Напишіть нам!
Напишіть нам!
+ 38 (044) 221-22-02
Пн-Пт: 8.00-20.00
Сб: 8.30-17.30
Нд: 10.00-16.00
Пн-Пт: 8.00-20.00
Сб: 8.30-17.30
Нд: 10.00-16.00
гаряча лінія
акредитований майданчик

Аналітика "шкільних" закупівель

Для багатьох українців рік починається вдруге 1 вересня, адже старт нового шкільного року - це великі зусилля для освітян, закупівельників, батьків та учнів. Напередодні цієї події ми проаналізуємо “шкільні” закупівлі, що відбулися протягом останніх трьох місяців, та потенціал, який має цей напрямок тендерів для постачальників. 

З 1 червня заклади шкільної освіти для старту нового навчального року оголосили понад 950 закупівель, очікувана вартість яких 1,14 млрд грн:

1. Шкільні автобуси (та запчастини до них). Це найбільша частина “шкільних” закупівель - 94% від загальної очікуваної вартості: 266 тендерів із бюджетом у 1,08 млрд грн. 9 закупівель на суму 150 млн грн, на жаль, були не успішними. Майже всі ці тендери проводили через Prozorro Market.

Як постачальникам пройти кваліфікацію в Prozorro Market та подати свою пропозицію на торги, дізнавайтеся у менеджерів майданчика Українська універсальна біржа - https://tender.uub.com.ua/market.

2. Шкільні меблі. Тут учнівські парти, столи, стільці, шафи, зокрема, і меблі для обладнання укриттів тощо. Таких всього 317 закупівель, очікуваною вартістю 56,4 млн грн. Замовники-освітяни проводили і відкриті торги, і укладали прямі договори з постачальниками, і використовували електронний каталог.  

3. Шкільна документація. 2,1 млн грн витрачено на майже 150 закупівель шкільних журналів, зошитів, книг, підручників для нового навчального року.  

4. Шкільні рюкзаки та форма. В основному це рюкзаки для першокласників, спортивний одяг та шкільна форма для дітей певних категорій населення. В цілому - 115 закупівель, очікуваною вартістю 4,4 млн грн.  

Детальніший аналіз категорій проведемо в наших наступних публікаціях.  

Регіональними лідерами за кількістю оголошених закупівель стали Київська, Сумська, Полтавська та Дніпропетровська області. 

Для постачальників всіх “шкільних” категорій товарів та послуг, зокрема, і будівельних, ремонтних, кейтерингових, літо - найгарячіший тендерний сезон. Адже бачимо, що в цей час замовники оголошують більшість своїх закупівель до нового навчального року. Середня конкуренція складає 2 учасники на тендер, за деякими категоріями 1,7-1,8.  

Підписуйтесь на сторінку https://www.facebook.com/tender.uub.com.uaаби не пропустити важливих новин!  

Аналітика отримана з ресурсу https://bi.prozorro.org/ 20.08.2024. 

Запрошуємо навчитися тендерному мистецтву зручно і доступно на https://tenderlife.com.ua/cfb/.

Кваліфікований електронний підпис накладено.
Кваліфікований електронний підпис відсутній.
Необхідно накласти кваліфікований електронний підпис.
label__
value__
title__
message_time__
m_text__