Обгрунтування використання процедури
Замовником була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2025-12-05-008151-a.
15.12.2025 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, встановлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається.
При цьому у замовника існує потреба в Закупівлі.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також Обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави».
З 15 грудня 2025 року Замовником направлено запити до потенційних учасників закупівлі з метою укладання Договору поза обов’язком застосувати конкурентну процедуру закупівлі. Однак єдиним суб’єктом господарювання, що виявив спроможність виконати умови закупівлі було – ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПОДІЛЛЯ-АГРОХІМСЕРВІС», код за ЄДРПОУ 36327834, адреса місцезнаходження філії: 24240, Україна, Вінницька обл., Тульчинський р-н, селище Вапнярка, вулиця Незалежності, будинок 233.
Сторони виконали усі вимоги для підписання договору між Замовником та учасником.
Кваліфікація ПП «ПОДІЛЛЯ-АГРОХІМСЕРВІС» підтверджена шляхом надання останнім довідок та документів, що вимагались в рамках закупівлі за ідентифікатором UA-2025-12-05-008151-a.
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на основі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року № 275, з врахуванням принципів здійснення публічних закупівель, становить 141 000,00 грн з ПДВ, що відповідає розміру бюджетного призначення.
Місце поставки: 20434, Україна, Звенигородський р-н, Черкаська обл., село Тальянки, вулиця Свято-покровська, будинок 80.
Насіння кукурудзи НК Термо (Сінгента) – 47 мішків.
Строк поставки: до 25 грудня 2025 року включно (Постачальник повинен поставити товар згідно заявки від Замовника, але в будь-якому випадку не пізніше ніж до 15.12.2025 року)
Постачальник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПОДІЛЛЯ-АГРОХІМСЕРВІС», код за ЄДРПОУ 36327834, адреса місцезнаходження філії: 24240, Україна, Вінницька обл., Тульчинський р-н, селище Вапнярка, вулиця Незалежності, будинок 233.
Голова комісії з припинення-директор – Фещенко Василь Васильович
Порядок оплати – оплата здійснюється за поставлений товар (післяоплата).
Умови оплати: Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Учасником рахунка на оплату товару та після підписання Сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної по мірі надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника, але не пізніше 31.12.2025 року.
Здійснення оплати відбувається після фактичного отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого рахунку/видаткової накладної для оплати. Обсяги отримання товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару. Оплата рахунка/видаткової накладної Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку/видатковій накладній, який/яка не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання рахунку/видаткової накладної Споживачем. Передбачається можливість відтермінування платежу до 30 календарних днів з дати підписання акту приймання-передачі товару Сторонами
Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями додаються та оприлюднюються разом із Договором про закупівлю