Показати схожі тендери

Закупівля Охорона приміщень та заходи із захисту цих приміщень (послуги термінового виїзду наряду реагування на повідомлення про можливе скоєння правопорушення на об’єктах відділу освіти Інгулецького району) від Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-12-19-000969-a
Id Tender 951d1827a3fb42ca9072d148cc918388
План UA-P-2025-12-19-000755-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 19.12.2025 08:58
Остання зміна 19.12.2025 08:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
306 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 5 днів 19 год. )
з 19.12.2025 08:58 до 28.12.2025 12:00
Залишилось 2 днів 7 год.
Період уточнень
з 19.12.2025 08:58
до 25.12.2025 00:00
Залишилось 2 днів 7 год.
Період оскарження
з 19.12.2025 08:58
до 25.12.2025 00:00
Період уточнень
з 19.12.2025 08:58 до 25.12.2025 00:00
Період оскарження
з 19.12.2025 08:58 до 25.12.2025 00:00
Основні параметри
Охорона приміщень та заходи із захисту цих приміщень (послуги термінового виїзду наряду реагування на повідомлення про можливе скоєння правопорушення на об’єктах відділу освіти Інгулецького району)
Відкриті торги у порядку визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
306 000 грн.
Охорона приміщень та заходи із захисту цих приміщень (послуги термінового виїзду наряду реагування на повідомлення про можливе скоєння правопорушення на об’єктах відділу освіти Інгулецького району)
Назва предмета закупівлі
Охорона приміщень та заходи із захисту цих приміщень (послуги термінового виїзду наряду реагування на повідомлення про можливе скоєння правопорушення на об’єктах відділу освіти Інгулецького району)
Очікувана вартість
306 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1530,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
29.12.2025 12:12
Позиція
Опис предмета закупівлі
Охорона приміщень та заходи із захисту цих приміщень (послуги термінового виїзду наряду реагування на повідомлення про можливе скоєння правопорушення на об’єктах відділу освіти Інгулецького району)
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави, 1
Дата постачання по
31.12.2026 08:55
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата охоронних послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування плати, встановленої пунктом 2.1. цього Договору на рахунок Виконавця щомісячно до 20 числа наступного за звітним місяцем на підставі акту виконаних послуг, або за рішенням Замовника до кінця поточного місяця за наявності відповідного бюджетного фінансування Замовника з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану».
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Проект договору
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.12.2025 08:58
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Самойленко Анна Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
+380975035818
Замовник
ЄДРПОУ
02142276
Повна назва
Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради
Поштовий індекс
50026
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Кривий Ріг
Адреса
площа Гірницької Слави, 1
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
306 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.12.2025 12:00
Замовник:
Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради
Контактний телефон:
+380975035818
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
306 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.12.2025 12:00
Замовник:
Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради
Контактний телефон:
+380975035818
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності