Звернення:
За тендером : Дивани для електропоїздів серії ЕР
Тема:
Щодо умов договору
Зміст:
Доброго дня шановний Замовник! Наше підприємство має намір участі в UA-2025-12-17-018877-a «Дивани для електропоїздів серії ЕР» Код ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них, але в ході вивчення документації спрощеної закупівлі та проекту договору, виникає наступне питання щодо строків поставки товару та умов оплати:
1) Відповідно до проекту договору розділу V. УМОВИ І СТРОКИ ПОСТАВКИ: п.5.10. Товар з його приналежностями та документами, що стосуються цього Товару та підлягають переданню разом із ним, має бути переданий Покупцеві в місці поставки протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту направлення Постачальнику заявки, якщо в ній не вказано інший строк (термін). Просимо Вас внести зміни до пункту.5.10 проекту договору та викласти в наступній редакції: «Товар з його приналежностями та документами, що стосуються цього Товару та підлягають переданню разом із ним, має бути переданий Покупцеві в місці поставки протягом 30 (Тридцяти) календарних днів з моменту направлення Постачальнику заявки, якщо в ній не вказано інший строк (термін).»
2) Відповідно до проекту договору розділу VІ УМОВИ ОПЛАТИ: 6.1Оплата за Товар проводиться Покупцем у безготівковій формі шляхом переказу грошових коштів на банківський рахунок Постачальника від 30 (тридцяти) до 90 (дев’яносто) календарних днів з моменту передачі Товару за видатковою накладною, за умови приймання Товару без зауважень за якістю та комплектністю, але в будь-якому разі, не раніше реєстрації Постачальником податкової накладної* в системі електронного адміністрування податку на додану вартість (* - для платників ПДВ), а також за умови своєчасного надання Постачальником належним чином оформлених оригіналів документів: рахунку-фактури, видаткової накладної, товарно-транспортної накладної (у передбачених законодавством випадках), податкової накладної зареєстрованої належним чином, відповідно до норм чинного законодавства України, а також документів щодо якості Товару відповідно до п. 2.4. цього Договору. У документах, а саме: рахунку-фактурі, видатковій накладній, товарно-транспортній накладній, податковій накладній повинен бути зазначений код товару згідно УКТ ЗЕД. Просимо Вас внести зміни до пункту 6.10 проекту договору та викласти в наступній редакції: 6.1 «Оплата за Товар проводиться Покупцем у безготівковій формі шляхом переказу грошових коштів на банківський рахунок Постачальника протягом 10 (Десяти) календарних днів з моменту передачі Товару за видатковою накладною, за умови приймання Товару без зауважень за якістю та комплектністю, але в будь-якому разі, не раніше реєстрації Постачальником податкової накладної* в системі електронного адміністрування податку на додану вартість (* - для платників ПДВ), а також за умови своєчасного надання Постачальником належним чином оформлених оригіналів документів: рахунку-фактури, видаткової накладної, товарно-транспортної накладної (у передбачених законодавством випадках), податкової накладної зареєстрованої належним чином, відповідно до норм чинного законодавства України, а також документів щодо якості Товару відповідно до п. 2.4. цього Договору. У документах, а саме: рахунку-фактурі, видатковій накладній, товарно-транспортній накладній, податковій накладній повинен бути зазначений код товару згідно УКТ ЗЕД» Дякуємо за розуміння!
Дата оприлюднення звернення:
20.12.2025 10:17
Шановний Учасник! Ваше звернення буде уважно розглянуте відповідними фахівцями замовника та у разі необхідності будуть внесені відповідні зміни.
Дата оприлюднення відповіді:
22.12.2025 15:28