Показати схожі тендери

Закупівля Розробка проектно-вишукувальної документації по об"єкту: "Реконструкція тягової підстанції № 17 (вул. Набережна Перемоги,96)" від Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2019-01-09-000101-b
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 25.02.2019 08:28
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 25.01.2019 11:01
Закінчення аукціону 25.01.2019 11:46
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
750 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 250 грн. (0,7 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.01.2019 11:33 до 24.01.2019 11:37
Завершено
Період уточнень
з 09.01.2019 11:33
до 14.01.2019 11:37
Завершено
Період оскарження
з 09.01.2019 11:33
до 20.01.2019 00:00
Завершено
Період аукціону
з 25.01.2019 11:01
до 25.01.2019 11:46
Завершено
Період кваліфікації
з 25.01.2019 11:46
до 13.02.2019 15:59
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.01.2019 11:46
до 24.02.2019 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.02.2019 15:59
до 25.02.2019 08:28
Період уточнень
з 09.01.2019 11:33 до 14.01.2019 11:37
Період оскарження
з 09.01.2019 11:33 до 20.01.2019 00:00
Період аукціону
з 25.01.2019 11:01 до 25.01.2019 11:46
Період кваліфікації
з 25.01.2019 11:46 до 13.02.2019 15:59
Період кваліфікації
з 25.01.2019 11:46 до 13.02.2019 15:59
Основні параметри
Розробка проектно-вишукувальної документації по об'єкту: "Реконструкція тягової підстанції № 17 (вул. Набережна Перемоги,96)"
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Розробка проектно-вишукувальної документації по об'єкту: "Реконструкція тягової підстанції № 17 (вул. Набережна Перемоги,96)"
Код ДК 021:2015
71320000-7 - Послуги з інженерного проектування
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Дніпро
Дата постачання по
31.12.2019 11:37
Документи закупівлі
-
11.01.2019 08:27
-
11.01.2019 08:24
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
09.01.2019 11:33
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дорофєєв Сергій Володимирович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Dorofeev Sergey Volodimirovich
Електронна пошта
Телефон
+380632530399
Факс
+380563739218
Сайт:
http://www.det.dp.ua
Замовник
ЄДРПОУ
32616520
Назва (англійською мовою)
Municipal Company "Dnipro elektrotransport"
Повна назва
Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Municipal Company "Dnipro elektrotransport"
Поштовий індекс
49038
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Dnipro
Адреса
m. Dnipro, st. D.Yavornytsky ,119a
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальностю "ПЛУТОН IC"
Пропозиція:
750 000 грн.
Учасник:
ПП Елтранс
Пропозиція:
675 000 грн.
Учасник:
ТОВ «Інститут ДніпроВНІПІенергопром»
Пропозиція:
609 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СІНЕРГІЯ"
Пропозиція:
550 000 грн.
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Харківпроменерго"
Пропозиція:
548 000 грн.
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРБУД-МОНТАЖ"
Пропозиція:
500 000 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 25.01.2019 11:46 по 12.02.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
01.02.2019 15:26
-
01.02.2019 15:19
-
25.01.2019 11:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 01.02.2019 15:26 по 17.02.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає кваліфікаційним критеріям
Зміст
Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи кваліфікації
06.02.2019 16:06
-
06.02.2019 16:03
-
01.02.2019 15:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 06.02.2019 16:06 по 24.02.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
13.02.2019 15:59
-
06.02.2019 16:06
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2019-01-09-000101-b-b1
Підписаний і діє
Номер
№81
550 000 грн.
З ПДВ
Підписано
25.02.2019
Строк дії договору з
25.02.2019
по
31.12.2019
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Розробка проектно-вишукувальної документації по об'єкту: "Реконструкція тягової підстанції № 17 (вул. Набережна Перемоги,96)"
Номенклатура
Розробка проектно-вишукувальної документації по об'єкту: "Реконструкція тягової підстанції № 17 (вул. Набережна Перемоги,96)"
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
25.02.2019 08:28
-
25.02.2019 08:26
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2019-05-20-000010
Дата створення проекту
20.05.2019 14:58
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
20.05.2019 17:18
Дата публікації висновку про результати
06.06.2019 16:42
Дата завершення усунення порушень
21.06.2019 00:00
Дата завершення моніторингу
13.06.2019 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від громадських
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 56) 722-22-72
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Дніпропетровська
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
20.05.2019 № 95 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник О. ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 20.05.2019 № 95 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника UA-2019-01-09-000101-b 09.01.2019 Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу Т.ПЕРЕВЕРЗЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
20.05.2019 00:00
Документи рішення
20.05.2019 17:18
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 06 червня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Комунального підприємства «Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради (далі – Замовник), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «Дорбуд-Монтаж», ТОВ «Харківпроменерго», ТОВ «Монтажно-будівельна компанія Сінергія», ТОВ «Інститут ДніпроВНІПІенергопром», ПП «Елтранс», ТОВ «Плутон ІС», договір від 25.02.2019 № 81, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Моніторингом вставлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Монтажно-будівельна компанія Сінергія» (далі – учасник) відсутні додатки до аналогічного договору від 01.06.2017 №П01/06 (далі Договір), які є невід’ємною частиною Договору та передбачені частиною 13 Договору, що суперечить пункту 1.1 додатку 2 тендерної документації. Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Монтажно-будівельна компанія Сінергія» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та уклав з ним договір від 25.02.2019 № 81.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Монтажно-будівельна компанія Сінергія» встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
06.06.2019 00:00
Дата публікації
06.06.2019 16:42
Документи висновку
06.06.2019 16:42
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Договір розірвано за взаємною згодою сторін
Дата публікації
12.06.2019 14:58
Документи інформації про усунення порушення
12.06.2019 15:00
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі розробки проектно-вишукувальної документації по об'єкту: «Реконструкція тягової підстанції № 17 (вул. Набережна Перемоги,96)»: «ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-09-000101-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із такого питання. 1. Відповідно до пункту 1.1 додатку 2 тендерної документації, учасник, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції умовам закупівлі, повинен надати, завірену копію аналогічного договору (відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів) згідно ДК 021:2015. Аналізом документів, наданих у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Монтажно-будівельна компанія Сінергія» (далі – учасник) встановлено, що в складі тендерної пропозиції учасника відсутні додатки до аналогічного договору від 01.06.2017 №П01/06 (далі Договір), які є невід’ємною частиною Договору та передбачені частиною 13 Договору. За результатами проведення процедури закупівлі учасника ТОВ «Монтажно-будівельна компанія Сінергія» визначено переможцем, що суперечить вимогам пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», яким визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Монтажно-будівельна компанія Сінергія»? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Рішеня
22.05.2019 09:02
Орган перевірки
30.05.2019 00:00
Документи повідомлення
22.05.2019 09:03
-
Відповідь
Пояснення
Надаємо пояснення з приводу рішення про моніторинг ID UA-M-2019-05-20-000010 «ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-09-000101-b). Згідно пункту 1 статті 16 України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII, зі змінами (далі - Закон), яким визначено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документального підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Нами було визначено кваліфікаційний критерій - досвід виконання аналогічного договору. На підтвердження відповідності учасників критерію, тендерною документацією визначена вимога, щодо надання інформації за формою наведеною у Додатку 6. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник. Дана форма містить всю необхідну інформацію, щоб переконатися Замовнику у відповідності учасників кваліфікаційному критерію. Відповідно п.7 статтаі 28 Закону «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника». Тому виявлені недоліки не є суттєвими та такими, що можуть вплинути на основні принципи здійснення закупівель перелічені статтею 3 Закону - закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Також повідомляємо, що рекомендації Східного офісу Держаудитслужби обов’язково будуть враховані у подальшій роботі тендерного комітету.
Рішеня
24.05.2019 11:29
Замовник
Документи повідомлення
24.05.2019 11:31
-
24.05.2019 11:31
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
750 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.01.2019 11:37
Замовник:
Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380632530399
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
750 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.01.2019 11:37
Замовник:
Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380632530399
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності