5 кроків до Нового року
Перевір та закрий! Це дві основні дії постачальника в кінці року, адже коли працюєш з тендерами в системі Prozorro, треба бути уважним до деталей. Мова йде не лише про підбиття підсумків за поточний бюджетний рік, а про уникнення непередбачених ситуацій в майбутньому.

В кінці року необхідно:
Перевірити виконання договорів
Одним із перших завдань підприємця на кінець року є перевірка стану виконання всіх укладених договорів. Це важливий етап для того, щоб уникнути непорозумінь з партнерами чи клієнтами.
-
1. Оцінка виконання договорів: переконайтеся, що всі умови договорів виконуються вчасно. Перевірте, чи всі поставки товарів та послуг відбулися згідно з договором, чи є заборгованості з боку замовників чи ваших постачальників (партнерів).
-
2. Закриття договорів: всі договори про закупівлю, договори підряду із державними замовниками мають бути завершені до 31 грудня, незалежно від дати їх укладання, виду чи предмету закупівлі.
-
3. Перевірка постачань та виконаних робіт: Підприємець повинен переконатися, що всі поставки товарів, виконання робіт та послуг за договорами завершені. Відкриті або невиконані зобов’язання можуть призвести до проблем з замовниками і навіть юридичних наслідків.
Розрахунки з державними замовниками
Коли ваш бізнес працює з державними та комунальними установами, бере участь у тендерах, дуже важливо переконатися в правильності фінансових розрахунків.
-
4. Погашення боргів та перевірка платіжних зобов’язань: Перевірте, чи були виконані всі фінансові розрахунки, чи були надані всі необхідні документи (акти виконаних робіт, товарні накладні тощо).
-
5. Контроль над виконанням умов договору: У разі співпраці з державними структурами, особливо за тими договорами, що діють протягом року, важливо пересвідчитися, що всі умови виконані, і немає затримок у розрахунках. У разі необхідності — зверніться за уточненнями до відповідальних осіб.
Опанувати тонкощі роботи з державними публічними закупівлями можна за відеокурсами «Легкий старт в Prozorro» за посиланням https://tenderlife.
Перевірка документації та звітності
На кінець року варто провести інвентаризацію документації. Перевірте, чи всі важливі документи, такі як договори, податкові декларації та фінансові звіти, правильно збережені для подальшого використання або перевірки. Нагадаємо, що всі ваші документи по тендеру перебувають в публічному доступі протягом 10 років.
Кінець року - це вдалий час для проведення внутрішнього аудиту процесів та для планування закупівель на наступний рік. Підприємці повинні оцінити свої потреби і підготуватися до участі в тендерах. Адже закупівлі на наступний рік замовники починають оголошувати вже у грудні. Як швидко та якісно подати пропозицію на тендер, дізнавайтеся у менеджерів майданчика Української універсальної біржі - https://tender.uub.com.ua/
Підписуйтесь на сторінку https://www.facebook.
