Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.12.2025 16:54
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка, документи
Опис
Інформаційна довідка про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, в якій зазначити інформацію про наявні електроінструменти.
Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Учасник має надати інформацію та/або документи, які підтверджують проведення вимірювань та випробувань електрообладнання (електроінструменту) Учасника, яке буде залучено Учасником для надання послуг.
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.12.2025 16:54
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка, документи
Опис
На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надати довідку у довільній формі про наявність працівника (-ів) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання послуг (не менше ніж 3 монтажника систем кондиціонування та вентиляції), із зазначенням ПІБ та стажу роботи в Учасника.
На підтвердження кваліфікації працівників зазначених в наданій довідці Учасником надаються документи, що підтверджують трудові відносини між Учасником та його працівниками, які будуть залучені до надання послуг (копії договорів (контрактів, угод) та/або копії наказів про призначення на роботу або повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладання гіг-контракту за формою згідно ПКМУ №413 від 17.06.2015 року з підтвердженням про прийняття такого повідомлення Державною податковою службою).
Працівники, визначені в довідці про наявність працівників Учасника відповідної кваліфікації, яких Учасник планує залучити до надання послуг, мають мати:
- знання та уміння щодо безпечного виконання верхолазних робіт з використанням індивідуальних страхувальних засобів відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»,
- знання вимог Правил охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13),
- правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском (НПАОП 0.00-1,81-18),
- правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1-21-98) (ПБЕЕС),
- правила експлуатації електрозахисних засобів (НПАОП 40.1-1.07-01) (ПЕЕЗ),
- правила технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС),
- правила улаштування електроустановок (ПУЕ),
- правила пожежної безпеки (ППБ).
На підтвердження таких знань працівників Учасника, у складі пропозиції необхідно надати відповідні посвідчення про перевірку зазначених знань з питань охорони праці та протокол або витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці.
Такі навчання мають бути проведено галузевими навчальними центрами або навчальними закладами та установами, які отримали відповідний дозвіл на навчання з питань охорони праці. Посвідчення, про проходження навчання з питань охорони праці, мають бути видані у відповідності до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірку знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Держкомітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15.
На працівників, що зазначені в довідці надати -Договір страхування від нещасних випадків під час службових обов’язків.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.12.2025 16:54
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка, документи
Опис
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів) (не менше 1 договору).
Аналогічним вважається договір на встановлення систем кондиціювання, не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, з усіма додатками; копії документів (видаткова накладна, акт прийому –передачі) на підтвердження виконання не менше ніж 1 договору, зазначених в наданій Учасником довідці.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
23.12.2025 16:59
Значення, яке очікується
3,0
Спосіб підтвердження
Назва
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей.
Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції:
24 960,00 грн. (Двадцять чотири тисячі дев'ятсот шістдесят гривень 00 копійок)
Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 100 (сто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант).
2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5).
3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії.
4. У реквізитах гарантії:
1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:
— повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань;
— код банку (у разі наявності);
— адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування;
— адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;
— SWIFT-адреса гаранта;
2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:
— повне найменування — для юридичної особи;
— прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи;
— ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента;
— реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності);
— серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
— адреса місцезнаходження;
3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
— повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*;
— адреса місцезнаходження;
4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами;
5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34;
6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;
7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане;
8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»;
9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:
— дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація;
— назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі;
10) зазначається строк сплати коштів за гарантією.
5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо:
— вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми;
— вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
— можливості часткової сплати суми гарантії.
6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **.
7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії.
*Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
**Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії.
До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії:
Платіжні реквізити бенефіціара:
Бенефіціар – Управління поліції охорони в м. Києві,
вул. Студентська, 9, м. Київ, 04050,
назву банку бенефіціара – АТ «Укрексімбанк»
UA283223130000026000010092566
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі:
1. закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2. укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3. відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4. закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1. відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2. непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3. ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей;
4. ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.12.2025 16:28
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.12.2025 16:28
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.12.2025 16:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.12.2025 16:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.12.2025 16:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.12.2025 16:28
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Суб?єкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Водопровідні та санітарно-технічні роботи (Встановлення систем кондиціонування повітря)
Тендер:
UA-2025-12-23-019137-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-12-23-019137-a.b1
Дата:
25.12.2025 19:04
Стан:
Очікує розгляду
скарга на дискримінаціні умови тендерної документації
Управління поліції охорони в м. Києві оголосило процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-12-23-019137-a
ПП «СПЕЦСЕРВІС» має намір прийняти участь у даній процедурі закупівлі.
Відповідно до абзацу 1 пункту 59 Особливостей скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Скаржник вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості, в тому числі встановлення дискримінаційних вимог до потенційних учасників процедури закупівлі з огляду на наступне.
Фактичні обставини
Згідно з пунктом 3 Особливостей, Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до частини 4 статті 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Разом з тим, тендерна документація, затверджена Рішенням уповноваженої особи Протокол # 345 від 23.12.2025 року, містить умови, що є дискримінаційними щодо учасників та обмежують участь в процедурі закупівлі.
Звертаю увагу Комісії, скарга на умови тендерної документації подана у відповідний строк, встановлений пунктом 59 Особливостей, підстави для залишення скарги без розгляду згідно з пунктом 63 Особливостей – відсутні.
Вважаю, що такими прийнятими рішеннями та діями Замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Щодо документального підтвердження належного митного оформлення запропонованих товарів в режиму імпорту та надання підтвердження наявності чинної ліцензії на імпорт
Згідно пункту 1.5. «Про виробника та постачальника товару» розділу І «Загальні вимоги» Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі-технічні вимоги до предмета закупівлі»
«Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати документальне підтвердження належного митного оформлення запропонованих товарів в режиму імпорту згідно з вимогами чинного законодавства.
Враховуючи, що імпорт в Україну предмету закупівлі підлягає обов'язковому ліцензуванню, учасник у складі тендерної пропозиції має надати підтвердження наявності чинної ліцензії на імпорт в Україну товарів та продукції, що запропоновані до постачання, виданого на ім’я постачальника (учасника процедури) у відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема, Закону України про регулювання господарської діяльності з озоноруйнівними речовинами та фторованими парниковими газами від 12 грудня 2019 року № 376-IX та Постанови кабінету МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 24 грудня 2024 р. № 1481 Про затвердження переліків товарів, експорт та імпорт яких підлягає ліцензуванню, та квот на 2025 рік.» (ілюстрація - додається).
Таким чином, Замовник вимагає надання учасником:
1. Документального підтвердження належного митного оформлення.
2. Чинної ліцензії на імпорт.
Звертаю увагу Комісії, на той факт, що дані вимоги Замовника для нашого підприємства, як для потенційного учасника процедури закупівлі є дискримінаційними з огляду на те, що штучно звужують коло потенційних учасників та, зокрема, унеможливлюють участь Скаржника.
Зазначаємо, що ПП «СПЕЦСЕРВІС» має у наявності та планує запропонувати товар, що відповідає усім технічним та якісним характеристикам, вказаним у тендерній документації, проте вищенаведені вимоги обмежують можливість Скаржника взяти участь у процедурі закупівлі.
Надаємо на розгляд Комісії наступні документи (додаються до Скарги):
1. Ліцензія TCL 1.pdf. (в якому міститься ліцензія на імпорт ТОВ «РЕФКЕЙ МФГ»).
2. Контракт.pdf (витяг з контракту) (укладений між TCL AIR CONDITIONER (ZHONGSHAN) CO., LTD та ТОВ «РЕФКЕЙ МФГ»).
3. Сертифікат дилера (ПП Спецсервіс).pdf (в якому зазначено, що ПП «СПЕЦСЕРВІС» є офіційним дилером обладнання).
Таким чином, зазначаємо:
1. ТОВ «РЕФКЕЙ МФГ» має ліцензію на імпорт.
2. ТОВ «РЕФКЕЙ МФГ» має контракт.
3. ПП «СПЕЦСЕРВІС» є офіційним дилером обладнання ТМ «ALPINAIR» та уповноважене ТОВ «РЕФКЕЙ МФГ» на його продаж, монтаж та гарантійне обслуговування.
Отже, ПП «СПЕЦСЕРВІС» має дилерські відносини з ТОВ «РЕФКЕЙ МФГ» і є сертифікованим дилером продукції ALPINAIR).
При цьому, Скаржник:
? не має потреби і не здійснює безпосередньо імпорт продукції (кондиціонерів) на митну територію України;
? не потребує оформлення та не оформлював ліцензію на імпорт в порядку Закону України про регулювання господарської діяльності з озоноруйнівними речовинами та фторованими парниковими газами від 12 грудня 2019 року № 376-IX та Постанови Кабінету Міністрів України від 24 грудня 2024 р. № 1481 "Про затвердження переліків товарів, експорт та імпорт яких підлягає ліцензуванню, та квот на 2025 рік".
Наголошуємо, що кондиціонери було офіційно та в межах чинного законодавства ввезено на митну територію України ліцензіатом ТОВ «РЕФКЕЙ МФГ» для подальшої реалізації.
У такому випадку, Скаржник, який здійснив закупівлю товарів (кондиціонери) у ТОВ «РЕФКЕЙ МФГ» вже на митній території України, не мав обов’язку та не здійснював належного митного оформлення запропонованих товарів в режиму імпорту згідно з вимогами чинного законодавства, оскільки купівля товару в межах митної території України не є експортно-імпортною операцією.
При цьому, Скаржник не має можливості вплинути на постачальника з метою отримання митних декларацій чи інших документальних підтверджень належного митного оформлення запропонованих товарів в режиму імпорту згідно з вимогами чинного законодавства, оскільки не має важелів впливу на третіх осіб - інших суб’єктів господарювання.
Отже, за таких умов, участь у процедурі закупівлі зможуть взяти тільки ті учасники, які самостійно здійснили імпорт товарів та надали документальне підтвердження належного митного оформлення запропонованих товарів у складі тендерної пропозиції.
Крім того, Скаржник не здійснював імпортної операції та не мав потреби оформлювати ліцензію на імпорт кондиціонерів, а відповідно до статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», поставка кондиціонерів не належить до ліцензованих видів господарської діяльності.
За таких умов, участь у процедурі закупівлі зможуть взяти тільки ті Учасники, які самостійно здійснюють імпорт товарів та мають ліцензію на імпорт в Україну товарів та продукції, що запропоновані до постачання, виданого на ім’я постачальника (учасника процедури) у відповідності до вимог чинного законодавства.
Звертаємо увагу Комісії, що Замовник не обґрунтував та не підтвердив необхідність встановлення такої вимоги.
Наголошуємо, що ПП «СПЕЦСЕРВІС», як потенційний учасник закупівлі, керуючись чинною редакцією тендерної документації, не зможе взяти участь у процедурі закупівлі, попри те, що має товар що відповідає усім технічним та якісним характеристикам, вказаним у тендерній документації.
Відповідно до ст. 5 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з ч. 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушує права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, добросовісна конкуренція серед учасників.
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Для ПП «СПЕЦСЕРВІС», як для учасника, дана вимога є дискримінаційною, необґрунтованою, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
Прошу зобов’язати Замовника змінити вимогу Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі-технічні вимоги до предмета закупівлі», шляхом виключення вимоги стосовно надання учасником: документального підтвердження належного митного оформлення та чинної ліцензії на імпорт.
Підсумовуючи вищенаведене, вважаємо, що дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
ПП «СПЕЦСЕРВІС» просить:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Встановити органом оскарження наявність порушень законодавства у сфері публічних закупівель з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за предметом: Водопровідні та санітарно-технічні роботи (Встановлення систем кондиціонування повітря), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-12-23-019137-a.
3) Зобов’язати Замовника – Управління поліції охорони в м. Києві – привести тендерну документацію у відповідність нормам чинного законодавства шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Автор:
30518990, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС"
03143, Україна, Київська область, Київ, вул. Лебедєва Академіка, будинок 1, корпус 6, офіс 33/1