Коли участь в тендерах зайшла в глухий кут
Якщо відсоток перемог в тендерах Prozorro перевищує 60
Якщо ж відсоток перемог 40-60% - це с
Перемога в кожному третьому тендері - також гарний результат роботи постачальника, особливо для висококонкурентних категорій товарів та послуг.
Та, якщо чотири тендери з п’ятьох залишаються без отриманого контракту, то треба зробити паузу аби прояснити причини програшів. Участь в торгах зайшла в глухий кут. В першу чергу потрібно зробити ось що:
-
Проаналізувати потенційних конкурентів, що беруть участь в ваших тендерах, їхню цінову політику та стратегію участі в аукціоні. Так, виявиться, що є учасники, що постійно демпінгують в аукціонах, або ті, хто завжди подають пропозицію за очікуваною вартістю закупівлі.
-
Переглянути фінансову стратегію, а саме розмір початкових ставок, відсоток зниження в аукціоні, мінімально допустимі ціни, варіативність по групі товарів. Не забудьте про стратегію “мінімальної ціни”. Детальніше про конкуренцію та цінові стратегії в закупівлях дізнавайтеся у ві
деокурсах на https:// tenderlife.com.ua/
-
Удосконалити пакет документів, що подаються на тендер. Оновити шаблони довідок у довільній формі, перевірити термін дії всіх строкових документів.
-
Взяти за правило - кожної вільної хвилини розвивати свої знання в галузі тендерів: слідкувати за оновленнями законодавства, читати поради експертів, “освіжати” теоретичні знання аби завжди пам’ятати про права учасників. Допомогти з навчанням можуть наші експерти на відеокурсах https://
tenderlife.com.ua/obraty-kurs/
Зазвичай, ці чотири кроки допомагають підвищити рівень перемог у декілька разів. Тому аби мати успіх в участі в закупівлях, треба прозоро оцінити свої невдачі та прийняти рішення щодо їх вирішення. Швидко та якісно подати пропозицію на торги, допоможуть менеджери майданчика Української універсальної біржі - https://tender.uub.com.ua/
Підписуйтесь на сторінку https://www.facebook.