Звернення:
За тендером : «Оновлення ліцензійного програмного забезпечення Oracle Database»
Тема:
Уточнення технічних деталей
Зміст:
Шановний Замовнику.
Для оцінки об’єму робіт і відповідно вартості рішення потрібна інформація стосовно ландшафту систем Oracle Database замовника (сервери, ОС, інстанції Oracle Database та версії ПЗ, БД та їх розмір, кількість користувачів, режим роботи то що..)
Що мається на увазі під послугою «Сертифікація з більшістю нових сторонніх продуктів/версій.»?
Документ https://www.oracle.com/contracts/docs/057419.pdf описує послуги Oracle стосовно підтримки їх продуктів різного рівня, а саме Premier Support, Extended Support, Sustaining Support.
Чи Ви вже маєте контракт на підтримку продуктів Oracle? Який саме?
Якщо ні, то чи потрібно включати послуги підтримки Oracle в пропозицію? Який саме рівень підтримки потрібен?
Дата оприлюднення звернення:
23.12.2025 16:06
Доброго дня!
За вашим проханням надаємо інформацію.
Сервери на базі:
1. Intel(R) Xeon(R) Gold 6338, 4 CPU(s) 16GB RAM.
2. Intel® Xeon® CPU E5-2699 v4, 12 CPU(s), 24 GB RAM.
3. Intel® Xeon® Gold 6338, 8 CPU(s), 16 GB RAM.
4. Intel® Xeon® CPU E5-2699 v4, 16 CPU(s), 32 GB RAM.
5. Intel® Xeon® CPU E5-2640 v3, 8 CPU(s), 16 GB RAM.
ОС:
1. Oracle Linux Server release 9.5:
2. Microsoft Windows Server 2019 Datacenter (64-bit)
3. Oracle Linux Server release 9 (64-bit)
Версії та характеристики Oracle Database:
1. Oracle Database 21c Standard Edition Release 21.0.0.0.0 – Production Version 21.18.0.0.0, Один інстанс.
2. Oracle Database 19c Standard Edition 2 Release 19.0.0.0.0 – Production Version 19.3.0.0.0, П’ять інстансів.
3. Oracle Database 11g Standard Edition Release 11.2.0.2.0 – Production Version 11.2.0.2.0_
Два інстанси.
Розмір БД не вказується з причини конфіденційності даної інформації.
Режим роботи: 365/24/7.
Кількість користувачів: 200 користувачів.
Є діючий контракт на підтримку продуктів Oracle, рівень Premier Support, термін дії якого закінчується.
Послуги технічної підтримки Oracle Software Update License & Support повинні бути включені до пропозиції, рівень підтримки Premier Support.
«Сертифікація з більшістю нових сторонніх продуктів/версій.» - визначає вимоги до надання Послуг: при наданні послуг із оновлення ліцензійного програмного забезпечення існуючих версій Oracle Database мають бути враховані та дотримані вимоги матриць сертифікації виробника та вимоги до програмного забезпечення, віртуалізації, тощо, що є актуальними для нових версій системи відповідно до документів на порталі docs.oracle.com.
Закупівля передбачає надання Виконавцем повного переліку послуг відповідно до переліку у Додатку №2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі» протягом усього терміну дії договору.
Дата оприлюднення відповіді:
26.12.2025 15:44