Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 20 березня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального закладу «Тульчинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-ліцей з підсиленою військово-фізичною підготовкою Вінницької обласної ради» (далі – замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію учасника ФОП Риндюк Ю.М., протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір на закупівлю товарів (робіт або послуг) за державні кошти від 04.02.2019 №42 та пояснення від 15.03.2019, від 18.03.2019, отримані від замовника, через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до інформації, яка розміщена у формі річного плану закупівель, оприлюдненого в електронній системі закупівель (UA-P-2019-01-04-000898-а), зазначено процедуру закупівлі: допорогова.
При цьому, з пояснення, отриманого через електронну систему закупівель, установлено, що річним планом замовника, затвердженого рішенням тендерного комітету (протокол від 02.01.2019 №1) передбачено проведення даної закупівлі шляхом відкритих торгів.
Вищезазначена невідповідність інформації свідчить про порушення вимог частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) щодо недотримання принципу здійснення закупівель – відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Крім того, встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ФОП Риндюк Ю.М., якого визначено переможцем торгів, кваліфікаційним критеріям, установлених відповідно до статті 16 Закону та умовам тендерної документації замовника в частині відсутності:
- документального підтвердження наявності власного обладнання та матеріально-технічної бази, або права користування вказаним обладнанням та матеріально-технічною базою на договірних засадах, або отримання відповідних послуг на договірних засадах від інших осіб/суб’єктів господарювання (пункт 1 Додатку №2 тендерної документації);
- рішення про державну реєстрацію потужностей учасника для виду діяльності – транспортування відповідно до наказу Міністерства агропромислової політики та продовольства України від 10.02.2016 №39 (пункт 1 Додатку №2 тендерної документації);
- додатку №1 до проекту договору про закупівлю.
Відповідно до пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статті 16 цього Закону, не відповідає умовам тендерної документації.
Однак на порушення пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Риндюк Ю.М. як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та уклав з ним договір від 04.02.2019 №42.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань щодо відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог частини першої статті 3 Закону, щодо відповідності тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника – порушення вимог пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.