Напишіть нам!
Напишіть нам!
+ 38 (044) 221-22-02
Пн-Пт: 8.00-20.00
Сб: 8.30-17.30
Нд: 10.00-16.00
Пн-Пт: 8.00-20.00
Сб: 8.30-17.30
Нд: 10.00-16.00
гаряча лінія
акредитований майданчик

15 червня 2017р. Комісія з розгляду звернень припиняє свою діяльність

Комісія з розгляду звернень у допорогових закупівлях 15 червня 2017 року припиняє свою діяльність. Це означає, що вимоги учасників не матимуть статусу звернення. Замовник може залишити вимогу без розгляду, і це не призупинить процедуру закупівлі.
Зі слів директора програми інноваційних проектів Transparency International Ukraine Віктора Нестулі, причинами розпуску стали:
  • ускладнення допорогових процедур, адже технічно процедура блокувалася у разі відсутності рішення Комісії. Враховуючи середній термін розгляду звернення – 14 днів, дуже часто допорогові закупівлі перетворювалися у складніші та триваліші за відкриті торги, що відштовхувало замовників;
  • ігнорування замовниками рішень комісії: в середньому з усієї кількості розглянутих звернень лише 20% рекомендацій бралось до уваги замовниками;
  • велике навантаження на комісію: у березні-травні 2017 року Комісія отримувала 700-800 звернень на місяць, що становить близько 3% від кількості конкурентних допорогових закупівель.
Як наслідок Комісія не мала механізму впливу на замовників, її рішення ігнорувалися, а частині замовників тривалість розгляду звернень могла перешкоджати проводити допорогові закупівелі в системі ProZorro.
Віктор Нестуля запевнив, що недобросовісних замовників контролюватимуть через моніторинговий портал DOZORRO. На ньому вже працюють великі замовники, а саме – Укрпошта, Енергоатом, підприємства й установи Маріупольської міськради.
Окрім того, паралельно працюють над системним рішенням та підготовкою законопроекту щодо допорогових процедур.

Кваліфікований електронний підпис накладено.
Кваліфікований електронний підпис відсутній.
Необхідно накласти кваліфікований електронний підпис.
label__
value__
title__
message_time__
m_text__