Показати схожі тендери

Закупівля (ПК-26Т_01_ВО) Пакувальна машина горизонтальна від ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-12-18-005532-a
Id Tender b03a39deb227460a8efa78e331913b58
План UA-P-2025-12-18-006551-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 18.12.2025 10:50
Остання зміна 18.12.2025 10:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
137 000 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 5 днів 4 год. )
з 18.12.2025 10:50 до 26.12.2025 18:00
Залишилось 1 днів 10 год.
Період уточнень
з 18.12.2025 10:50
до 23.12.2025 00:00
Залишилось 1 днів 10 год.
Період оскарження
з 18.12.2025 10:50
до 23.12.2025 00:00
Період уточнень
з 18.12.2025 10:50 до 23.12.2025 00:00
Період оскарження
з 18.12.2025 10:50 до 23.12.2025 00:00
Основні параметри
(ПК-26Т_01_ВО) Пакувальна машина горизонтальна
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-26Т_01_ВО) ДК 021:2015 – 42920000-1 Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилення (Пакувальна машина горизонтальна) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 42921320-7 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 137 000,00 грн без ПДВ (сто тридцять сім тисяч гривень 00 коп.) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2026 року (до 31.05.2026 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26.12.2025 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ______________________ Сергій СОРОКІН Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українськавідповідно до умов тендерної документації. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі –товар -відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі». Застосовані критерії оцінки - ціна.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
137 000 грн.
Пакувальна машина горизонтальна
Назва предмета закупівлі
Пакувальна машина горизонтальна
Очікувана вартість
137 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1370,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
29.12.2025 11:22
Позиція
Опис предмета закупівлі
Пакувальна машина горизонтальна
Код ДК 021:2015
42920000-1 - Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.05.2026 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 80,0 %
Опис:
Оплата за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 30 (тридцятий) календарний день у розмірі 80% (вісімдесят відсотків) з дати підписання видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлене ОБЛАДНАННЯ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу [email protected] повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.* 7.2.2.Остаточний розрахунок здійснюється у розмірі 20% (двадцять відсотків) від вартості поставленого ОБЛАДНАННЯ на 30 (тридцятий) календарний день з дати підписання Акта пусконалагоджувальних робіт обладнання та відповідно до рахунку-фактури на ОБЛАДНАННЯ. (* застосування умов оплати по факту поставки ОБЛАДНАННЯ)
Порядковий номер: 1
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 20,0 %
Опис:
Оплата за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 30 (тридцятий) календарний день у розмірі 80% (вісімдесят відсотків) з дати підписання видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлене ОБЛАДНАННЯ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу [email protected] повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.* 7.2.2.Остаточний розрахунок здійснюється у розмірі 20% (двадцять відсотків) від вартості поставленого ОБЛАДНАННЯ на 30 (тридцятий) календарний день з дати підписання Акта пусконалагоджувальних робіт обладнання та відповідно до рахунку-фактури на ОБЛАДНАННЯ. (* застосування умов оплати по факту поставки ОБЛАДНАННЯ)
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Місце поставки: Вінницька обл. Кількість: 1,0 штпротягом 60 (шестидесяти) календарних днів з моменту надання ПОКУПЦЕМ письмової рознарядки.
Порядковий номер: 3
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.12.2025 10:50
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
18.12.2025 10:50
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сорокін Сергій Сергійович
Електронна пошта
Телефон
380443091557
Замовник
ЄДРПОУ
41022900
Повна назва
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Поштовий індекс
Київ
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Київ
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
137 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.12.2025 18:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380443091557
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
137 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.12.2025 18:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380443091557
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності