Показати схожі тендери

Закупівля Молоко та сметана від Мурованокуриловецька загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів Вінницької обласної Ради.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2019-01-09-000267-b
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 14.02.2019 12:35
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 25.01.2019 14:32
Закінчення аукціону 25.01.2019 14:53
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
242 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 210 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.01.2019 15:17 до 24.01.2019 15:21
Завершено
Період уточнень
з 09.01.2019 15:17
до 14.01.2019 15:21
Завершено
Період оскарження
з 09.01.2019 15:17
до 20.01.2019 00:00
Завершено
Період аукціону
з 25.01.2019 14:32
до 25.01.2019 14:53
Завершено
Період кваліфікації
з 25.01.2019 14:53
до 28.01.2019 15:45
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.01.2019 14:53
до 08.02.2019 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.01.2019 15:45
до 14.02.2019 12:35
Період уточнень
з 09.01.2019 15:17 до 14.01.2019 15:21
Період оскарження
з 09.01.2019 15:17 до 20.01.2019 00:00
Період аукціону
з 25.01.2019 14:32 до 25.01.2019 14:53
Період кваліфікації
з 25.01.2019 14:53 до 28.01.2019 15:45
Період кваліфікації
з 25.01.2019 14:53 до 28.01.2019 15:45
Основні параметри
Молоко та сметана
Молоко та сметана
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Молоко та вершки
Код ДК 021:2015
15510000-6 - Молоко та вершки
Кількість
9 174
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
23400, Україна, Вінницька область, смт.Муровані Курилівці, вул.Спортивна 3
Дата постачання по
31.12.2019 15:21
Документи закупівлі
-
09.01.2019 15:46
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кравчук Олександр Васильович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380435621267
Факс
+380435621188
Замовник
ЄДРПОУ
20085915
Повна назва
Мурованокуриловецька загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів Вінницької обласної Ради
Поштовий індекс
23400
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
смт Муровані Курилівці
Адреса
вул Спортивна 3
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Олексюк С.Я.
Пропозиція:
241 640 грн.
Учасник:
ФОП Мазур О.В.
Пропозиція:
241 096.6 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 25.01.2019 14:53 по 08.02.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
28.01.2019 15:45
-
28.01.2019 15:33
Повідомлення про рішення
25.01.2019 14:53
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2019-01-09-000267-b-c1
Підписаний і діє
Номер
№14
241 096.6 грн.
З ПДВ
Підписано
11.02.2019
Строк дії договору з
11.02.2019
по
31.12.2019
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
9 174 (кілограми)
Молоко та вершки
Номенклатура
Молоко та вершки
Кількість
9 174
Одиниця виміру
кг
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
14.02.2019 12:35
-
14.02.2019 12:33
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2019-02-15-000019
Дата створення проекту
15.02.2019 12:05
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
15.02.2019 14:27
Дата публікації висновку про результати
27.02.2019 11:16
Дата завершення усунення порушень
15.03.2019 00:00
Дата завершення моніторингу
12.03.2019 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-13-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 15.02.2019 №8 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник О. ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 15.02.2019 №8 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6.UA-2019-01-09-000267-b 09.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
15.02.2019 00:00
Документи рішення
15.02.2019 14:27
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 27 лютого 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, пояснення від 22.02.2019, отримані від замовника через електронну систему закупівель. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Мурованокуриловецької загальноосвітньої санаторної школи-інтернату І-ІІІ ступенів Вінницької обласної Ради (далі - замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію ФОП Мазур О.В., протокол засідання тендерного комітету від 28.01.2019, повідомлення про намір укласти договір, звіт про результати проведення процедури закупівлі, договір від 11.02.2019 №14, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 14.02.2019 №1 . За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація замовника не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), а саме підпункт 5.4.2 розділу 5 тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» містить вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує 5-ти днів з дати оприлюднення на веб-порталі повідомлення про намір укласти договір, документу (оригіналу чи нотаріально завіреної копії), виданого відповідним органом про те, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення, чим порушено вимоги частини третьої статті 17 Закону, в частині заборони вимагати від учасників документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Також установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ФОП Мазур О.В., якого визначено переможцем, умовам тендерної документації замовника, в частині відсутності : - оригіналу відгуку від одного із контрагентів, зокрема Котюжанського НРЦ, чим порушено вимоги підпункту 5.2 пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; - копії погодження відповідного територіального органу Держпродспоживслужби на постачання харчових продуктів та продовольчої сировини на 2019 рік; договору з постачальником або листа про намір співпраці у 2018 році від виробника, офіційних представників, дистриб’юторів, дилерів, оптових або роздрібних покупців, у яких учасник отримує товар, який планує постачати у випадку перемоги замовнику (у разі якщо учасник не є виробником), чим порушено вимоги підпунктів 2.3.1, 2.3.3 пункту 2 додатку 1 «Технічна специфікація» тендерної документації. Крім того, учасником ФОП Мазур О.В., як переможцем торгів в недотримання вимог підпункту 5.4 пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, не надано, зокрема шляхом прикріплення файлів на електронний майданчик, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, а саме : - довідки у довільній формі про те, що до юридичної особи-учасника не застосовувалися заходи юридичного характеру у зв’язку з вчиненням корупційного правопорушення та інформація про юридичну особу-учасника не внесена до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; -документу (оригіналу чи нотаріально завіреної копії), про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - довідки про відсутність заборгованості по сплаті обов’язкових податків і зборів в Україні, видану уповноваженим органом, який здійснює адміністрування податків та зборів, дійсну на дату розкриття тендерних пропозицій. Таким чином, пропозиція ФОП Мазур О.В., яка не відповідає умовам тендерної документації, не була відхилена замовником, а визнана переможцем торгів, що є порушенням вимог пунктів 1, 2, 4 частини 1 статті 30 Закону. Також встановлено, що договір від 11.02.2019 №14, укладений за результатами проведеної процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу 14.02.2019, чим порушено вимоги частини першої статті 10 Закону, в частині неоприлюднення договору про закупівлю протягом двох днів з дня його укладення.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань щодо складання тендерної документації установлено порушення вимог частини 3 статті 17 Закону, щодо відповідності тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника – порушення вимог пунктів 1, 2, 4 частини 1 статті 30 Закону, щодо своєчасності оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу укладеного договору – порушення вимог частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питань: щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання договору про закупівлю – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
27.02.2019 00:00
Дата публікації
27.02.2019 11:16
Документи висновку
27.02.2019 11:16
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Відповідь на виявлені порушення процедури закупівлі "Молоко та вершки"
Дата публікації
01.03.2019 11:01
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Замовником усунуто порушення, шляхом розірвання договору від 11.02.2019 №14
Результат
Усунуто
Дата публікації
04.03.2019 14:39
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) : так
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї : так
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу : так
Документи інформації про усунення порушення
04.03.2019 14:40
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі молока та вершків (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-09-000267-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань. 1. Яким чином учасник торгів ФОП Мазур О.В., якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 28.01.2019 №20) обрано переможцем, виконав вимоги наступних пунктів тендерної документації: - підпункту 5.2 пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» щодо надання оригіналу відгуку від Котюжанiвського НРЦ, якого учасник торгів ФОП Мазур О.В., зазначив у «Довідці щодо виконання учасником аналогічного договору», форма якої визначена тендерною документацією ? - підпункту 2.3.1 пункту 2 додатку 1 «Технічна специфікація» щодо надання копії погодження відповідного територіального органу Держпродспоживслужби на постачання Учасником харчових продуктів та продовольчої сировини на 2019 рік ? - підпункту 2.3.3 пункту 2 додатку 1 «Технічна специфікація» щодо надання учасником в обов’язковому порядку, якщо він не є виробником, договору з постачальником або лист про намір співпраці у 2018 році за підписом керівника з відтиском печатки від виробника, офіційних представників, дистриб’юторів, дилерів, оптових або роздрібних покупців, у яких учасник отримує товар, що планує постачати у випадку перемоги Замовнику ? - пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», зокрема : • підпункту 5.4.1 - щодо надання довідки у довільній формі про те, що до юридичної особи-учасника не застосовувалися заходи юридичного характеру у зв’язку з вчиненням корупційного правопорушення та інформація про юридичну особу-учасника не внесена до Єдиного державного реєстру осіб. Які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; • підпункту 5.4.3 - щодо надання документу (оригіналу чи нотаріально завіреної копії), про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; • підпункту 5.4.5 - щодо надання довідки про відсутність заборгованості по сплаті обов’язкових податків і зборів в Україні, видану уповноваженим органом, який здійснює адміністрування податків та зборів, дійсну на дату розкриття тендерних пропозицій ? 2. З яких підстав договір про закупівлю молока та вершків, укладений 11.02.2019 №14, оприлюднений в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 14.02.2019 ? Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Рішеня
19.02.2019 16:05
Орган перевірки
23.02.2019 00:00
Документи повідомлення
19.02.2019 16:07
-
Відповідь
Відповідь щодо надання пояснень моніторингу закупівлі.
Відповідь щодо надання пояснень моніторингу закупівлі.
Рішеня
22.02.2019 15:12
Замовник
Документи повідомлення
22.02.2019 15:14
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
Відповідь щодо надання пояснень моніторингу закупівлі
Рішеня
22.02.2019 16:17
Замовник
Документи повідомлення
22.02.2019 16:18
-
22.02.2019 16:26
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
242 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.01.2019 15:21
Замовник:
Мурованокуриловецька загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів Вінницької обласної Ради
Контактний телефон:
+380435621267
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
242 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.01.2019 15:21
Замовник:
Мурованокуриловецька загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів Вінницької обласної Ради
Контактний телефон:
+380435621267
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності