Показати схожі тендери

Закупівля Управлінські послуги різні від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-12-17-015462-a
Id Tender 8dbbccd7ee5043d2ac2a905c2163967b
План UA-P-2025-12-17-019082-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 17.12.2025 14:45
Остання зміна 17.12.2025 14:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 816 624.6 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 222.8 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 7 днів 16 год. )
з 17.12.2025 14:45 до 25.12.2025 10:00
Залишилось 4 днів 6 год.
Період уточнень
з 17.12.2025 14:45
до 22.12.2025 00:00
Залишилось 4 днів 6 год.
Період оскарження
з 17.12.2025 14:45
до 22.12.2025 00:00
Період уточнень
з 17.12.2025 14:45 до 22.12.2025 00:00
Період оскарження
з 17.12.2025 14:45 до 22.12.2025 00:00
Основні параметри
Управлінські послуги різні
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
5 796 000 грн.
ЛОТ 1 - Надання комплексу послуг, пов'язаних з супроводом спеціалізованого програмного забезпечення автоматизованої системи бухгалтерського обліку та фінансового модулю з бюджетування, казначейських операцій та управлінської звітності
Назва предмета закупівлі
ЛОТ 1 - Надання комплексу послуг, пов'язаних з супроводом спеціалізованого програмного забезпечення автоматизованої системи бухгалтерського обліку та фінансового модулю з бюджетування, казначейських операцій та управлінської звітності
Очікувана вартість
5 796 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
57960,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
26.12.2025 12:16
Позиція
Опис предмета закупівлі
ЛОТ 1 - Надання комплексу послуг, пов'язаних з супроводом спеціалізованого програмного забезпечення автоматизованої системи бухгалтерського обліку та фінансового модулю з бюджетування, казначейських операцій та управлінської звітності (72512000-7)
Код ДК 021:2015
72512000-7 - Послуги з управління документообігом
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2027 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 40 робочі днів
Розмір оплати: 80,0 %
Опис:
80% від ціни наданих послуг – протягом 40 робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками СТОРІН відповідного Акта прийому-передачі наданих послуг
Порядковий номер: 1
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 40 робочі днів
Розмір оплати: 20,0 %
Опис:
20% від ціни наданих послуг – протягом 40 робочих днів з дати реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) належним чином складеної ВИКОНАВЦЕМ податкової накладної (ПН)/розрахунку коригування до податкової накладної (РК) на суму відповідного Акта прийому-передачі наданих послуг, а також направлення Виконавцем такої зареєстрованої ПН/РК, оформленої належним чином в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» і «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», на адресу електронної пошти відповідального представника Замовника за опрацювання отриманих ПН/РК (реєстрацію в ЄРПН отриманих РК на зменшення), вказану в Договорі. Якщо ВИКОНАВЕЦЬ не є платником ПДВ – передбачений цим підпунктом Договору строк відраховується від дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідного Акта прийому-передачі наданих послуг
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
20 624.6 грн.
ЛОТ 2 - Послуги з обслуговування відеостіни за адресою: пл. І.Франка,5
Назва предмета закупівлі
ЛОТ 2 - Послуги з обслуговування відеостіни за адресою: пл. І.Франка,5
Очікувана вартість
20 624.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
206,25
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
26.12.2025 14:02
Позиція
Опис предмета закупівлі
ЛОТ 2 - Послуги з обслуговування відеостіни за адресою: пл. І.Франка,5 (72514100-2)
Код ДК 021:2015
72514100-2 - Послуги з керування обладнанням з використанням комп’ютерних технологій
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 40 робочі днів
Розмір оплати: 80,0 %
Опис:
80% від ціни наданих послуг – протягом 40 робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідного Акта приймання-передачі наданих послуг
Порядковий номер: 1
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 40 робочі днів
Розмір оплати: 20,0 %
Опис:
20% від ціни наданих послуг – протягом 40 робочих днів з дати реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) належним чином складеної Виконавцем податкової накладної (ПН)/розрахунку коригування до податкової накладної (РК) на суму відповідного Акта приймання-передачі наданих послуг, а також направлення Виконавцем такої зареєстрованої ПН/РК, оформленої належним чином в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» і «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», на адресу електронної пошти відповідального представника Замовника за опрацювання отриманих ПН/РК (реєстрацію в ЄРПН отриманих РК на зменшення), вказану в Договорі. Якщо Виконавець не є платником ПДВ – передбачений цим підпунктом Договору строк, відраховується від дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідного Акта приймання-передачі наданих послуг
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.12.2025 14:45
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Голубкова Євгенія Анатоліївна
Електронна пошта
Телефон
380442076792
Замовник
ЄДРПОУ
40538421
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
5 816 624.6 грн.
Період подання пропозицій
до 25.12.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Контактний телефон:
380442076792
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
5 816 624.6 грн.
Період подання пропозицій
до 25.12.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Контактний телефон:
380442076792
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності