Показати схожі тендери

Закупівля Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби від Військова частина 9953.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-12-16-023497-a
Id Tender ed1a2f1c9b2e4724adef8ea6ab89efd7
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 16.12.2025 17:39
Остання зміна 24.12.2025 16:16
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 680 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.12.2025 17:38 до 24.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.12.2025 17:38
до 21.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.12.2025 17:38
до 21.12.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 24.12.2025 13:28
-
Період уточнень
з 16.12.2025 17:38 до 21.12.2025 00:00
Період оскарження
з 16.12.2025 17:38 до 21.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.12.2025 13:28
Основні параметри
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Дана закупівля здійснюється згідно вимог пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 680 000 грн.
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Назва предмета закупівлі
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Очікувана вартість
3 680 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
36800,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
24.12.2025 12:59
Закінчення аукціону
24.12.2025 13:28
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 60 000 (кілограми)
Хліб з борошна пшеничного 1 сорту
Опис предмета закупівлі
Хліб з борошна пшеничного 1 сорту
Код ДК 021:2015
15811100-7 - Хліб
Кількість
60 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №2 12 000 (кілограми)
Булочка з борошна пшеничного 1 сорту
Опис предмета закупівлі
Булочка з борошна пшеничного 1 сорту
Код ДК 021:2015
15811200-8 - Булки
Кількість
12 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №3 52 000 (кілограми)
Хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного 1 сорту
Опис предмета закупівлі
Хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного 1 сорту
Код ДК 021:2015
15811100-7 - Хліб
Кількість
52 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛУХІВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ"
Пропозиція:
3 124 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КОНТАКТ ПЛЮС"
Пропозиція:
3 679 440 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Сумська Паляниця"
Пропозиція:
3 273 590 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.12.2025 12:59
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.12.2025 17:39
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вадим Дахно
Електронна пошта
Телефон
+380663129468
Замовник
ЄДРПОУ
14321759
Повна назва
Військова частина 9953
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.12.2025 13:28 по 01.01.2026 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.12.2025 16:16
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
24.12.2025 13:28
Витяг з ЄДР
24.12.2025 13:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.12.2025 17:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.12.2025 17:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей. Відповідно до пункту 1.1 та пункту 1.2 частини 1 розділу 1 Додатку № 2 до тендерної документації, згідно яких Учасник повинен був надати документи «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», а саме: - Довідка складена у довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для здійснення поставки товару та виконання умов договору по предмету закупівлі. - Скан-копія(ї) документа(ів), що підтверджує(ють) наявність у учасника власного чи орендованого автотранспорту, або оренду послуг перевезення (транспортних послуг) на всі транспортні засоби. Документи повинні бути чинні протягом терміну виконання договору. Відповідно до пункту 3.2 частини 3 розділу 1 Додатку № 2 до тендерної документації, згідно яких Учасник повинен був надати документи «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», а саме: - Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору/ів надати в складі тендерної пропозиції: - документи, що підтверджують факт його виконання – накладна (платіжні доручення або банківські виписки або акти звірки за договорами тощо). Відповідно до пункту 10 розділу 2 Додатку № 2 до тендерної документації згідно яких Учасник повинен був надати документи «Надання документу, що посвідчує якість товару», а саме: - Оригінал або копію декларації виробника або іншого документу, який відповідно до чинного законодавства посвідчує якість запропонованого товару відповідно до Технічних вимог (Якісні характеристики)з зазначенням чинних ДСТУ.
Створено
24.12.2025 16:16
Надати до
25.12.2025 16:16
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
3 680 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.12.2025 00:00
Замовник:
Військова частина 9953
Контактний телефон:
+380663129468
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
3 680 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.12.2025 00:00
Замовник:
Військова частина 9953
Контактний телефон:
+380663129468
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності