Звернення:
За тендером : Послуги з проведення обов’язкових медичних оглядів працівників
Тема:
ОФІЦІЙНА ВИМОГА ТА ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПРО КРИМІНАЛЬНУ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ Щодо ознак корупційних дій та дублювання закупівлі
Зміст:
Шановний Замовнику!
Ми, як Учасник аналогічної процедури закупівлі від 04.12.2025 (UA-2025-12-04-016510-a), виявили факти, що мають ознаки грубого порушення законодавства у сфері публічних закупівель, бюджетного законодавства та містять склад корупційного кримінального правопорушення.
Замовником оголошено та проводиться поточна процедура закупівлі послуг з проведення обов’язкових медичних оглядів працівників (260 осіб). На даний момент процедура знаходиться на етапі кваліфікації, де очікують рішення 6 учасників. Рішення про відміну торгів не приймалося.
Водночас, 16.12.2025 року, не завершивши та не відмінивши дану процедуру, Замовник оголосив НОВУ закупівлю (UA-2025-12-16-020869-a) від 16.12.2025 на той самий предмет, на той самий обсяг (260 осіб) та на той самий період надання послуг (2026 рік).
Єдиною суттєвою відмінністю нової документації є зміна вимог до локації:
1. У процедурі від 04.12.2025 ви вимагаєте розташування закладу виключно в Шевченківському, Печерському або Голосіївському районах.
2. У новій процедурі від 16.12.2025 ви змінили вимогу на «в межах м. Києва».
ЦІ ДІЇ СВІДЧАТЬ ПРО НАСТУПНЕ:
1. ВИЗНАННЯ ДИСКРИМІНАЦІЇ. Оголосивши нову процедуру без прив'язки до районів, ви фактично визнали, що вимога у поточній ТД (щодо трьох районів) була штучною, необґрунтованою та дискримінаційною, що призвело до незаконного обмеження конкуренції та можливої дискваліфікації учасника з найнижчою ціною.
2. СЛУЖБОВЕ ПІДРОБЛЕННЯ ТА РОЗТРАТА. Оголошення двох закупівель на один і той самий обсяг послуг (сумарно на 520 осіб, при потребі у 260) є спробою подвійного бюджетування однієї потреби. Це має ознаки готування до розтрати державних коштів (ст. 191 ККУ).
3. КОРУПЦІЙНА ЗМОВА. Ваші дії — утримання «на паузі» 6-ти учасників у першій процедурі при паралельному запуску другої — мають явні ознаки маніпуляції з метою обрання «потрібного» переможця. Це кваліфікується як зловживання владою або службовим становищем (ст. 364 ККУ).
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, ВИМАГАЄМО:
1. НЕГАЙНО НАДАТИ ПОЯСНЕННЯ: На якій правовій підставі оголошено нову закупівлю на той самий предмет до завершення/відміни поточної?
2. ЗАВЕРШИТИ ПРОЦЕДУРУ ВІД 04.12.2025 ЗАКОННИМ СПОСОБОМ: Провести об’єктивний та неупереджений розгляд пропозицій учасників, які відповідають вимогам поточної ТД (в т.ч. щодо розташування у Шевченківському, Печерському чи Голосіївському районах), та визначити переможця серед них.
3. ПОПЕРЕДЖАЄМО: Будь-яка спроба скасувати закупівлю від 04.12.2025 року зараз під надуманими приводами (наприклад, «відсутність потреби», яка спростовується вашим же новим оголошенням) або безпідставне відхилення Учасників, які повністю відповідають вимогам ТД (лише заради переходу до «нового» тендеру), буде розцінена як умисна дія, вчинена групою осіб за попередньою змовою.
У разі ігнорування цієї вимоги ми гарантуємо:
1. Направлення заяви про злочин до Національної поліції України та ДБР (щодо дій посадових осіб ДП «ІНФОТЕХ»).
2. Звернення до Державної аудиторської служби України (ДАСУ) з вимогою проведення моніторингу обох процедур.
3. Звернення до НАЗК щодо конфлікту інтересів та корупційних ризиків у діях Уповноваженої особи.
Ми фіксуємо кожен ваш крок. Вимагаємо діяти виключно в межах закону.
Дата оприлюднення звернення:
17.12.2025 16:30
Замовником ДП «ІНФОТЕХ» (далі – Замовник) 04.12.2025 оголошено процедуру закупівлі послуг з проведення обов’язкових медичних оглядів працівників на 2026 рік (ID: UA-2025-12-04-016510-a). Ініціатором закупівлі 16.12.2025 надано нові технічні вимоги до предмета закупівлі, проте, станом на 16.12.2025 внести зміни до тендерної документації не виявилося можливим через те, що дана закупівля знаходилася на етапі кваліфікації учасників. Враховуючи викладене, Замовником прийнято рішення про скасування цієї закупівлі. Оскільки на сьогоднішній день триває період оскарження дискваліфікації першого учасника (до 20.12.2025), скасувати закупівлю до закінчення цього строку неможливо.
Зважаючи на те, що послуги з обов’язкових медичних оглядів працівників Замовник має отримувати починаючи вже з 01 січня 2026 року, враховуючи встановлені законодавством строки проведення процедури закупівлі відкриті торги з особливостями та необхідністю укладення договору про закупівлю до кінця грудні 2025 року, Змовником 16.12.2025 оголошену нову закупівлю послуг з проведення обов’язкових медичних оглядів працівників на 2026 рік з новими технічними вимогами (ID: UA-2025-12-16-020869-a). Звертаємо Вашу увагу, що технічні вимоги були змінені не лише в частині місцезнаходження закладу охорони здоров’я, але і були доповнені іншими вимогами, з якими можна ознайомити на офіційному сайті за посиланням https://prozorro.gov.ua/uk. Разом з тим, у закупівлі від 04.12.2025 у технічних вимогах було визначено три райони м. Києва виключно через те, що Замовник формує потребу, виходячи з актуальної потреби, логістичних та організаційних факторів, а також з урахуванням практики застосування законодавства. Факт встановлення даної вимоги не є дискримінацією учасників та не може свідчити про порушення законодавства. Тендерна документація Замовника сформована відповідно до потреб Замовника, а саме, на 2026 рік виходячи з потреб на 260 осіб, не є такою, що дублюється, оскільки процедура закупівлі ID: UA-2025-12-04-016510-a буде скасована, вимоги тендерної документації Замовника визначені в межах чинного законодавства України.
Враховуючи вищевикладене, ваше твердження про службове підроблення, розтрату державних коштів, корупційну змову, є хибним, необґрунтованим, необ’єктивним та свідчить про неупереджене ставлення до Замовника.
Дата оприлюднення відповіді:
18.12.2025 13:10