Напишіть нам!
Напишіть нам!
+ 38 (044) 221-22-02
Пн-Пт: 8.00-20.00
Сб: 8.30-17.30
Нд: 10.00-16.00
Пн-Пт: 8.00-20.00
Сб: 8.30-17.30
Нд: 10.00-16.00
гаряча лінія
акредитований майданчик
Пошук закупівлі

Тендери на офісну і комп’ютерну техніку

Очікування пропозицій
4 дн. 20 год. 7хв.
Завершення: 20.05.2025 00:00
Загальний бюджет:
1 401 756.43 UAH
Детальніше
Закупівля проводиться відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового
UA-2025-05-14-012793-a
Очікування пропозицій
6 дн. 20 год. 7хв.
Завершення: 22.05.2025 00:00
Загальний бюджет:
344 000.00 UAH
Детальніше
Місце поставки: Склад/склади Покупця за адресами: м.Київ, вул. Георгія Кірпи, 2 або Київська обл., Бориспільський р-н, с. Дударків, м.Дніпро, просп.Богдана Хмельницького, 148, м.Одеса, вул.Миколая Бор
UA-2025-05-13-008175-a
Відбір для закупівлі за рамковою угодою
Очікування пропозицій
3 дн. 20 год. 7хв.
Завершення: 19.05.2025 00:00
Загальний бюджет:
898 847.20 UAH
Детальніше
Очікування пропозицій
1 дн. 20 год. 7хв.
Завершення: 17.05.2025 00:00
Загальний бюджет:
270 000.00 UAH
Детальніше
Загальний бюджет:
229 482.00 UAH
Детальніше
Очікування пропозицій
1 дн. 20 год. 7хв.
Завершення: 17.05.2025 00:00
Загальний бюджет:
270 000.00 UAH
Детальніше
Очікування пропозицій
1 дн. 20 год. 7хв.
Завершення: 17.05.2025 00:00
Загальний бюджет:
87 000.00 UAH
Детальніше
Питання які виникають до закупівлі надсилайте через майданчик або на адресу ел. пошти: [email protected]
UA-2025-05-10-000183-a
Спрощена закупівля
Очікування пропозицій
1 дн. 20 год. 7хв.
Завершення: 17.05.2025 00:00
Загальний бюджет:
230 000.00 UAH
Детальніше
UA-2025-05-10-000129-a
Спрощена закупівля
Очікування пропозицій
4 дн. 19 год. 7хв.
Завершення: 19.05.2025 23:00
Загальний бюджет:
2 114.50 UAH
Детальніше
Очікування пропозицій
2 дн. 2 год. 7хв.
Завершення: 17.05.2025 06:00
Загальний бюджет:
30 000.00 UAH
Детальніше
Закупівля офісної та комп’ютерної техніки через Прозорро допомагає державним та комунальним установам і організаціям отримувати сучасне обладнання за конкурентними цінами, а постачальникам - розширювати ринки збуту. Прозорість і зручність тендерних процедур роблять їх ефективним інструментом для раціонального використання бюджетних коштів

У яких тендерах можна взяти участь на майданчику Прозорро?

Тендери на Прозорро охоплюють широкий спектр товарів та послуг, включаючи закупівлю офісної та комп`ютерної техніки, що є важливим для ефективної роботи усіх без винятку державних установ. Ось кілька прикладів таких закупівель у категорії «Офісна та комп’ютерна техніка»:
  1. Комп’ютери і ноутбуки – державні органи та установи регулярно закуповують їх для забезпечення своїх працівників сучасними робочими інструментами.
  2. Принтери та сканери – друкарське обладнання є невід’ємною частиною будь-якого офісу, тому закупівля такої техніки на Prozorro відбувається досить часто.
  3. Мережеве обладнання – для забезпечення стабільної роботи локальних комп’ютерних мереж в офісах часто проводяться закупівлі маршрутизаторів, комутаторів та іншого мережевого обладнання.

Як змінилося проведення тендерів Прозорро в умовах воєнного стану?

Введення воєнного стану внесло певні зміни в процес проведення державних закупівель. Було спрощено деякі процедури для оперативного забезпечення потреб держави, зокрема в умовах нагальної необхідності. Це стосується і закупівлі офісної техніки для державних установ. Проте основні принципи Prozorro, такі як прозорість, конкуренція та рівний доступ до участі в тендерах, залишилися незмінними.

Взяти участь у держзакупівлях на акредитованому майданчику Української універсальної біржі

Комп’ютерна техніка є однією з найбільш популярних категорій на акредитованій платформі tender.uub.com.ua. Тут ви знайдете велику кількість тендерів з придбання наступних видів обладнання:
  • Персональні комп’ютери та ноутбуки:
    • Робочі станції.
    • Ультрабуки для мобільної роботи.
  • Серверне обладнання:
    • Сервери для обробки великих обсягів даних.
    • Системи зберігання інформації (NAS).
  • Комп’ютерні аксесуари:
    • Монітори, клавіатури, миші.
    • Джерела безперебійного живлення.

Як знайти тендери на закупівлю офісної та комп`ютерної техніки

Платформа Української універсальної біржі дозволяє легко знайти потрібні тендери за допомогою ключових слів чи кодів класифікатора ДК021-2015:
  • 30200000-1 – Комп’ютерне обладнання та приладдя.
  • 30100000-0 – Офісне обладнання та приладдя.
  • 32320000-2 – Телевізійне та аудіовізуальне обладнання.
За допомогою фільтрів можна обрати конкретний регіон, дату проведення тендеру, бюджет або назву організації-замовника. Важливо регулярно відстежувати нові оголошення на майданчику та бути готовими оперативно реагувати на зміни в умовах тендерів. Для цього радимо скористатися нашою E-mail-розсилкою. Участь у державних закупівлях офісної та комп’ютерної техніки на акредитованій платформі УУБ – це ефективний спосіб розвитку вашого бізнесу в Україні, адже так ви гарантовано матимете нові замовлення.

Кваліфікований електронний підпис накладено.
Кваліфікований електронний підпис відсутній.
Необхідно накласти кваліфікований електронний підпис.
label__
value__
title__
message_time__
m_text__