Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт підпірної стінки (інв. №060077) Одеської філії ДП "АМПУ" за адресою Митна площа 1/2. Коригування від Одеська філія ДП "АМПУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-12-16-023926-a
Id Tender 3807811cea8a41a591dd02238e7329ce
План UA-P-2025-10-07-012838-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 16.12.2025 17:52
Остання зміна 16.12.2025 17:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 142 834.25 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 17 днів 21 год. )
з 16.12.2025 17:51 до 07.01.2026 10:00
Залишилось 14 днів 11 год.
Період уточнень
з 16.12.2025 17:51
до 04.01.2026 00:00
Залишилось 14 днів 11 год.
Період оскарження
з 16.12.2025 17:51
до 04.01.2026 00:00
Період уточнень
з 16.12.2025 17:51 до 04.01.2026 00:00
Період оскарження
з 16.12.2025 17:51 до 04.01.2026 00:00
Основні параметри
Капітальний ремонт підпірної стінки (інв. №060077) Одеської філії ДП "АМПУ" за адресою Митна площа 1/2. Коригування
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 142 834.25 грн.
Капітальний ремонт підпірної стінки (інв. №060077) Одеської філії ДП "АМПУ" за адресою Митна площа 1/2. Коригування
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт підпірної стінки (інв. №060077) Одеської філії ДП "АМПУ" за адресою Митна площа 1/2. Коригування
Примітки
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації. У цій тендерній документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються оскільки передбачені затвердженою проєктную документацією та вживаються у значенні «або еквівалент». Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника та підставі затвердженої проєктної документації Замовник здійснює закупівлю даних робіт, оскільки вони за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідає потребам та вимогам замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»). Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.
Очікувана вартість
3 142 834.25 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
31428,34
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
18 000
Аукціон
Cтарт аукціону
08.01.2026 15:30
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт підпірної стінки (інв. №060077) Одеської філії ДП "АМПУ" за адресою Митна площа 1/2. Коригування
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Оплата за цим Договором у розмірі _____ відсотків від Договірної ціни, що зазначена у п. 2.1. цього Договору (зазначається переможцем на стадії укладення договору про закупівлю цифрами та прописом, але не більше 30 (тридцяти) відсотків від Договірної ціни, що зазначена у п. 2.1.) здійснюється у формі документарного акредитива, що відкривається за дорученням Замовника на користь Виконавця. Оплата за договором, за виключенням погашеного акредитиву, здійснюється за фактично виконані роботи відповідно до п. 4.11 Договору. Відкриття акредитиву та здійснення за ним оплати відбувається за наступних умов (відкладальна обставина згідно з ч. 1 ст. 212 Цивільного кодексу України): - у разі затвердження фінансового плану ДП «АМПУ» на відповідний календарний рік та наявності в ньому витрат на закупівлю Робіт, що є предметом Договору з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 03.10.2012р. № 899; - у разі отримання повідомлення про початок виконання будівельних робіт Державної інспекції архітектури та містобудування України (Постанова Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 466).
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату за фактично виконані Роботи шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично виконаних Робіт за вираховуванням суми за відкритим акредитивом згідно п. 4.1. цього Договору, та за умови отримання зареєстрованої податкової накладної після підписання Сторонами «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (за формою КБ-2в) та «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (за формою КБ-3) на виконані Виконавцем Роботи, протягом 20 календарних днів з дня отримання Замовником належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця та (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ) належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.12.2025 17:52
Оголошення про проведення закупівлі
16.12.2025 17:51
Тендерна документація
16.12.2025 17:51
Тендерна документація
16.12.2025 17:51
Тендерна документація
16.12.2025 17:51
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сімонов Костянтин Сергійович
Електронна пошта
Телефон
380487294151
Замовник
ЄДРПОУ
38728457
Повна назва
Одеська філія ДП "АМПУ"
Поштовий індекс
65026
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
Митна пл. 1
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
3 142 834.25 грн.
Період подання пропозицій
до 07.01.2026 10:00
Замовник:
Одеська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487294151
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
3 142 834.25 грн.
Період подання пропозицій
до 07.01.2026 10:00
Замовник:
Одеська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487294151
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності