Показати схожі тендери

Закупівля Лот 1 – шкільні меблі; Лот 2 – навчальне приладдя та дидактичний матеріал для кабінетів перших класів початкової школи від ВІДДІЛ ОСВІТИ КОЗЯТИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2018-06-12-000758-b
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 16.07.2018 17:05
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 162 312 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 905.78 грн. (0,25 %)
Вартість подання пропозиції:
1 224 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.06.2018 17:05 до 02.07.2018 00:00
Завершено
Період уточнень
з 12.06.2018 17:05
до 22.06.2018 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.06.2018 17:05
до 28.06.2018 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.07.2018 12:28
до 04.07.2018 15:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.07.2018 12:28
до 15.07.2018 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.07.2018 15:50
до 16.07.2018 17:05
Період уточнень
з 12.06.2018 17:05 до 22.06.2018 00:00
Період оскарження
з 12.06.2018 17:05 до 28.06.2018 00:00
Період кваліфікації
з 02.07.2018 12:28 до 04.07.2018 15:50
Період кваліфікації
з 02.07.2018 12:28 до 04.07.2018 15:50
Основні параметри
Лот 1 – шкільні меблі; Лот 2 – навчальне приладдя та дидактичний матеріал для кабінетів перших класів початкової школи
ДК 021-2015: 39160000-1 - Шкільні меблі (Лот 1 – шкільні меблі; Лот 2 – навчальне приладдя та дидактичний матеріал для кабінетів перших класів початкової школи)
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
581 156 грн.
Лот 1. Шкільні меблі
Назва предмета закупівлі
Лот 1. Шкільні меблі
Очікувана вартість
581 156 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2905,78
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.07.2018 12:07
Закінчення аукціону
02.07.2018 12:28
Позиція
Опис предмета закупівлі
Шкільні меблі
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
30
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2018 00:00
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІВАНЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Пропозиція:
454 968 грн.
Учасник:
ТОВ "МІРОС ГРУП"
Пропозиція:
568 557 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.07.2018 12:07
Лот № 2 Статус - неуспішний лот закупівлі
581 156 грн.
Лот 2. Навчальне приладдя та дидактичний матеріал для кабінетів перших класів початкової школи
Назва предмета закупівлі
Лот 2. Навчальне приладдя та дидактичний матеріал для кабінетів перших класів початкової школи
Очікувана вартість
581 156 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2905,78
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Навчальне приладдя та дидактичний матеріал для кабінетів перших класів початкової школи
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
30
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2018 00:00
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІВАНЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Пропозиція:
405 975 грн.
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Громик Людмила
Електронна пошта
Телефон
+380434221626
Замовник
ЄДРПОУ
02141348
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ КОЗЯТИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Поштовий індекс
22109
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька обл.
Населений пункт
Козятин
Адреса
Козятинський район, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 84
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1. Шкільні меблі
Період вимог/скарг з 02.07.2018 12:28 по 15.07.2018 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
В Додатку №3 тендерної документації встановлено вимоги про надання учасниками: «Учасник в складі пропозиції надає малюнки зразків товару, яке пропонується, вказує вироб-ника товару, його місцезнаходження та можливості його потужності виробництва. … Надаються також документи, які регулюють взаємовідносини виробника та Учасника, якщо останній не є виробником, а саме: - договір з виробником товару, дійсний на строк поставки товарів, та надає лист-гарантію виробника щодо підтвердження виконання обсягів закупівлі. … Надати документи, які підтверджують, що підприємство постійно працює над покращен-ням якості продукції, запроваджує нові технології виробництва та вдосконалює роботу систе-ми екологічного менеджменту (сертифікат на систему управління якістю, який відповідає вимо-гам ДСТУ ІSO 9001:2015 та сертифікат системи екологічного керування який відповідає вимо-гам ДСТУ ІSO14001:2015). Гарантія товару не менше 24 місяців з дня поставки товару. Гарантійний строк експлуа-тації після здійснення поставки товару надається учасником у вигляді гарантійного листа. Учасник надає оформлений належним чином (на фірмовому бланку, підписаний керівником (упов-новаженим представником учасника) та скріплений печаткою ( у разі наявності) гарантійний лист щодо заміни товару, який вийшов з ладу протягом гарантійного терміну при умові дотри-мання правил експлуатації, за власний рахунок протягом 7 днів з моменту надходження заявки від Замовника». Учасник ФОП ІВАНЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ у складі своєї тендерної про-позиції, на виконання вказаних вище вимог тендерної документації, надав лише гарантійний лист в якому вказано, що якість товару та термін придатності гарантовані виробником за умови дотримання інструкції не менше 12 місяців. Вказаний гарантійний лист оформлений не у відпо-відності до вимог тендерної документації, адже гарантія на товар повинна становити не менше 24 місяців. Інші документи, які б підтверджували виконання вищевказаних вимог тендерної до-кументації, в складі тендерної пропозиції учасника відсутні. Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України "Про пуб-лічні закупівлі". Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Документи кваліфікації
04.07.2018 15:46
-
02.07.2018 12:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 04.07.2018 15:46 по 15.07.2018 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
В результаті розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ "МІРОС ГРУП" на відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16, вимогам встановленим стат-тею 17 Закону та умовам тендерної документації згідно критерії та методики оцінки в порядку статті 28 Закону було підтверджено відповідність тендерної ТОВ "МІРОС ГРУП" вимогам те-ндерної документації, затвердженої Замовником.
Документи кваліфікації
04.07.2018 15:49
-
04.07.2018 15:46
Витяг з ЄДР
Лот № 2 Лот 2. Навчальне приладдя та дидактичний матеріал для кабінетів перших класів початкової школи
Договір
UA-2018-06-12-000758-b-a1
Підписаний і діє
Номер
7-МГ
568 557 грн.
З ПДВ
Підписано
16.07.2018
по
31.12.2018
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
30 (комплект)
Шкільні меблі
Номенклатура
Шкільні меблі
Кількість
30
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
16.07.2018 17:05
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 162 312 грн.
Період подання пропозицій
до 02.07.2018 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ КОЗЯТИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380434221626
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 162 312 грн.
Період подання пропозицій
до 02.07.2018 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ КОЗЯТИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380434221626
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності