Опис
а) Інформацію у вигляді таблиці про наявність спеціалізованого автотранспорту - не менше двох одиниць, із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу (обов’язково додаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на спеціалізований автотранспорт): № Вид (тип) кузову спеціалізованого автотранспорту (СА) Реєстраційний номер СА Кількість сидячих місць з місцем водія (згідно свідоцтва про реєстрацію СА Власник СА Підстава користування СА Оператор ринку, який фактично використовує СА б) свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на спеціалізований автотранспорт або документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником спеціалізованого автотранспорту Учаснику права користування спеціалізованим автотранспортом (крім довіреностей, оскільки згідно із ч. 3 ст. 244 ЦК України довіреністю можливо лише уповноважити особу на представництво довірителя перед третіми особами) чинний договір Учасника з Перевізником, який укладений згідно з вимогами законодавства України. Такий договір повинен підтверджувати надання саме Перевізником послуг перевезення Учаснику (згідно із ч. 1 ст. 902 ЦК України). Разом з договором надається виписка з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, відповідно до якої одним із основних видів економічної діяльності Перевізника має бути «Вантажний автомобільний транспорт» клас 49.41. Якщо Перевізник не є власником спеціалізованого автотранспорту, то в складі пропозиції повинні бути також документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником спеціалізованого автотранспорту Перевізнику права користування спеціалізованим автотранспортом (крім довіреностей, оскільки згідно із ч. 3 ст. 244 ЦК України довіреністю можливо лише уповноважити особу на представництво довірителя перед третіми особами). в) рішення або повідомлення про державну реєстрацію потужностей для виду діяльності – транспортування, яке видане тій особі, яка, згідно з пропозицією учасника, фактично використовує, керує (буде використовувати, керувати), задіює (задіє в майбутньому) для транспортування предмету тендеру повідомлений в таблиці спеціалізований автотранспорт; г) документ, що підтверджує проведення дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка (діючий договір (договори) про проведення дезінфекції); д) акти виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останній місяць до дати подання тендерної пропозиції (підтвердження проведення дезінфекції транспортних засобів не менш ніж один раз на десять днів); Суб’єкт господарювання, який залучається Учасником для проведення дезінфекції транспортних засобів повинен мати сертифікат на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) на діяльність з дезінфекції; е) Документ, що підтверджує проведення контролю бактеріологічного забруднення транспортного засобу, якими буде здійснюватися поставка (змивів з автотранспорту): - договір на проведення контролю бактеріологічного забруднення транспортного засобу вказаного в довідці, який буде використовуватися для перевезення продукції (змивів з автотранспорту: БГКП, S. аureus, бактерії родини сальмонел), термін дії якого має бути дійсним на період не менш як до 31.12.2026 року. - акти виконаних робіт з виявлення бактеріологічного забруднення та протокол випробування (на змиви кузову(ів) автотранспорту з середини; підлоги автотранспорту; бокової лівої стінки автотранспорту; бокової правої стінки автотранспорту, стелі автотранспорту; дверей автотранспорту). Періодичність виявлення бактеріологічного забруднення автотранспорту має проводитися не рідше одного разу на місяць. є) протокол перевірки технічного стану транспортного засобу вказаного в довідці, який буде використовуватися для перевезення продукції; З метою підтвердження запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), учасник надає документи, що підтверджують те, що учасник або особа, яка (використовуватиме) потужності та спеціалізований автотранспорт, зазначений в інформаційній довідці на вимогу пп. а, ж п. 1 Додатку 1 до ТД, запровадив обов’язкові постійно діючі процедури, засновані на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), а саме: - чинний сертифікат, відповідно, учасника або особи, який посвідчує, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу» та/або ISO 22000:2018 «Food Safety Management Systems-Requirements for any organization in the food chain» (ISO 22000:2018 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга») або ДСТУ 4161-2003 “Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги”. За відсутності вищезазначеного(-них) сертифікатів, учасник надає наступні документи для підтвердження, відповідно, учасником або особою запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), а саме: • наказ про створення групи безпечності (групи НАССР) та документальне підтвердження знань, досвіду групи безпечності, права здійснювати відповідне навчання, дати (факту) проведеного навчання; • політику щодо безпечності харчових продуктів; • план(и) НАССР, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або ДСТУ 4161-2003; • програми-передумови, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або ДСТУ 4161-2003; • звіти про результати внутрішніх аудитів; • журнали, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або ДСТУ 4161-2003. ж) інформаційну довідку про потужності (об’єкти), де буде здійснюватись виробництво та/або обіг предмету закупівлі (згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів») відповідно до форми; № з/п Підстави користування (вид, номер та дата договору, якщо власник приміщень вказати номер та дату набуття право власності) Вид приміщень (складські, торгівельні, магазин або інше)* Площа (у разі оренди, суборенди) Номер дозвільного документу Розташування (адреса) Оператор ринку, який фактично використовує потужності (об’єкт) На власні потужності (об’єкти) Учасник надає правовстановлюючий документ. Якщо потужності (об’єкт) не належить Учаснику, то надається в складі пропозиції документ (договір) щодо правових підстав задіювання потужності (об’єкту) в процесі обігу предмету тендеру. Даний документ (договір) повинен містити інформацію про часові межі розпорядку роботи потужності (об’єкту). В пропозиції надається виданий на ім’я оператора ринку - особи, яка фактично використовує (використовуватиме) потужності (об’єкт) для обігу предмету закупівлі: експлуатаційний дозвіл (з додатками, якщо це передбачено змістом експлуатаційного дозволу) на дані потужності (об’єкти), у якому вказано про можливість здійснення виробництва та/або обігу на даних потужностях предмету закупівлі або експлуатаційний дозвіл оператора ринку, що провадить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, або рішення (повідомлення) про державну реєстрацію зазначених потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів.