Показати схожі тендери

Закупівля вугілля марок П (13-25), АКО (25-100) від Відділ освіти Ямпільської районної державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2019-01-08-001163-c
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 11.02.2019 14:58
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 24.01.2019 15:51
Закінчення аукціону 24.01.2019 16:12
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
1 390 600 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
13 906 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.01.2019 17:01 до 23.01.2019 17:05
Завершено
Період уточнень
з 08.01.2019 17:01
до 13.01.2019 17:05
Завершено
Період оскарження
з 08.01.2019 17:01
до 19.01.2019 00:00
Завершено
Період аукціону
з 24.01.2019 15:51
до 24.01.2019 16:12
Завершено
Період кваліфікації
з 24.01.2019 16:12
до 30.01.2019 17:37
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.01.2019 16:12
до 10.02.2019 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.01.2019 17:37
до 11.02.2019 14:58
Період уточнень
з 08.01.2019 17:01 до 13.01.2019 17:05
Період оскарження
з 08.01.2019 17:01 до 19.01.2019 00:00
Період аукціону
з 24.01.2019 15:51 до 24.01.2019 16:12
Період кваліфікації
з 24.01.2019 16:12 до 30.01.2019 17:37
Період кваліфікації
з 24.01.2019 16:12 до 30.01.2019 17:37
Основні параметри
вугілля марок П (13-25), АКО (25-100)
очікувана вартість закупівлі
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 26 (тонни)
вугілля марки П (13-25)
Опис предмета закупівлі
вугілля марки П (13-25)
Код ДК 021:2015
09110000-3 - Тверде паливо
Кількість
26
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
24500, Україна, Вінницька область, Ямпільський район, Опорні навчальні заклади та філії опорних навчальних закладів Ямпільського району (згідно додатку №2 до договору поставки)
Дата постачання по
10.12.2019 17:05
Позиція : №2 178 (тонни)
Вугілля марки АКО(25-100)
Опис предмета закупівлі
Вугілля марки АКО(25-100)
Код ДК 021:2015
09110000-3 - Тверде паливо
Кількість
178
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
24500, Україна, Вінницька область, Ямпільський район, Опорні навчальні заклади та філії опорних навчальних закладів Ямпільського району (згідно додатку №2 до договору поставки)
Дата постачання по
10.12.2019 17:05
Документи закупівлі
-
08.01.2019 17:29
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Жукова Юлія Святославівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380433621295
Факс
+380433622181
Замовник
ЄДРПОУ
02141526
Повна назва
Відділ освіти Ямпільської районної державної адміністрації
Поштовий індекс
24500
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Ямпіль
Адреса
вул.Незалежності,9
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПрАТ "Вінницяоблпаливо"
Пропозиція:
1 337 306 грн.
Учасник:
ТОВ спектр
Пропозиція:
1 289 565.6 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 24.01.2019 16:12 по 10.02.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
30.01.2019 17:37
-
30.01.2019 17:34
-
30.01.2019 17:34
-
24.01.2019 16:12
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2019-01-08-001163-c-a1
Підписаний і діє
Номер
22
1 289 565.6 грн.
З ПДВ
Підписано
11.02.2019
Строк дії договору з
11.02.2019
по
31.12.2019
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
26 (тонни)
вугілля марки П (13-25)
Номенклатура
вугілля марки П (13-25)
Кількість
26
Одиниця виміру
т
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
178 (тонни)
Вугілля марки АКО(25-100)
Номенклатура
Вугілля марки АКО(25-100)
Кількість
178
Одиниця виміру
т
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
11.02.2019 14:58
-
11.02.2019 14:57
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-05-27-000008
Дата створення проекту
27.05.2020 10:27
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
27.05.2020 12:29
Дата публікації висновку про результати
11.06.2020 17:14
Дата завершення усунення порушень
26.06.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
18.06.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-13-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 27.05.2020 №26 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 27.05.2020 №26 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 4.UA-2019-01-08-001163-c 08.01.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
27.05.2020 00:00
Документи рішення
27.05.2020 12:29
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 11 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19 квітня 2020 року) (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік відділу освіти Ямпільської районної державної адміністрації (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію ТОВ «Спектр», протокол засідання тендерного комітету замовника від 30 січня 2019 року №23, повідомлення про намір укласти договір, договір від 11 лютого 2019 року №22, повідомлення про внесення змін до договору додатковою угодою від 31 липня 2019 року №1, пояснення від 01 червня 2020 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що тендерна документація замовника не відповідає вимогам пункту 15 частини другої статті 22 Закону, зокрема не містить інформації щодо умов неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю. Також моніторингом установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Спектр», якого визначено переможцем торгів (протокол засідання тендерного комітету від 30 січня 2019 року №23), установленим вимогам тендерної документації замовника, в частині не завантаження документів тендерної пропозиції у вигляді кольорових скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником, з копій документів, з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, а саме паспорту особи, уповноваженої на підписання договору, виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, витягу з реєстру платників на додану вартість, наказу про призначення на посаду директора ТОВ «Спектр» від 18 червня 2000 року №8, протоколу загальних зборів ТОВ «Спектр» від 11 вересня 2001 року №8, сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля марки А, АКО (25-100мм), свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, чим не дотримано вимоги частини 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі її не відповідності умовам тендерної документації. Однак, на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Спектр» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, а уклав з ним договір від 11 лютого 2019 року №22 на суму 1 289 565,00 грн. Крім того, моніторингом установлено, що замовником на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579, із змінами (далі – Наказ №490), не внесена інформація у повідомлення про внесення змін до договору додатковою угодою від 31 липня 2019 року №1 - про суму договору після внесення змін та кількості товарів або обсягу виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Згідно частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на вебпорталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. При цьому, установлено, що умовами договору від 11 лютого 2019 року №22 визначено строк його дії до 31 березня 2020 pоку, а в частині взаєморозрахунків та гарантійних зобов’язань - до їх повного виконання сторонами. За даними пошуково-аналітичної системи (htts://www.007.org.ua) фінансові зобов’язання за даним договором виконано в повному обсязі, а саме замовником 06 грудня 2019 року на підставі накладної від 02 грудня 2019 року №65, здійснено остаточні розрахунки із ТОВ «Спектр» в повному обсязі у відповідності до умов договору від 11 лютого 2019 року. Однак, звіт про виконання договору в електронній системі закупівель замовник оприлюднив 29 травня 2020 року (в ході моніторингу) з порушенням строків, визначених абзацом 10 частини першої статті 10 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 15 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства в частині розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання щодо заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення норм пункту 2 Наказу №490. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
11.06.2020 00:00
Дата публікації
11.06.2020 17:14
Документи висновку
11.06.2020 17:14
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Розглянувши інформацію про результати моніторингу закупівлі "вугілля марок П (13-25), АКО (25-100)" ідентифікатор UA-2019-01-08-001163-c, відділ освіти Ямпільської районної державної адміністрації (далі - Замовник) повідомляє наступне. Порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які були виявлені за результатами моніторингу неможливо усунути, оскільки станом на 29 травня 2020 року договір виконано та опубліковано повідомлення про виконання договору про закупівлю. Однак, Замовник врахує виявлені порушення з метою недопущення їх в майбутньому.
Дата публікації
18.06.2020 16:44
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля марок П (13-25) та АКО (25-100) (ДК 021:2015: 09110000-3 — «Тверде паливо») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-01-08-001163-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань: 1. З яких підстав в тендерній документації не міститься інформації щодо умов неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю ? 2. Яким чином учасник ТОВ «Спектр», якого обрано переможцем, виконав умови тендерної документації щодо : - надання копії дійсного сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля, що є предметом закупівлі, зокрема на вугілля марки П (13-25) (частина 6 розділу ІІІ); - завантаження документів тендерної пропозиції у вигляді кольорових скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником, з копій документів, з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, а саме паспорту особи, уповноваженої на підписання договору, виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, витягу з реєстру платників на додану вартість, наказу про призначення на посаду директора ТОВ «Спектр» від 18 червня 2000 року №8, протоколу загальних зборів ТОВ «Спектр» від 11 вересня 2001 року №8, сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля марки А, АКО (25-100мм), свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів? 3.Чому у формах повідомлення про внесення змін (від 31липня 2019 року,02 серпня 2019 року) до договору від 11 лютого 2019 року №22, укладеного із ТОВ «Спектр», не внесена інформація про суму договору та кількість товару після внесення змін? 4. Долучіть документальне підтвердження коливання ціни на вугілля марки АКО (25-100), зокрема експертний висновок від 10 червня 2019 року №В-307, який зазначено в додатковій угоді від 31 липня 2019 року №1, як підставу щодо збільшення ціни на вугілля. 5.Чому не оприлюднено звіт про виконання договору від 11 лютого 2019 року №22? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Рішеня
28.05.2020 10:19
Орган перевірки
03.06.2020 00:00
Документи повідомлення
28.05.2020 10:20
-
Відповідь
Відповідь
Тендерним комітетом відділу освіти Ямпільської РДА розглянуто ваш запит про надання пояснення з питань закупівлі в системі прозоро за № UA – 2019 – 01 – 08 – 001163 – с та пояснює наступне. Дану закупівлю проведено в січні – лютому 2019 року, договір укладено 11.02.2019 року і виконання зобов’язань за даним договором завершилося 31 березня 2020 року враховуючи зміни і доповнення до нього. термін дії даного договору завершився. Пояснення по пунктах 1, та 3 не може бути надано по причині завершення проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії. Також через зміну у структурі відділу освіти, відповідно до наказу №155-К від 28.12.2019 року «Про реорганізацію підрозділів відділу освіти Ямпільської РДА» яка призвела до зміни складу тендерного комітету, що діяв на протязі 2019 року. По другому питанні пояснюємо, що в Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити: п.6) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку 4 Тендерної документації. п.7)інші документи, передбачені відповідними розділами та додатками Тендерної документації. В Додатку 4 Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» в п.6 вимагається «Товар повинен відповідати вимогам Державних стандартів (надати копії сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик або посвідчення якості на вугілля кам’яне, що передбачене для закупівлі замовником). ТОВ «Спектр» надав у складі своєї пропозиції посвідчення якості. та ряд інших документів, що підтверджують відповідність предмету закупівлі необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам. В тендерній документації Таблиця 3. Інші документи: зазначено -Копія довідки з державної податкової інспекції про присвоєння ідентифікаційного номера (для фізичних осіб-підприємців) (завірена печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника) *Для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, необхідно надати пояснюючий лист із зазначенням цього. -Копії заповнених сторінок паспорта (для фізичних осіб-підприємців) (завірені печаткоюУчасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника -Копія (завірена печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника), або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами торгів, а саме: виписка з протоколу засновників, або наказ про призначення, або довіреність, або доручення, чи інше. - Копія свідоцтва про державну реєстрацію або копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (завірені печаткоюУчасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника (для юридичних осіб та фізичної особи - підприємця) або копія витягу з Єдиного державного реєстру (для юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), завірена печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника,виданого не раніше 2018 року. - копію витягу з реєстру платника податку на додану вартість (копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість) або копію витягу з реєстру платника єдиного податку (копію свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку) (у передбачених законодавством випадках) (для юридичних осіб); - копію витягу з реєстру платника єдиного податку або копію свідоцтва платника єдиного податку (у передбачених законодавством випадках) (для фізичних осіб-підприємців - статут, копію протоколу/-ів засновників стосовно формування статутного капіталу, вкладів учасників та їх розподілу або копію сторінок Статуту із зазначенням інформації стосовно вкладів учасників, статутного капіталу (Статутного фонду (фондів)) (для юридичних осіб);окремим документом потрібно подати інформацію, із посиланнями на розділ та пункт Статуту (для юридичних осіб), що підтверджує можливість здійснення господарської діяльності за даним предметом закупівлі. У разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», учасник в вищеназваному документі повинен зазначити код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція). У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи та здійснення діяльності на підставі модельного статуту. - інформація (довідка, складена учасником в довільній формі) про службових (посадових) осіб учасника, яких уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців); - копію діючої ліцензії (з додатком) на право займатись відповідним видом господарської діяльності (у передбачених законодавством випадках) (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців); - оригінал або нотаріально завірена копія листа – згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (складається та підписується особисто особою/особами щодо підпису документів (тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору за результатами проведення процедури закупівлі)) (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців); - лист-гарантію, складену учасником в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (за наявності), щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: Закону України «Про санкції», Рішення РНБО від 28 квітня 2017 року введеного в дію Указом Президента України від 15.05.2017 №133/2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» згідно додатків; - довідка, складена у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) яка містить відомості про підприємство: а) реквізити (місцезнаходження, телефон, факс); б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові); в) інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором; г) інформацію про службових (посадових) осіб учасника, яких уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців); - Тендерна пропозиція (за формою встановленою у додатку №1 Документації). Учасники при підготовці пропозиції повинні враховувати заходи щодо захисту довкілля. Інформація подається у формі довідки за підписом уповноваженої особи учасника - Лист згода щодо технічних, якісних та кількісних вимог предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (відповідно до додатку №4 Документації) (завірені печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника). -Завізований (погоджений) проект договору із підписом кожної сторінки завіреної печаткою уповноваженою особою Учасника (за наявності) (додаток №3 Документації). -копію довідки з обслуговуючого (обслуговуючих) банку (банків), про наявність (відсутність) відкритих рахунків. - копію довідки з обслуговуючого (обслуговуючих) банку (банків) про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами - інші документи, передбачені відповідними розділами та додатками тендерної документації (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців Примітки:Примітка: ) усі документи (за винятком оригіналів виданих іншими установами або завірених нотаріально) повинні бути завірені підписом уповноваженої особи та власною печаткою Учасника для юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців, а для фізичних осіб – власним підписом; б) документи, які не передбачені законодавством для Учасників, не подаються останніми в складі своєї пропозиції. Уразі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності ) в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів. в) якщо у будь-якому пункті документації не конкретизовано форми подання документів, то в такому випадку учасники мають право подавати документи у будь-якій формі, на власний розсуд. А саме, прийнятною буде одна з форм подання: або оригінал / або нотаріально завірені копії / або копії. г) всі документи, форма подання яких передбачена «копія», подаються завірені підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі а також відбитки печатки (у випадку наявності, печатки) або нотаріальна копія (на вибір учасника). Ж) якщо учасником подаються відомості з відкритих реєстрів, видрукувані з офіційного сайту Міністерства юстиції України чи інших уповноважених органів, даний документ учасник не зобов’язаний завіряти підписом та печаткою. з) якщо на виконання будь якої вимоги документації про надання документа, довідки, відомостей тощо наявний відкритий єдиний державний реєстр з можливістю самостійної перевірки Замовником ТОВ Спектр подав пропозицію у відповідності до вище вказаних вимог. В ході проведення процедури закупівлі від ПрАТ «Вінницяоблпаливо» надійшла вимога з такими ж зауваженнями . Замовником надана відповідь в встановлені терміни і є в системі Прозоро. Скаргу до органу оскарження учасник ПрАТ «Вінницяоблпаливо» не подавав, це свідчить про безпідставність вимог висунутих ПрАТ «Вінницяоблпаливо». Долучаємо експертний висновок від 10.06.2019 року № В – 307 який зазначено в додатковій угоді від 31.07.2019 року як підставу щодо збільшення ціни на вугілля. Звіт про виконання договору про закупівлю розміщено в системі Прозоро.
Рішеня
01.06.2020 10:40
Замовник
Документи повідомлення
01.06.2020 10:41
-
01.06.2020 10:49
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 390 600 грн.
Період подання пропозицій
до 23.01.2019 17:05
Замовник:
Відділ освіти Ямпільської районної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380433621295
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 390 600 грн.
Період подання пропозицій
до 23.01.2019 17:05
Замовник:
Відділ освіти Ямпільської районної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380433621295
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності