Закупівля Лот 1 – шкільні меблі; Лот 2 – навчальне приладдя та дидактичний матеріал для кабінетів перших класів початкової школи від ВІДДІЛ ОСВІТИ КОЗЯТИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 12.06.2018 17:05до 02.07.2018 00:00
Завершено
Період уточнень
з 12.06.2018 17:05
до 22.06.2018 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.06.2018 17:05
до 28.06.2018 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.07.2018 12:28
до 04.07.2018 15:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.07.2018 12:28
до 15.07.2018 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.07.2018 15:50
до 16.07.2018 17:05
Період уточнень
з
12.06.2018 17:05
до
22.06.2018 00:00
Період оскарження
з
12.06.2018 17:05
до
28.06.2018 00:00
Період кваліфікації
з
02.07.2018 12:28
до
04.07.2018 15:50
Період кваліфікації
з
02.07.2018 12:28
до
04.07.2018 15:50
Основні параметри
Лоти
Контакти
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
Лот 1 – шкільні меблі; Лот 2 – навчальне приладдя та дидактичний матеріал для кабінетів перших класів початкової школи
ДК 021-2015: 39160000-1 - Шкільні меблі (Лот 1 – шкільні меблі; Лот 2 – навчальне приладдя та дидактичний матеріал для кабінетів перших класів початкової школи)
В Додатку №3 тендерної документації встановлено вимоги про надання учасниками:
«Учасник в складі пропозиції надає малюнки зразків товару, яке пропонується, вказує вироб-ника товару, його місцезнаходження та можливості його потужності виробництва.
…
Надаються також документи, які регулюють взаємовідносини виробника та Учасника, якщо останній не є виробником, а саме:
- договір з виробником товару, дійсний на строк поставки товарів, та надає лист-гарантію виробника щодо підтвердження виконання обсягів закупівлі.
…
Надати документи, які підтверджують, що підприємство постійно працює над покращен-ням якості продукції, запроваджує нові технології виробництва та вдосконалює роботу систе-ми екологічного менеджменту (сертифікат на систему управління якістю, який відповідає вимо-гам ДСТУ ІSO 9001:2015 та сертифікат системи екологічного керування який відповідає вимо-гам ДСТУ ІSO14001:2015).
Гарантія товару не менше 24 місяців з дня поставки товару. Гарантійний строк експлуа-тації після здійснення поставки товару надається учасником у вигляді гарантійного листа. Учасник надає оформлений належним чином (на фірмовому бланку, підписаний керівником (упов-новаженим представником учасника) та скріплений печаткою ( у разі наявності) гарантійний лист щодо заміни товару, який вийшов з ладу протягом гарантійного терміну при умові дотри-мання правил експлуатації, за власний рахунок протягом 7 днів з моменту надходження заявки від Замовника».
Учасник ФОП ІВАНЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ у складі своєї тендерної про-позиції, на виконання вказаних вище вимог тендерної документації, надав лише гарантійний лист в якому вказано, що якість товару та термін придатності гарантовані виробником за умови дотримання інструкції не менше 12 місяців. Вказаний гарантійний лист оформлений не у відпо-відності до вимог тендерної документації, адже гарантія на товар повинна становити не менше 24 місяців. Інші документи, які б підтверджували виконання вищевказаних вимог тендерної до-кументації, в складі тендерної пропозиції учасника відсутні.
Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України "Про пуб-лічні закупівлі".
Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
В результаті розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ "МІРОС ГРУП" на відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16, вимогам встановленим стат-тею 17 Закону та умовам тендерної документації згідно критерії та методики оцінки в порядку статті 28 Закону було підтверджено відповідність тендерної ТОВ "МІРОС ГРУП" вимогам те-ндерної документації, затвердженої Замовником.