Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги заправки (відновлення) картриджів та технічного обслуговування (ремонту) копіювально-розмножувальної, організаційної техніки) від Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-12-17-017280-a
Id Tender 69b71178fe3d4141a4eaed62f6ee106b
План UA-P-2025-12-02-012808-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 17.12.2025 15:19
Остання зміна 18.12.2025 11:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
392 154 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 6 днів 9 год. )
з 17.12.2025 15:19 до 25.12.2025 09:00
Залишилось 3 днів
Період уточнень
з 17.12.2025 15:19
до 22.12.2025 00:00
Залишилось 3 днів
Період оскарження
з 17.12.2025 15:19
до 22.12.2025 00:00
Період уточнень
з 17.12.2025 15:19 до 22.12.2025 00:00
Період оскарження
з 17.12.2025 15:19 до 22.12.2025 00:00
Основні параметри
ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги заправки (відновлення) картриджів та технічного обслуговування (ремонту) копіювально-розмножувальної, організаційної техніки)
ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги заправки (відновлення) картриджів та технічного обслуговування (ремонту) копіювально-розмножувальної, організаційної техніки) згідно документації. Строк надання Послуг по заправці (відновленню) картриджів становить 1 робочий день. При цьому не враховуються дні отримання та повернення картриджів Виконавцем послуги. Картриджі можуть перевірятися представниками Замовника послуги і Виконавця послуги на якість друку до і після виконаних робіт. Після заправки або відновлення в картриджах повинен бути стандартний об’єм тонера (згідно з технічних характеристик картриджів відповідно до стандартів фірм виробників), друк контрастний, з гарною передачею півтонів, без смуг і рисочок. Картриджі після заправки або відновлення повинні бути чистими, з контрольними тестовими роздруківками і упаковані окремо в нові темні герметичні пакети та картонні коробки на яких зазначено конкретний тип картриджу і модель техніки. При необхідності відбувається прошивка або заміна чипа картриджа. Заправка картриджа включає в себе: розбирання картриджа, чистку, заправку тонером відповідного кольору (із дотриманням вагових норм виробника картриджу), прошивку або заміну чипу (у разі необхідності), складання та тестування. Відновлення картриджів включає в себе: розборку картриджа, чистку (очищення всіх бункерів картриджа), заправку тонером відповідного кольору (із дотриманням вагових норм виробника картриджу), заміна фотобарабану, ракеля, прошивку або заміну чипу (у разі необхідності) та заміна інших деталей (у разі необхідності), складання та тестування. Заправка чорнилом здійснюється з виконанням усіх заходів необхідних для якісного виконання функцій передбачених технічними характеристиками копіювально-розмножувальної техніки, зокрема дотримання вимог до друку: друк контрастний, з гарною передачею півтонів, без смуг і рисочок. Заправка здійснюється виключно оригінальними чорнилами компанії-виробника копіювально-розмножувальної техніки з обов’язковим наданням тестової сторінки. Після заправки повинен бути стандартний об’єм чорнил (згідно з технічних характеристик відповідно до стандартів компанії-виробника). Тестова сторінка надається разом із заправленим або відновленим картриджем. Строк надання послуги заправки чорнилом копіювально-розмножувальної техніки становить 1 (один) робочий день. При цьому не враховуються дні отримання та повернення копіювально-розмножувальної техніки Виконавцем. Технічне обслуговування (ремонт /за необхідності/) копіювально-розмножувальної техніки здійснюється Виконавцем за власний рахунок в межах, необхідних, для якісного виконання функцій передбачених технічними характеристиками копіювально-розмножувальної техніки, зокрема дотримання вимог до друку: друк контрастний, з гарною передачею півтонів, без смуг і рисочок. Строк надання послуг по технічному обслуговуванню (ремонту /за необхідності/) копіювально-розмножувальної техніки становить 1 (один) робочий день. При цьому не враховуються дні отримання та повернення копіювально-розмножувальної техніки Виконавцем. Роботи по заправці та відновленню картриджів, заправки чорнилом, технічному обслуговуванню (ремонту /за необхідності/) копіювально-розмножувальної техніки виконуються на території Виконавця (за необхідності) з оформленням відповідних супроводжувальних документів (розписка, тощо). Вилучення (встановлення) картриджів, відключення (підключення) копіювально-розмножувальної техніки здійснюється Виконавцем (за вимогою Замовника). Транспортування картриджів, копіювально-розмножувальної техніки від Замовника до місця проведення робіт і від місця проведення робіт до Замовника здійснює Виконавець послуги за власний рахунок. Виконавець послуги повинен забезпечити транспортування картриджів, копіювально-розмножувальної техніки до місця проведення робіт впродовж 1 (однієї) доби з моменту отримання замовлення та їх повернення Замовнику впродовж 1 (однієї) доби після виконання робіт. У разі виникнення питань щодо ресурсу друку заправлених або відновлених картриджів, якості технічного обслуговування (ремонту /за необхідності/) копіювально-розмножувальної техніки Виконавець послуги може провести пломбування картриджу в пристрої або самого пристрою. Таке пломбування не повинне становити загрозу функціонуванню пристрою. Якість виконаних робіт, послуг забезпечується гарантійними зобов’язаннями Виконавця. Гарантійний строк на виконані роботи, послуги повинен становити не менше 180 днів з моменту їх завершення. У разі виявлення недоліків (браку) по якості наданих послуг протягом всього гарантійного терміну Виконавець повинен усунути їх за власний рахунок. Строк усунення недоліків не повинен перевищувати 7 (семи) календарних днів. При перевищенні строків надання послуг, усунення недоліків Виконавець (за вимогою Замовника) повинен, за власний рахунок, надати та підключити Замовнику аналогічний пристрій належної якості на весь період проведення робіт, що перевищують строк надання послуг, усунення недоліків Відповідальність за виконання вимог екологічної безпеки та вимог із забезпечення вимог техніки безпеки при виконанні робіт несе Виконавець послуги.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
392 154 грн.
ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги заправки (відновлення) картриджів та технічного обслуговування (ремонту) копіювально-розмножувальної, організаційної техніки)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги заправки (відновлення) картриджів та технічного обслуговування (ремонту) копіювально-розмножувальної, організаційної техніки)
Очікувана вартість
392 154 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1960,77
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
26.12.2025 11:27
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги заправки (відновлення) картриджів та технічного обслуговування (ремонту) копіювально-розмножувальної, організаційної техніки. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
926
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги здійснюються в національній валюті України на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 20-ти банківських днів з дати надання послуги та підписання Сторонами акту прийому (передачі) виконаних робіт.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.12.2025 15:19
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Стоцький Олег Леонідович
Електронна пошта
Телефон
380442530086
Замовник
ЄДРПОУ
39833860
Назва (англійською мовою)
Department of Education and innovation Pechersk district in Kyiv state administration
Повна назва
Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Повна назва (англійською мовою)
Department of Education and innovation Pechersk district in Kyiv state administration
Поштовий індекс
01021
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Інститутська, буд. 24/7
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
392 154 грн.
Період подання пропозицій
до 25.12.2025 09:00
Замовник:
Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
380442530086
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
392 154 грн.
Період подання пропозицій
до 25.12.2025 09:00
Замовник:
Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
380442530086
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності