Напишіть нам!
Напишіть нам!
+ 38 (044) 221-22-02
Пн-Пт: 8.00-20.00
Сб: 8.30-17.30
Нд: 10.00-16.00
Пн-Пт: 8.00-20.00
Сб: 8.30-17.30
Нд: 10.00-16.00
гаряча лінія
акредитований майданчик
Пошук закупівлі

Тендери замовника Комунальне некомерційне підприємство 'Малинська міська лікарня' Малинської міської ради

ЄДРПОУ : 01991783
Організація : Комунальне некомерційне підприємство 'Малинська міська лікарня' Малинської міської ради
Адреса : Україна, Житомирська область, вулиця Бондарик будинок 17
Контактна особа:
Ім"я : Гарбар Леся Миколаївна
E-mail : kot_sam@ukr.net
Телефон : +380413351138
Факс : +380413351138
Згідно договору. Умови оплати договору (порядок здійснення оплати) – оплата здійснюється у розмірі 100% від ціни договору на протязі 10 календарних днів з дати підписання актів наданих послуг. Категор
UA-2021-05-14-008815-c
Звіт про укладені договори
Завершена закупівля
Загальний бюджет:
35000 грн.
Детальніше
Згідно договору. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) – оплата здійснюється у розмірі 100% від ціни договору на протязі 10 банківських днів з моменту підписання видаткової накладної
UA-2021-05-14-005292-c
Звіт про укладені договори
Завершена закупівля
Загальний бюджет:
24000 грн.
Детальніше
Згідно договору. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) – оплата здійснюється у розмірі 100% від ціни договору на протязі 10 банківських днів з моменту підписання видаткової накладної
UA-2021-05-14-000770-a
Звіт про укладені договори
Завершена закупівля
Загальний бюджет:
56400 грн.
Детальніше
Згідно договору. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) – оплата здійснюється у розмірі 100% від ціни договору на протязі 10 банківських днів з моменту підписання видаткової накладної
UA-2021-05-14-000511-a
Звіт про укладені договори
Завершена закупівля
Загальний бюджет:
108081 грн.
Детальніше
Згідно договору. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) – оплата здійснюється у розмірі 100% від ціни договору на протязі 10 банківських днів з моменту підписання видаткової накладно
UA-2021-05-14-000200-b
Звіт про укладені договори
Завершена закупівля
Загальний бюджет:
207000 грн.
Детальніше
Згідно договору. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) – оплата здійснюється у розмірі 100% від ціни договору на протязі 10 банківських днів з моменту підписання видаткової накладної
UA-2021-05-13-003957-a
Звіт про укладені договори
Завершена закупівля
Загальний бюджет:
67530 грн.
Детальніше
Згідно договору. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) – оплата здійснюється у розмірі 100% від ціни договору на протязі 10 банківських днів з моменту підписання видаткової накладн
UA-2021-05-13-008637-b
Звіт про укладені договори
Завершена закупівля
Загальний бюджет:
61300 грн.
Детальніше
Згідно договору. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) – оплата здійснюється у розмірі 100% від ціни договору на протязі 30 календарних днів після поставки товару. Категорія замовник
UA-2021-05-13-001242-a
Звіт про укладені договори
Завершена закупівля
Загальний бюджет:
56700 грн.
Детальніше
Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українсь
UA-2021-04-26-000774-b
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Загальний бюджет:
176451 грн.
Детальніше
Згідно договору. Умови оплати договору (порядок здійснення оплати) – оплата здійснюється у розмірі 100% від ціни договору на протязі 15 календарних днів з дати підписання акту наданих послуг. Катег
UA-2021-05-12-004171-b
Звіт про укладені договори
Завершена закупівля
Загальний бюджет:
1000 грн.
Детальніше

Кваліфікований електронний підпис накладено.
Кваліфікований електронний підпис відсутній.
Необхідно накласти кваліфікований електронний підпис.
label__
value__
title__
message_time__
m_text__