Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 (СPV) 72260000-5 "Послуги , пов`язані з програмним забезпеченням" (налагодження та супровід програми "Тарифікація та штатний розклад" , відпровідний код ДК 72261000-2 Послуги з обслуговування програмного забезпечення) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-12-25-012128-a
Id Tender f9972d7174264af386f0047e457176b8
План UA-P-2025-12-25-012096-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 25.12.2025 15:50
Остання зміна 25.12.2025 15:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
11 520 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 4 днів 15 год. )
з 25.12.2025 15:47 до 02.01.2026 00:00
Залишилось 1 днів 15 год.
Період уточнень
з 25.12.2025 15:47
до 30.12.2025 00:00
Залишилось 1 днів 15 год.
Період оскарження
з 25.12.2025 15:47
до 30.12.2025 00:00
Період уточнень
з 25.12.2025 15:47 до 30.12.2025 00:00
Період оскарження
з 25.12.2025 15:47 до 30.12.2025 00:00
Основні параметри
ДК 021:2015 (СPV) 72260000-5 "Послуги , пов`язані з програмним забезпеченням" (налагодження та супровід програми "Тарифікація та штатний розклад" , відпровідний код ДК 72261000-2 Послуги з обслуговування програмного забезпечення)
Закупівля здійснюється у відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Процедура закупівлі: відкриті торги з особливостями.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
11 520 грн.
ДК 021:2015 (СPV) 72260000-5 "Послуги , пов`язані з програмним забезпеченням" (налагодження та супровід програми "Тарифікація та штатний розклад" , відпровідний код ДК 72261000-2 Послуги з обслуговування програмного забезпечення)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 (СPV) 72260000-5 "Послуги , пов`язані з програмним забезпеченням" (налагодження та супровід програми "Тарифікація та штатний розклад" , відпровідний код ДК 72261000-2 Послуги з обслуговування програмного забезпечення)
Примітки
Закупівля здійснюється у відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Процедура закупівлі: відкриті торги з особливостями.
Очікувана вартість
11 520 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
57,6
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.01.2026 11:45
Позиція
Опис предмета закупівлі
Налагодження та супровід програми "Тарифікація та штатний розклад"
Код ДК 021:2015
72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61058, Україна, Харківська область, місто Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата проводиться на поточний рахунок Виконавця не пізніше 10-ти робочих днів після підписання сторонами актів приймання-передачі наданих послуг з моменту виконання послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Литвинко Ірина
Електронна пошта
Телефон
+380577029451
Сайт:
http://www.emd.kh.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
38494108
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Поштовий індекс
61058
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
місто Харків
Адреса
ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
11 520 грн.
Період подання пропозицій
до 02.01.2026 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Контактний телефон:
+380577029451
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
11 520 грн.
Період подання пропозицій
до 02.01.2026 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Контактний телефон:
+380577029451
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності