Напишіть нам!
Напишіть нам!
+ 38 (044) 221-22-02
Пн-Пт: 8.00-20.00
Сб: 8.30-17.30
Нд: 10.00-16.00
Пн-Пт: 8.00-20.00
Сб: 8.30-17.30
Нд: 10.00-16.00
гаряча лінія
акредитований майданчик

Українська універсальна біржа: реєструйтеся сьогодні та перемагайте на торгах цілий рік

Із 19 квітня 2020 року вступає у дію новий закон «Про публічні закупівлі». У ньому, зокрема, передбачено, що не обов’язковими торги залишаться лише для тих закупівель, вартість яких не перевищує 50 тисяч гривень.
Якщо ж замовник придбаває товари і послуги на суму від 50 тисяч до 200 тисяч гривень, а робіт від 50 тисяч до 1,5 мільйона гривень – працюватиме по-новому. Зараз такі закупівлі вважаються «допороговими». Проте із 19 квітня і для замовників таких закупівель, і для постачальників умови роботи змінюються. Хоча і за спрощеною закупівлею, але проведення торгів буде обов’язковим.
«Не випадково особливу увагу як замовників, так і постачальників звертаємо зараз на це нововведення у законі. Адже раніше не всі були зареєстровані на електронних майданчиках, які є такою собі платформою для роботи та спілкування, надають повний юридичний та технічний супровід. Із 19 квітня така реєстрація знадобиться усім без винятку, в тому числі і тим, хто працював лише за прямими договорами. Тож, щоб уже зараз бути готовими до роботи, не втрачати час, коли знайдете потрібний для вас тендер, нагадую: Українська універсальна біржа є авторизованим електронним майданчиком системи Прозорро. ЇЇ менеджери супроводжують клієнтів на усіх етапах підготовки до проведення торгів. Звертайтеся за реєстрацією у зручний для вас спосіб та час – і наші експерти вам допоможуть», - наголошує керівник регіональної мережі проекту ProZorro Української універсальної біржі Наталія Шокодько.
Alternate Text
Чому не варто втрачати постачальникам такі ринки збуту? Відповідь у цифрах.
У 2019 році тендерів на суму від 50 тисяч гривень (ті, які із 19 квітня перейдуть у категорію спрощених закупівель) було більше 230 тисяч (близько 200 тисяч – закупівля товарів та послуг, ще до 35 тисяч – закупівля робіт). При чому визначити, що якісь товари користувалися більшим попитом, якісь меншим, не можливо. Придбавали все – нафтопродукти, продукти харчування, архітектурні, будівельні та інспекційні послуги, меблі, офісну та комп’ютерну техніку, медобладнання, сільськогосподарську продукцію, послуги у сфері поводження із стічними водами та сміттям та інше.
Загальна сума закупівель сягає більше 44 мільярдів гривень.
«При цьому нагадую, що окрім реєстрації та кваліфікованого супроводу під час роботи на майданчику, наші експерти постійно проводять ще й навчальні семінари для постачальників. Знайомимо не лише із законодавчими нововведеннями, а й із тим, як знайти потрібний тендер, правильно його проаналізувати, подати пропозицію та у разі потреби захиститися від дискримінаційних вимог», – нагадує Наталія Шокодько.
Тож, усім, хто хоче працювати із державними замовленнями, потрібно зареєструватися на Українській універсальній біржі.
Наш контакт-центр працює з понеділка по п’ятницю із 9 до 18 год. Тел. 044-221-22-02, або замовляйте зворотній зв’язок.

Електронний цифровий підпис накладено.
Електронний цифровий підпис відсутній.
Необхідно накласти електронний цифровий підпис.
label__
value__
title__
message_time__
m_text__