Закупівля ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності з наданням пакувальної тари також батареї та акумулятори, та невідсортовані батареї і акумулятори з наданням пакувальної тари. Код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 20 01 21*, 20 01 33*. від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР М. КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).
ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності з наданням пакувальної тари також батареї та акумулятори, та невідсортовані батареї і акумулятори з наданням пакувальної тари. Код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 20 01 21*, 20 01 33*.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності з наданням пакувальної тари також батареї та акумулятори, та невідсортовані батареї і акумулятори з наданням пакувальної тари. Код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 20 01 21*, 20 01 33*.
Очікувана вартість
1 896 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
18960,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
26.12.2025 12:00
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності з наданням пакувальної тари також батареї та акумулятори, та невідсортовані батареї і акумулятори з наданням пакувальної тари. Код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 20 01 21*, 20 01 33*.
Код ДК 021:2015
90520000-8 -
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
03037, Україна, м. Київ, пр. Лобановського Валерія, будинок 2
Учасник процедури має підтвердити наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання договору, укладеного за результатами закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.12.2025 12:57
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка
Опис
Довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг із збирання, перевезення та оброблення (відновлення та/або видалення) небезпечних відходів.
Учасник процедури має підтвердити наявність працівників, що мають кваліфікацію, необхідну для виконання договору, укладеного за результатами закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.12.2025 12:57
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка
Опис
Довідку, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання; копії наказів про призначення відповідальних осіб з управління небезпечними відходами, які повинні мати вищу освіту екологічного напряму підготовки (магістр, спеціаліст) з додаванням дипломів про таку освіту;
Учасник процедури має підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.12.2025 12:57
Спосіб підтвердження
Назва
Документи наведені в Додатку №2 до тендерної документації
Опис
Копії аналогічних договорів із усіма невід’ємними додатками, листи-відгуки щодо позитивного досвіду виконання аналогічних договорів щодо надання послуг у сфері поводження з небезпечними відходами або копії актів виконаних робіт за аналогічними договорами
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.12.2025 12:57
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.12.2025 12:57
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.12.2025 12:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.12.2025 12:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.12.2025 12:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.12.2025 12:57
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Суб?єкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
KOMUNALNE NEKOMERTsIINE PIDPRIYeMSTVO "PERINATALNII TsENTR M. KIYeVA" VIKONAVChOGO ORGANU KIYiVSKOYi MISKOYi RADI (KIYiVSKOYi MISKOYi DERZhAVNOYi ADMINISTRATsIYi)
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР М. КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Повна назва (англійською мовою)
KOMUNALNE NEKOMERTsIINE PIDPRIYeMSTVO "PERINATALNII TsENTR M. KIYeVA" VIKONAVChOGO ORGANU KIYiVSKOYi MISKOYi RADI (KIYiVSKOYi MISKOYi DERZhAVNOYi ADMINISTRATsIYi)
Поштовий індекс
03037
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
пр. Лобановського Валерія, будинок 2
ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності з наданням пакувальної тари також батареї та акумулятори, та невідсортовані батареї і акумулятори з наданням пакувальної тари. Код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 20 01 21*, 20 01 33*.
Тендер:
UA-2025-12-17-010688-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-12-17-010688-a.a1
Дата:
21.12.2025 18:02
Стан:
Очікує розгляду
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Від 19 грудня 2025 року
Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035
Замовник, рішення якого оскаржуються: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ
ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР М. КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код в ЄДРПОУ 22964365
Адреса: 03037, Україна, Київська область, Київ, пр. Лобановського Валерія, будинок 2
Скаржник: ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО"
Код в ЄДРПОУ 38469527
Юридична адреса 18000, м. Черкаси, б-р Шевченка,
190
Інформація про закупівлю:
код ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
(Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності, також батареї та акумулятори, та невідсортовані батареї і акумулятори з наданням пакувальної тари.
Код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 18 01 09, 20 01 21*, 20 01 33*,
затв.пост. Кабінету Міністрів України від 20.10.2023
№1102 зі змінами
Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-17-010688-a
Очікувана вартість закупівлі 1 896 000,00 Гривня (з ПДВ)
Скарга на рішення Замовника
(у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178)
Через електронну систему публічних закупівель «ProZorro17.12.2025 Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР М. КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ
АДМІНІСТРАЦІЇ) було оприлюднено відкриті торги з особливостями «код ДК 021:2015:90520000-
8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності, також батареї та акумулятори, та невідсортовані батареї і акумулятори з наданням пакувальної тари. Код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 18 01 09, 20 01 21*, 20 01 33*, затв.пост. Кабінету Міністрів України від 20.10.2023 №1102 зі змінами, ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-17-010688-a.
Період уточнень триває по 22.12.2025 00:00, кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначений 25.12.2025 10:00
Проте, у тендерній документації наявні дискримінаційні, необґрунтовані та незаконні
вимоги.
У відповідності до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Аналогічна норма містить п. 56 Особливостей, а саме скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Скаржник бажає скористатись вказаним правом з огляду на встановлення в тендерній документації дискримінаційних умов, які вбачає в наступному.
ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ
Умовами тендерної документації по закупівлі код ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності, також батареї та акумулятори, та невідсортовані батареї і акумулятори з наданням пакувальної тари. Код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 18 01 09, 20 01 21*, 20 01 33*, затв.пост. Кабінету Міністрів України від 20.10.2023 №1102 зі змінами, ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-17-010688-a., Замовником - КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР М. КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ
РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ), визначено наступні вимоги, а саме:
1. Пункт 3.7 розділу 3 до тендерної документації, пункт 5.2 розділу 5 до тендерної документації, Додаток 1 до тендерної документації, Додаток 2 до тендерної документації містять наступні вимоги:
Пункт 3.7:
«У разі залучення субпідрядної організації/співвиконавця в рамках даної закупівлі, Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю) учасником надаються документи відповідно до пункту 2 «Кваліфікаційні критерії» додатку №2 цієї тендерної документації.
Пункт 5.2:
«Для субпідрядників/співвиконавців:
У разі залучення субпідрядника/співвиконавця, учасник у складі тендерної пропозиції надає документи субпідрядника/співвиконавця, які підтверджують його відповідність кваліфікаційним (додаток 2), що зазначені в тендерній документації, завірені належним чином, дійсні на момент подачі і чинні на весь період надання послуг, на кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг за Договором, за даною закупівлею на весь період надання послуг, для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.»
Дані вимоги є дискримінаційними, порушують права потенційних учасників закупівлі, у тому числі Скаржника та обмежують потенційне коло учасників закупівлі.
З огляду на усі вищезазначені вимоги тендерної документації та її додатків, Замовником, фактично, встановлюється вимога надання щодо субпідрядників УСІХ ДОКУМЕНТІВ (кваліфікаційних, технічних, інших документів), які передбачені для Учасників.
Щодо надання Учасниками документів субпідрядників (згідно пункту 3.7 розділу 3 до тендерної документації, пункт 5.2 розділу 5 до тендерної документації, Додаток 1 до тендерної документації, Додаток 2 до тендерної документації), у разі залучення учасниками закупівлі субпідрядників в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю:
Відповідно до частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг.
Відповідно до пункту 47 Особливостей у разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб'єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених цим пунктом.
Виходячи з положень пункту 47 Особливостей, замовник має право встановлювати вимоги щодо документального підтвердження відповідності субпідрядників /співвиконавців
кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі).
Разом з тим, вищезазначена вимога Документації в частині надання документів субпідрядника/співвиконавця, які підтверджують його відповідність технічним та іншим вимогам закупівлі, що зазначені в Документації, не узгоджується з положеннями чинного законодавства.
Щодо надання Учасниками документів субпідрядників (згідно пункту 3.7 розділу 3 до тендерної документації, пункт 5.2 розділу 5 до тендерної документації, Додаток 1 до тендерної документації, Додаток 2 до тендерної документації), у разі залучення учасниками закупівлі субпідрядників в обсязі ЩО НЕ ПЕРЕВИЩУЄ 20 відсотків від вартості договору про закупівлю:
Дана вимога, щодо надання документів на субпідрядників, які підтверджують їх відповдіність кваліфікаційним, технічним та іншим вимогам у разі їх залучення в обсязі, що не перевищує 20 відостків від вартості договору про закупівлю є необгрунтованною, дискримінаційною та такою, що не узгоджується зі законодавством у сфері публічних закупівель.
Відповідно до частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг.
По-перше, усі зазначені у тендерній документації вимоги, у тому числі вимоги зазначені у Скарзі вимоги Документації в частині надання документів субпідрядника/співвиконавця, які підтверджують його відповідність технічним та іншим вимогам закупівлі, що зазначені в Документації, не узгоджується з положеннями чинного законодавства.
Відповідно до частини третьої статті 16 Закону якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Відповідно до пункту 47 Особливостей у разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі НЕ МЕНШЕ ЯК 20 ВІДСОТКІВ вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб'єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених цим пунктом.
Виходячи з положень пункту 47 Особливостей, замовник має право встановлювати вимоги щодо документального підтвердження відповідності субпідрядників /співвиконавців кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі) у разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі НЕ МЕНШЕ ЯК 20 ВІДСОТКІВ вартості договору про закупівлю.
Тобто, положеннями пункту 47 передбачено право Замовника встановлювати вимоги щодо документального підтвердження відповідності субпідрядників /співвиконавців кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі) ВИКЛЮЧНО У РАЗІ ЗАЛУЧЕННЯ УЧАСНИКАМИ СУБПІДРЯДНИКІВ В ОБСЯЗІ, ЯКИЙ Є НЕ МЕНШИМ 20 ВІДСОТКІВ вартості договору про
закупівлю.
Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями (пункт 47) не встановлено право для Замовників встановлювати вимоги щодо документального підтвердження відповідності субпідрядників /співвиконавців кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі) у разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі, ЩО НЕ ПЕРЕВИЩУЄ 20 ВІДСОТКІВ.
Скаржник маж намір залучити субпідрядника ТОВ «ЕКО-ЗАХИСТ УКРАЇНА» для надання послуг за кодом 18 02 02* в обсязі меншому ніж 20 відсотків від вартості договору.
Скаржник не має у розпорядженні документів субпідрядника згідно Додатку 2 до тендерної документації.
Скаржник звернувся листом №129 від 19.12.2025 року до ТОВ «ЕКО-ЗАХИСТ УКРАЇНА», яке Скаржник має намір залучити в якості субпідрядника в обсязі менше ніж 20 відсотків, щодо документів, які вимагаються Додатком 2 до тендерної документації.
У відповідь на запит Скаржник отримав лист № 121 від 19 грудня 2025 року з наступною інформацією:
«На Ваш запит повідомляємо, що наше товариство не планує брати участь в закупівлі UA-2025-12-17-010688-a.
Щодо надання на Вашу адресу документів згідно Додатку 2 до тендерної документації вказаної закупівлі (UA-2025-12-17-010688-a), повідомляємо, що ми не складаємо таких документів та не надаємо їх у розпорядження іншим суб’єктам господарювання.
Натомість, надаємо у Ваше користування дозвільні документи, а саме: Наказ про видачу ліцензії № 197 від 22.02.2024 року та Дозвіл на оброблення відходів 2929/24 від 22.05.2024, які містять коди відходів відповідно до предмета закупівлі, та щодо яких Ви маєте намір залучити наше товариство в якості субпідрядника.
Звертаємо Вашу увагу на те, що видачею ліцензії на управління відходами та дозволу на оброблення відходів орган ліцензування підтвердив наявність у нашого товариства кваліфікованого персоналу та матеріально-технічної бази, які відповідають вимогам Ліцензійних умов провадження діяльності з управління відходами»
Враховуючи наведене, Скаржник не може надати документи субпідрядника згідно Додатку2 до тендерної документації.
Проте, надає : Наказ про видачу ліцензії № 197 від 22.02.2024 року та Дозвіл на оброблення відходів 2929/24 від 22.05.2024, які містять коди відходів відповідно до предмета закупівлі та підтверджують відповідність субпідрядника кваліфікаційним та іншим вимогам ліцензійних умов провадження діяльності з управління небезпечними відходами.
Враховуючи те, що Скаржник планує залучити субпідрядника в обсязі, що Є МЕНШИМ ЗА 20 ВІДСОТКІВ від вартості договору про закупівлю та те, що відповідно до п.47 Особливостей Замовник має право встановлювати вимоги щодо надання документального підтвердження щодо субпідрядників згідно Додатку 2 до тендерної докуемнтації, у разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/ в обсязі НЕ МЕНШЕ ЯК 20 ВІДСОТКІВ вартості договору про закупівлю, вимоги тендерної документації щодо надання учасниками, які мають намір залучити субпідрядника в обсязі, що не перевищує 20 відсотків, документального підтвердження відповідності субпідрядників /співвиконавців кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі) не узгоджуються, не відповідають законодавству у сфері публічних закупівель в цій частині та є дискримінаційним по відношенню до інших учасників закупівлі та Скаржника.
Вимога тендерної документації щодо надання учасниками документів субпідрядників, яких вони мають намір залучити в обсязі меншому (менше 20 %), аніж зазначений в п.47 Особливостей, для підтвердження кваліфікаційних, технічних та інших вимог не узгоджується із законодавством та є дискримінаційною для інших учасників закупівлі, у тому числі Скаржника.
За таких умов, участь в закупівлі зможуть лише ті учасники, які, у разі залучення ними субпідрядників в обсязі, що не перевищує 20 відсотків нададуть документи на таких субпідрядників, встановлені вимогами Додатку 2 до тендерної документації тендерної документації, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників закупівлі та Скаржника.
2. Додаток 7 до тендерної документації містить проєкт договору.
Проте, проєкт договору містить умови, які є дискримінаційними, такими, що неузгоджуються із законодавством та штучно звужують коло учасників закупівлі.
Так, відповідно до 6.2.2. Виконавець повинен забезпечити Замовника пакувальною тарою, що забезпечує їх безпечне зберігання та перевезення до місць оброблення.
Даний пункт проєкту договору є дискримінаційним, не узгоджується із законодавством та предметом закупівлі.
ЗУ «Про управління відходами», Ліцензійні умови провадження діяльності з управління небезпечними відходами, Наказ МОЗ №1827 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Порядок управління медичними відходами, у тому числі вимоги щодо безпечності для здоров’я людини під час утворення, збирання, зберігання, перевезення, оброблення таких відходів» не містять вимог про те, що САМЕ ВИКОНАВЕЦЬ повинен забезпечувати Замовника пакувальною тарою, що забезпечує їх безпечне сортування, зберігання та перевезення до місць оброблення.
Дана вимога не узгоджується із законодавством в цій частині.
Скаржник не є спеціалізованою організацією з виробництва чи постачання тарною продукцією.
Скаржник є суб’єктом господарювання у сфері управління небезпечними відходами.
Крім цього, тендерна документація не містить ані виомг щодо забезпечення такою тарою, ані кількості тари, що унеможливлює для Скаржника здійснити розрахунок вартості надання послуг.
Замовник не обґрунтував та документально не підтвердив необхідності встановлення вищезазначеної вимоги Документації у наведеній редакції.
За таких умов участь в закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які у складі пропозиції нададуть погодження з проєктом договору щодо зобов’язання забезпечити Замовника пакувальною тарою, що не узгоджується із законодавством та є дискримінаційним по відношенню до інших учасників закупівлі та Скаржника.
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.
Вважаємо, що вищенаведені дії Замовника спрямовані на зменшення конкуренції серед учасників, а тому порушують статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що основними принципами здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
У зв’язку із вищевикладеним, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178, –
ПРОСИМО:
Зобов’язати Замовника, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР М. КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ
РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ), внести зміни до умов тендерної документації по закупівлі ««од ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності, також батареї та акумулятори, та невідсортовані батареї і акумулятори з наданням пакувальної тари. Код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 18 01 09, 20 01 21*, 20 01 33*, затв.пост. Кабінету Міністрів України від 20.10.2023 №1102 зі змінами, ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-17-010688-a.., відповідно до вимог, викладених у мотивувальній частині скарги.
Додатки:
1. Додатки до скарги
Директор
ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» Чуприна О.О.
1. Пункт 3.7 розділу 3 до тендерної документації, пункт 5.2 розділу 5 до тендерної документації, Додаток 1 до тендерної документації, Додаток 2 до тендерної документації містять наступні вимоги:
Пункт 3.7:
«У разі залучення субпідрядної організації/співвиконавця в рамках даної закупівлі, Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю) учасником надаються документи відповідно до пункту 2 «Кваліфікаційні критерії» додатку №2 цієї тендерної документації.
Пункт 5.2:
«Для субпідрядників/співвиконавців:
У разі залучення субпідрядника/співвиконавця, учасник у складі тендерної пропозиції надає документи субпідрядника/співвиконавця, які підтверджують його відповідність кваліфікаційним (додаток 2), що зазначені в тендерній документації, завірені належним чином, дійсні на момент подачі і чинні на весь період надання послуг, на кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг за Договором, за даною закупівлею на весь період надання послуг, для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.»
Дані вимоги є дискримінаційними, порушують права потенційних учасників закупівлі, у тому числі Скаржника та обмежують потенційне коло учасників закупівлі.
З огляду на усі вищезазначені вимоги тендерної документації та її додатків, Замовником, фактично, встановлюється вимога надання щодо субпідрядників УСІХ ДОКУМЕНТІВ (кваліфікаційних, технічних, інших документів), які передбачені для Учасників.
Щодо надання Учасниками документів субпідрядників (згідно пункту 3.7 розділу 3 до тендерної документації, пункт 5.2 розділу 5 до тендерної документації, Додаток 1 до тендерної документації, Додаток 2 до тендерної документації), у разі залучення учасниками закупівлі субпідрядників в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю:
Відповідно до частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг.
Відповідно до пункту 47 Особливостей у разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб'єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених цим пунктом.
Виходячи з положень пункту 47 Особливостей, замовник має право встановлювати вимоги щодо документального підтвердження відповідності субпідрядників /співвиконавців
кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі).
Разом з тим, вищезазначена вимога Документації в частині надання документів субпідрядника/співвиконавця, які підтверджують його відповідність технічним та іншим вимогам закупівлі, що зазначені в Документації, не узгоджується з положеннями чинного законодавства.
Щодо надання Учасниками документів субпідрядників (згідно пункту 3.7 розділу 3 до тендерної документації, пункт 5.2 розділу 5 до тендерної документації, Додаток 1 до тендерної документації, Додаток 2 до тендерної документації), у разі залучення учасниками закупівлі субпідрядників в обсязі ЩО НЕ ПЕРЕВИЩУЄ 20 відсотків від вартості договору про закупівлю:
Дана вимога, щодо надання документів на субпідрядників, які підтверджують їх відповдіність кваліфікаційним, технічним та іншим вимогам у разі їх залучення в обсязі, що не перевищує 20 відостків від вартості договору про закупівлю є необгрунтованною, дискримінаційною та такою, що не узгоджується зі законодавством у сфері публічних закупівель.
Відповідно до частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг.
По-перше, усі зазначені у тендерній документації вимоги, у тому числі вимоги зазначені у Скарзі вимоги Документації в частині надання документів субпідрядника/співвиконавця, які підтверджують його відповідність технічним та іншим вимогам закупівлі, що зазначені в Документації, не узгоджується з положеннями чинного законодавства.
Відповідно до частини третьої статті 16 Закону якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Відповідно до пункту 47 Особливостей у разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі НЕ МЕНШЕ ЯК 20 ВІДСОТКІВ вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб'єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених цим пунктом.
Виходячи з положень пункту 47 Особливостей, замовник має право встановлювати вимоги щодо документального підтвердження відповідності субпідрядників /співвиконавців кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі) у разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі НЕ МЕНШЕ ЯК 20 ВІДСОТКІВ вартості договору про закупівлю.
Тобто, положеннями пункту 47 передбачено право Замовника встановлювати вимоги щодо документального підтвердження відповідності субпідрядників /співвиконавців кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі) ВИКЛЮЧНО У РАЗІ ЗАЛУЧЕННЯ УЧАСНИКАМИ СУБПІДРЯДНИКІВ В ОБСЯЗІ, ЯКИЙ Є НЕ МЕНШИМ 20 ВІДСОТКІВ вартості договору про
закупівлю.
Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями (пункт 47) не встановлено право для Замовників встановлювати вимоги щодо документального підтвердження відповідності субпідрядників /співвиконавців кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі) у разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі, ЩО НЕ ПЕРЕВИЩУЄ 20 ВІДСОТКІВ.
Скаржник маж намір залучити субпідрядника ТОВ «ЕКО-ЗАХИСТ УКРАЇНА» для надання послуг за кодом 18 02 02* в обсязі меншому ніж 20 відсотків від вартості договору.
Скаржник не має у розпорядженні документів субпідрядника згідно Додатку 2 до тендерної документації.
Скаржник звернувся листом №129 від 19.12.2025 року до ТОВ «ЕКО-ЗАХИСТ УКРАЇНА», яке Скаржник має намір залучити в якості субпідрядника в обсязі менше ніж 20 відсотків, щодо документів, які вимагаються Додатком 2 до тендерної документації.
У відповідь на запит Скаржник отримав лист № 121 від 19 грудня 2025 року з наступною інформацією:
«На Ваш запит повідомляємо, що наше товариство не планує брати участь в закупівлі UA-2025-12-17-010688-a.
Щодо надання на Вашу адресу документів згідно Додатку 2 до тендерної документації вказаної закупівлі (UA-2025-12-17-010688-a), повідомляємо, що ми не складаємо таких документів та не надаємо їх у розпорядження іншим суб’єктам господарювання.
Натомість, надаємо у Ваше користування дозвільні документи, а саме: Наказ про видачу ліцензії № 197 від 22.02.2024 року та Дозвіл на оброблення відходів 2929/24 від 22.05.2024, які містять коди відходів відповідно до предмета закупівлі, та щодо яких Ви маєте намір залучити наше товариство в якості субпідрядника.
Звертаємо Вашу увагу на те, що видачею ліцензії на управління відходами та дозволу на оброблення відходів орган ліцензування підтвердив наявність у нашого товариства кваліфікованого персоналу та матеріально-технічної бази, які відповідають вимогам Ліцензійних умов провадження діяльності з управління відходами»
Враховуючи наведене, Скаржник не може надати документи субпідрядника згідно Додатку2 до тендерної документації.
Проте, надає : Наказ про видачу ліцензії № 197 від 22.02.2024 року та Дозвіл на оброблення відходів 2929/24 від 22.05.2024, які містять коди відходів відповідно до предмета закупівлі та підтверджують відповідність субпідрядника кваліфікаційним та іншим вимогам ліцензійних умов провадження діяльності з управління небезпечними відходами.
Враховуючи те, що Скаржник планує залучити субпідрядника в обсязі, що Є МЕНШИМ ЗА 20 ВІДСОТКІВ від вартості договору про закупівлю та те, що відповідно до п.47 Особливостей Замовник має право встановлювати вимоги щодо надання документального підтвердження щодо субпідрядників згідно Додатку 2 до тендерної докуемнтації, у разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/ в обсязі НЕ МЕНШЕ ЯК 20 ВІДСОТКІВ вартості договору про закупівлю, вимоги тендерної документації щодо надання учасниками, які мають намір залучити субпідрядника в обсязі, що не перевищує 20 відсотків, документального підтвердження відповідності субпідрядників /співвиконавців кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі) не узгоджуються, не відповідають законодавству у сфері публічних закупівель в цій частині та є дискримінаційним по відношенню до інших учасників закупівлі та Скаржника.
Вимога тендерної документації щодо надання учасниками документів субпідрядників, яких вони мають намір залучити в обсязі меншому (менше 20 %), аніж зазначений в п.47 Особливостей, для підтвердження кваліфікаційних, технічних та інших вимог не узгоджується із законодавством та є дискримінаційною для інших учасників закупівлі, у тому числі Скаржника.
За таких умов, участь в закупівлі зможуть лише ті учасники, які, у разі залучення ними субпідрядників в обсязі, що не перевищує 20 відсотків нададуть документи на таких субпідрядників, встановлені вимогами Додатку 2 до тендерної документації тендерної документації, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників закупівлі та Скаржника.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Замовника, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР М. КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ
РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ), внести зміни до умов тендерної документації по закупівлі ««од ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності, також батареї та акумулятори, та невідсортовані батареї і акумулятори з наданням пакувальної тари. Код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 18 01 09, 20 01 21*, 20 01 33*, затв.пост. Кабінету Міністрів України від 20.10.2023 №1102 зі змінами, ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-17-010688-a.., відповідно до вимог, викладених у мотивувальній частині скарги.
2. Додаток 7 до тендерної документації містить проєкт договору.
Проте, проєкт договору містить умови, які є дискримінаційними, такими, що неузгоджуються із законодавством та штучно звужують коло учасників закупівлі.
Так, відповідно до 6.2.2. Виконавець повинен забезпечити Замовника пакувальною тарою, що забезпечує їх безпечне зберігання та перевезення до місць оброблення.
Даний пункт проєкту договору є дискримінаційним, не узгоджується із законодавством та предметом закупівлі.
ЗУ «Про управління відходами», Ліцензійні умови провадження діяльності з управління небезпечними відходами, Наказ МОЗ №1827 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Порядок управління медичними відходами, у тому числі вимоги щодо безпечності для здоров’я людини під час утворення, збирання, зберігання, перевезення, оброблення таких відходів» не містять вимог про те, що САМЕ ВИКОНАВЕЦЬ повинен забезпечувати Замовника пакувальною тарою, що забезпечує їх безпечне сортування, зберігання та перевезення до місць оброблення.
Дана вимога не узгоджується із законодавством в цій частині.
Скаржник не є спеціалізованою організацією з виробництва чи постачання тарною продукцією.
Скаржник є суб’єктом господарювання у сфері управління небезпечними відходами.
Крім цього, тендерна документація не містить ані виомг щодо забезпечення такою тарою, ані кількості тари, що унеможливлює для Скаржника здійснити розрахунок вартості надання послуг.
Замовник не обґрунтував та документально не підтвердив необхідності встановлення вищезазначеної вимоги Документації у наведеній редакції.
За таких умов участь в закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які у складі пропозиції нададуть погодження з проєктом договору щодо зобов’язання забезпечити Замовника пакувальною тарою, що не узгоджується із законодавством та є дискримінаційним по відношенню до інших учасників закупівлі та Скаржника.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Замовника, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР М. КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ
РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ), внести зміни до умов тендерної документації по закупівлі ««од ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності, також батареї та акумулятори, та невідсортовані батареї і акумулятори з наданням пакувальної тари. Код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 18 01 09, 20 01 21*, 20 01 33*, затв.пост. Кабінету Міністрів України від 20.10.2023 №1102 зі змінами, ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-17-010688-a.., відповідно до вимог, викладених у мотивувальній частині скарги.
Автор:
38469527, ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО"
18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, 18000, м. Черкаси, Б-р Шевченка, 190
ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності з наданням пакувальної тари також батареї та акумулятори, та невідсортовані батареї і акумулятори з наданням пакувальної тари. Код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 20 01 21*, 20 01 33*.
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності з наданням пакувальної тари також батареї та акумулятори, та невідсортовані батареї і акумулятори з наданням пакувальної тари. Код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 20 01 21*, 20 01 33*.
Тема:
щодо страхування відповідальності суб’єктів перевезення
Зміст:
Відповідно до п.1.5.3 Додатку 1 до ТД вимагається:
Копія чинного договору страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів, в т.ч. відходів, що є предметом закупівлі.
Постанова КМУ від 1 червня 2002 р. № 733 «Про затвердження Порядку і правил проведення обов'язкового страхування відповідальності суб'єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів», яка фактично регламентувала необхідність укладання вказаного договору втратила чинність згідно з постановою КМУ від 29 березня 2024 року № 344.
До того ж відповідне страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків є необов’язковою і разом з тим оформлюється безпосередньо на конкретний вантаж.
У нас наявний договір страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів.
Разом з тим, замовник вимагає надати копію чинного договору страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів, в т.ч. відходів, що є предметом закупівлі.
Що є дискримінаційною вимогою.
Зазначена вимога та вимагання на етапі подання пропозиції подання чинного договору страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів, в т.ч. відходів, що є предметом закупівлі є необґрунтованою та незаконною.
Така вимога Замовника може свідчити про фактичну закупівлю послуг до моменту оголошення процедури закупівлі, що порушує принцип об’єктивності та заборони закупівлі послуг до оголошення процедури закупівлі.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації. Замовник повинен був передбачити можливість надання договору страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів.
З огляду на це з метою уникнення дискримінації, Замовник має привести у відповідність вимоги тендерної документації наступним чином та викласти вказану вимогу тендерної документації в наступній редакції: Копія чинного договору страхування відповідності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів.
Зазначена вимога є дискримінаційною та створює обмеження конкуренції серед учасників.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації. Тому внести зміни в тендерну документацію.
Дата оприлюднення звернення:
21.12.2025 10:55
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності з наданням пакувальної тари також батареї та акумулятори, та невідсортовані батареї і акумулятори з наданням пакувальної тари. Код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 20 01 21*, 20 01 33*.
Тема:
щодо обов'язкового страхування цивільної відповідальності суб’єкта
Зміст:
Відповідно до п.1.5.4 Додатку 1 до ТД вимагається:
Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія договору обов'язкового страхування цивільної відповідальності суб’єкта(-ів) господарювання за шкоду, яка може бути заподіяна пожежами та аваріями на об’єктах підвищеної небезпеки, включаючи пожежовибухонебезпечні об’єкти та об’єкти, господарська діяльність яких може призвести до аварій екологічного і санітарно-епідеміологічного характеру, які дійсні на дату подання пропозиції.
Відповідно не має можливості надати оригінал або копію договору обов’язкового страхування цивільної відповідальності ліцензіата за шкоду, яку може бути заподіяно пожежами та аваріями на об’єктах підвищеної небезпеки, включаючи пожежовибухонебезпечні об’єкти та об’єкти, господарська діяльність на яких може призвести до аварії, надзвичайної або санітарно-епідеміологічної ситуації.
Постанова КМУ від 5 грудня 2023 р. № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами», зокрема п.25 (додається як доказ), та інші нормативно-правові акти не вимагають наявності в суб’єктів господарювання, які надають послуги з управління (поводження) небезпечними відходами такого договору страхування. При цьому Постанова КМУ від 5 грудня 2023 р. № 1278 визначає, що ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, які додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (далі - ліцензія), а також визначають вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних вимог, обов’язкових до виконання під час провадження такої діяльності.
Зазначена вимога тендерною документації є дискримінаційною по відношенню до скаржника.
Просимо прибрати дану вимогу з умов тендерної документації.
Дата оприлюднення звернення:
21.12.2025 10:55
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
1 896 000
грн.
Період подання пропозицій
до
25.12.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР М. КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР М. КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)