОП «Скітяшин Віктор Миколайович», ТОВ «Алкогольно-безалкогольний комбінат Дніпро», повідомлення про намір укласти договір, договір від 15.03.2019 № 0120-МК19, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель, Договір поставки від 15.03.2019 №0120-МК19, додаткову угоду від 29.05.2019 №1.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
30.05.2019 00:00
Дата публікації
03.06.2019 11:44
Документи висновку
03.06.2019 11:44
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі питної води негазованої: «ДК 021:2015: 41110000-3 — Питна вода» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-07-000463-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із такого питання. 1. Відповідно до пункту 3.8 розділу ІІІ Додатку 3 тендерної документації, учасник, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції умовам закупівлі, повинен надати, баланс та звіт про фінансові результати за останній звітний період у відповідності до законодавчих актів України. Аналізом документів, наданих у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Алкогольно-безалкогольний комбінат Дніпро» (далі – учасник) встановлено, що учасником надано: Баланс на 31.12.2017 року, Звіт про фінансові результати 9 місяців 2018, Звіт про фінансові результати за 2017 рік та Баланс на 30 вересня 2018 року. Частиною 1 статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність» визначено, що звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди. Таким чином, учасником надано проміжну фінансову звітність, а не баланс та звіт про фінансові результати за останній звітний період, як вимагалось пунктом 3.8 розділу ІІІ Додатку 3 тендерної документації. За результатами проведення процедури закупівлі учасника ТОВ «Алкогольно-безалкогольний комбінат Дніпро» визначено переможцем, що суперечить вимогам пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», яким визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Алкогольно-безалкогольний комбінат Дніпро»? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Рішеня
13.05.2019 09:24
Орган перевірки
17.05.2019 00:00
Документи повідомлення
13.05.2019 09:25
-
Відповідь
На вимогу надання пояснень за результатами проведеного моніторингу щодо закупівлі ДК 021:2015: 41110000-3 Питна вода (питна вода негазована) ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2019-02-07-000463-b. повідомляємо наступне.
На вимогу надання пояснень за результатами проведеного моніторингу щодо закупівлі ДК 021:2015: 41110000-3 Питна вода (питна вода негазована) ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2019-02-07-000463-b. повідомляємо наступне. Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону. Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради 07.02.2019 о 10:20 оголошено закупівлі за ДК 021:2015: 41110000-3 Питна вода (питна вода негазована) ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2019-02-07-000463-b. Вимоги до учасників закупівлі сформовано та оприлюднено за змістом тендерної документації, що затверджена уповноваженою особою замовника від 07.02.2019р., кінцева дата прийняття пропозицій – 22.02.2019р. Дійсно відповідно до п. 3.8. Додатку 3 Тендерної документації Замовника Учасник надає баланс та звіт про фінансові результати за останній звітний період у відповідності до законодавчих актів України. Відповідно до п. 5 Постанови КМУ «Про затвердження Порядку подання фінансової звітності» від 28.02.2018р. № 419 «Річна фінансова звітність подається підприємствами органам, зазначеним у пункті 2 (крім органів Казначейства), не пізніше 28 лютого наступного за звітним року». Враховуючи вищезазначене та враховуючи, що останній день подання пропозицій є 22.02.2019р. Учасник мав право не подавати до правовстановлюючих органів річну фінансову звітність станом на 22.02.2019р. Таким чином Учасник правочинно надає фінансову звітність за останній звітній період, тобто за 2017рік. ТОВ "АЛКОГОЛЬНО-БЕЗАЛКОГОЛЬНИЙ КОМБІНАТ ДНІПРО" правочинно надає Баланс (Звіт про фінансовий стан) за 2017 рік.
Рішеня
15.05.2019 17:18
Замовник
Документи повідомлення
15.05.2019 17:19
-
Відповідь
На вимогу надання пояснень за результатами проведеного моніторингу щодо закупівлі ДК 021:2015: 41110000-3 Питна вода (питна вода негазована) ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2019-02-07-000463-b. повідомляємо наступне.
На вимогу надання пояснень за результатами проведеного моніторингу щодо закупівлі ДК 021:2015: 41110000-3 Питна вода (питна вода негазована) ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2019-02-07-000463-b. повідомляємо наступне. Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону. Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради 07.02.2019 о 10:20 оголошено закупівлі за ДК 021:2015: 41110000-3 Питна вода (питна вода негазована) ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2019-02-07-000463-b. Вимоги до учасників закупівлі сформовано та оприлюднено за змістом тендерної документації, що затверджена уповноваженою особою замовника від 07.02.2019р., кінцева дата прийняття пропозицій – 22.02.2019р. Дійсно відповідно до п. 3.8. Додатку 3 Тендерної документації Замовника Учасник надає баланс та звіт про фінансові результати за останній звітний період у відповідності до законодавчих актів України. Відповідно до п. 5 Постанови КМУ «Про затвердження Порядку подання фінансової звітності» від 28.02.2018р. № 419 «Річна фінансова звітність подається підприємствами органам, зазначеним у пункті 2 (крім органів Казначейства), не пізніше 28 лютого наступного за звітним року». Враховуючи вищезазначене та враховуючи, що останній день подання пропозицій є 22.02.2019р. Учасник мав право не подавати до правовстановлюючих органів річну фінансову звітність станом на 22.02.2019р. Таким чином Учасник правочинно надає фінансову звітність за останній звітній період, тобто за 2017рік. ТОВ "АЛКОГОЛЬНО-БЕЗАЛКОГОЛЬНИЙ КОМБІНАТ ДНІПРО" правочинно надає Баланс (Звіт про фінансовий стан) за 2017 рік.
Рішеня
15.05.2019 17:26
Замовник
Документи повідомлення
15.05.2019 17:26
-
15.05.2019 17:27
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі питної води негазованої: «ДК 021:2015: 41110000-3 — Питна вода» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-07-000463-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із такого питання. 1. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Проте, оприлюднена тендерна документація не містить інформації щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля. Чому допущено порушення вимоги пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Рішеня
15.05.2019 17:37
Орган перевірки
21.05.2019 00:00
Документи повідомлення
15.05.2019 17:37
-
Відповідь
На вимогу надання пояснень за результатами проведеного моніторингу щодо закупівлі ДК 021:2015: 41110000-3 Питна вода (питна вода негазована) ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2019-02-07-000463-b повідомляємо наступне.
На вимогу надання пояснень за результатами проведеного моніторингу щодо закупівлі ДК 021:2015: 41110000-3 Питна вода (питна вода негазована) ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2019-02-07-000463-b повідомляємо наступне. Виходячи з норм Закону, а саме відповідно до п. 3 ч. 2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля», але Законом не передбачено та відсутні конкретні вимоги в якому порядку та в якому додатку повинен замовник вказати вищезазначену вимогу. Відтак замовник вимагає надання інформації від учасників закупівлі щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища з обов’язковим зазначенням цих заходів відповідно до п. 3.7 Додатку 3 Тендерної документації замовника. Також зазначаємо, що виконуючи норми та вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до рішення АМКУ від 27.08.2012 № 866/р/пк-ск документами, що підтверджують застосування заходів із захисту довкілля може бути оригінал або нотаріально завірена копія Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Товар, виданої Міністерством охорони здоров’я України; Відповідно до п. 3.12 Додатку 3 Тендерної документації замовник вимагає надання учасниками Висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на товар що закуповується. Інформаційно зазначаємо, що надання інформації щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля насамперед стосується будівельних робіт, при проектуванні та виконанні яких потрібно передбачити необхідні заходи для мінімізації негативного впливу на навколишнє середовище, недопущення забруднення повітря й води, ерозії грунту, знищення рослинного покриву, диких тварин.
Рішеня
20.05.2019 17:26
Замовник
Документи повідомлення
20.05.2019 17:26
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 280 664 грн.
Період подання пропозицій
до 22.02.2019 11:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380660136170
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 280 664 грн.
Період подання пропозицій
до 22.02.2019 11:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380660136170
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності