Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
16.12.2025 16:18
Значення, яке очікується
3
Спосіб підтвердження
Назва
документ
Опис
Тендерна пропозиція обов'язково супроводжується забезпеченням тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі: оригіналу електронної банківської гарантії, яку подають одночасно з поданням тендерної пропозиції з накладанням кваліфікованого електронного підпису гаранта.
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.12.2025 16:18
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Банківська гарантія повинна бути безвідклична, безумовна, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених п. 3 Розділу 3 тендерній документації, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у розмірі забезпечення тендерної пропозиції, визначеного в цій тендерній документації. Розмір забезпечення тендерної пропозицій 3 % - 120000 грн. (сто двадцять тисяч гривень 00 копійок). Учасниками-нерезидентами банківська гарантія може бути надана у іноземній валюті, розмір якої еквівалентний пропозицій 3 % 120000 грн (сто двадцять тисяч гривень 00 копійок). за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення тендерної пропозиції, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог від Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі, згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання/надсилання замовнику. В складі тендерної пропозиції має міститися лист від банку-гаранта про платоспроможність та не знаходженні в стадії ліквідації. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку учасника або інший документ банку. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів з поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі «PDF» копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Банківські реквізити Замовника: Отримувач: Авангардівська селищна рада, код ЄДРПОУ 23211248, р/р UA 928201720355109092200019901, Держказначейська служба України, м. Київ. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії пропозиції, а саме протягом 120 днів з дати її розкриття. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником.
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Вимога
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю- завдаток на реєстраційний рахунок замовника на наступні реквізити: Отримувач: Авангардівська селищна рада, код ЄДРПОУ 23211248, р/р UA 928201720355109092200019901, Держказначейська служба України, м. Київ
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.12.2025 16:18
Спосіб підтвердження
Назва
документ
Опис
Документами, що підтверджують надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю є оригінал платіжного доручення, завіреної підписом, печаткою Учасника та обов’язково з відміткою банку про перерахування вказаних коштів. У разі продовження строку дії договору згідно з умовами Договору Учасник-Переможець зобов’язаний продовжити дію забезпечення виконання договору на відповідний строк. У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати лист-згоду про надання забезпечення виконання договору в відповідному розмірі у разі визнання його (учасника) переможцем даної процедури закупівлі та про те, що термін дії забезпечення виконання договору буде перевищувати термін виконання робіт не менше, як на 30 робочих днів.
Тип
Документ
Забезпечення виконання договору
Вимога
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
16.12.2025 16:18
Значення, яке очікується
5
Вимога
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.12.2025 16:18
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.12.2025 16:18
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.12.2025 16:18
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.12.2025 16:18
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.12.2025 16:18
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.12.2025 16:18
Спосіб підтвердження
Назва
документ
Опис
1.1 Копії свідоцтв про реєстрацію та/або інших документів які підтверджують наявність 4-х автотранспортних засобів, які відповідають вимогам ст. 1 розділу 1 ЗУ «Про охоронну діяльність», а саме: транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони. 1.2 Письмове підтвердження (у довільній формі) про розміщення на автомобілях транспорту реагування світлового сигнального пристрою авто жовтого (оранжевого) кольору. 1.3 Дозволи МВС України на встановлення та використання на всіх автомобілях, які будуть використовуватися Учасником спеціальних світлових сигнальних пристроїв автожовтого (оранжевого) кольору. 1.4 Фотографії 4-х автомобілів ГШР (транспорту реагування), по 4 фотографії з різних сторін на кожен автомобіль. 1.5 Копії документів щодо транспорту реагування, що підтверджують право на пересування в комендантську годину на території Одеського району та/або Одеської області. 1.6 Довідку у довільній формі про наявність у Учасника офісного приміщення. А також копії документів, які підтверджують право власності або законне користування Учасником офісним приміщенням (свідоцтво про право власності / договір оренди тощо). 1.7 Довідку у довільній формі про наявність у Учасника пульту централізованого спостереження. А також копії документів, що підтверджують право власності або законне користування Учасником пультом централізованого спостереження (договір купівлі-продажу / видаткові накладні на придбання / договір оренди тощо). 1.8 Довідку у довільній формі про наявність у Учасника засобів зв’язку. А також копії документів, які підтверджують право власності або законне користування Учасником засобів зв’язку (договір купівлі-продажу / видаткові накладні на придбання / договір оренди тощо). 1.9 Довідку у довільній формі про наявність у Учасника спеціальних засобів активної самооборони. А також копії документів, які підтверджують право власності або законне користування Учасником дозволених до використання спеціальних засобів активної самооборони (договір купівлі-продажу / видаткові накладні на придбання / договір оренди тощо). 1.10 Довідку у довільній формі про наявність у Учасника фірмового одягу. А також копії документів, які підтверджують право власності або законне користування Учасником фірмового одягу (договір купівлі-продажу / видаткові накладні на придбання / договір оренди тощо).
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.12.2025 16:18
Спосіб підтвердження
Назва
документ
Опис
2.1 Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) про наявність не менше 11 працівників - охоронників, які повинні бути не нижче 3-го розряду, відповідної кваліфікації, які відповідають вимогам ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність» та мають необхідні знання та досвід для виконання вимог замовника (підтвердити наданням у складі тендерної пропозиції свідоцтв про присвоєння робітничої кваліфікації «Охоронник» та/або інших документів, підтверджуючих відповідну освіту (кваліфікацію) з додатками до них). 2.2 На підтвердження відсутності у вказаних охоронників психічних розладів, алкогольної / наркотичної залежності надати відповідні довідки та/або сертифікати, що є діючими на дату проведення аукціону за цією закупівлею.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.12.2025 16:18
Спосіб підтвердження
Назва
документ
Опис
Учасник повинен надати копію виконаного аналогічного договору з додатками, які є невід’ємною частиною договору та копії документів, що підтверджують виконання договору – акти прийому-передачі/надання послуг/видаткові накладні. При наданні договору, учасник може не розголошувати (закрити при скануванні) інформацію, яка становить комерційну таємницю або є конфіденційною. .* Аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо надання охоронних послуг, відповідно до ДК - код 79710000-4 Охоронні послуги.
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.12.2025 16:18
Спосіб підтвердження
Назва
документ
Опис
- у разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Суб?єкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.12.2025 16:18
Спосіб підтвердження
Назва
документ
Опис
- на кожного з таких субпідрядників/співвиконавців надається інформація щодо відсутності підстав визначених у пункті 47 Особливостей, у довільній формі шляхом самостійного декларування такого субпідрядника/субпідрядників про відсутність таких підстав
1. Відповідно до п.5 додатку 2 до тендерної документації:
Вимоги до транспорту реагування - кількість автомобілів – 4 шт. з постійною дислокацією на Території;
- рік випуску автомобілів - не пізніше 2015 року;
1. Відповідно до п.5 додатку 2 до тендерної документації:
Вимоги до транспорту реагування - кількість автомобілів – 4 шт. з постійною дислокацією на Території;
- рік випуску автомобілів - не пізніше 2015 року;
- автомобілі повинні бути оснащені засобами радіотехнічного зв'язку та світловими сигнальними пристроями авто жовтого (оранжевого) кольору.
Тендерна документація не містить визначення слів «не пізніше 2015 року». Скаржник залучає автівки субпідрядника 2020, 2021, 2021 та 2010 років випуску. Надаємо копії документів.
Вимога про наявність 4-х автомобілів не пізніше 2015 року випуску розрахована на учасників торгів, в яких наявні саме такі автівки, що дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
2. Відповідно до п. 2.2. проекту договору: Кількість послуг та вимоги щодо їх якості: 2.2.1. Група швидкого реагування: охорона Території здійснюється групами швидкого реагування у кількості 4 одиниці (ГШР-А та ГШР-П, ГРШ-Н, ГШР-Х) на чотирьох автомобілях з 2-ма охоронцями в кожній групі (не менше двох чергових) методом патрулювання по всій території з постійною дислокацією на цій території. ГШР-А здійснює патрулювання по всій Території А, в межах територіального поділу населеного пункту. ГШР-П здійснює патрулювання по всій Території П, в межах територіального поділу населеного пункту. ГШР-Н здійснює патрулювання по всій Території Н, в межах територіального поділу населеного пункту Нова Долина. ГШР-Х здійснює патрулювання по всій Території Х, в межах територіального поділу населених пунктів с-ще. Хлібодарське та селище Радісне. Вся діяльність патрульних автомобілів буде координуватись відповідною уповноваженою особою Авангардівської селищної ради. ГШР здійснює охорону цілодобово, в т. ч. у святкові та вихідні дні. ГШР здійснює патрулювання території Замовника не менше 12 годин на добу. Групи буде приймати дзвінки від жителів с-ще. Авангард, с. Прилиманське, с. Нова Долина, с-ще. Хлібодарське та селище Радісне та своєчасно реагувати за зазначеними адресами для врегулювання конфліктних ситуацій. Автомобіль: ГШР-А - марка ____________, модель _______________, _________ року випуску, державний номер ___________________, екологічний стандарт- ________________. Патрульний автомобіль має мати наклейки по кузову авто, не менше 5 % площі кузову, зі словом «АВАНГАРД». В разі технічної несправності автомобіля Виконавець залучає інший автомобіль для здійснення охоронних функцій. В разі перебування авто на технічному обслуговуванні більше, ніж два дні, Виконавець письмово повідомляє Замовника про залучення іншого автомобіля, та вказує дату повернення попереднього авто до здійснення охоронних функцій згідно цього договору. ГШР-П - марка ____________, модель _______________, _________ року випуску, державний номер ___________________, екологічний стандарт- ________________.. Патрульний автомобіль має мати наклейки по кузову авто, не менше 5 % площі кузову, зі словом «ПРИЛИМАНСЬКЕ». В разі технічної несправності автомобіля Виконавець залучає інший автомобіль для здійснення охоронних функцій. В разі перебування авто на технічному обслуговуванні більше, ніж два дні, Виконавець письмово повідомляє Замовника про залучення іншого автомобіля, та вказує дату повернення попереднього авто до здійснення охоронних функцій згідно цього договору. ГШР-Н - марка ____________, модель _______________, _________ року випуску, державний номер ___________________, екологічний стандарт- ________________. Патрульний автомобіль має мати наклейки по кузову авто, не менше 5 % площі кузову, зі словом «НОВА ДОЛИНА». В разі технічної несправності автомобіля Виконавець залучає інший автомобіль для здійснення охоронних функцій. В разі перебування авто на технічному обслуговуванні більше, ніж два дні, Виконавець письмово повідомляє Замовника про залучення іншого автомобіля, та вказує дату повернення попереднього авто до здійснення охоронних функцій згідно цього договору. ГШР-Х - марка ____________, модель _______________, _________ року випуску, державний номер ___________________, екологічний стандарт- ________________. Патрульний автомобіль має мати наклейки по кузову авто, не менше 5 % площі кузову, зі словом «ХЛІБОДАРСЬКЕ». В разі технічної несправності автомобіля Виконавець залучає інший автомобіль для здійснення охоронних функцій. В разі перебування авто на технічному обслуговуванні більше, ніж два дні, Виконавець письмово повідомляє Замовника про залучення іншого автомобіля, та вказує дату повернення попереднього авто до здійснення охоронних функцій згідно цього договору. Всі охоронники повинні бути забезпечені фірмовим одягом із шевронами з надписом «АВАНГАРД», «ПРИЛИМАНСЬКЕ» та «НОВА ДОЛИНА» «ХЛІБОДАРСЬКЕ» відповідно, і оснащені дозволеними до використання спеціальними засобами захисту, відповідно до вимог Постанови КМУ № 97 від 11.02.2013 року «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності». 2.2.2. Виконавець зобов’язаний забезпечити одного керівника всіх 4 груп реагування. Керівник груп не повинен входити до переліку осіб, що здійснюють патрулювання, із вказаних 4 груп. Керівник зобов’язаний знаходитись щодня на Території, для здійснення контролю за якістю надання охоронних послуг, та доповідання перед уповноваженою особою Авангардівської селищної ради про вжиті заходи за попередню добу. 2.2.3 Виконавець зобов’язаний забезпечити одного охоронця який буде здійснювати моніторинг та контроль роботи системи відеоспостереження встановлених на території Замовника. Здійснювати фіксацію та облік відвідувачів які бажають потрапити в приміщення Авангардівської селищної ради. Графік здійснення чергування співпадає із робочим графіком діяльності Авангардівської селищної ради. Пост чергування розміщується за адресою: с-ще Авангард, вул. Добрянського, 26. 2.2.4. Виконавець зобов’язаний забезпечити одного чергового, на власному пункті централізованого спостереження, який буде здійснювати контроль за виконанням патрулів, здійснювати комунікаційну діяльність між групами, приймати дзвінки від громадян с-ще. Авангард, с. Прилиманське, с. Нова Долина, с-ще. Хлібодарське та селище Радісне та ін. Черговий зобов’язаний здійснювати діяльність виключно для забезпечення виконання, викладених умов у зазначеному Договорі. 2.2.5. Всі нерухомі об’єкти комунальної власності Авангардівської селищної ради на яких встановлено систему охоронної сигналізації, після підписання цього Договору зобов’язані бути підключеними до системи охорони Виконавця, без абонентської оплати, та виведеними на пульт реагування Виконавця. Перелік нерухомих об’єктів комунальної власності Авангардівської селищної ради, на яких встановлено систему охоронної сигналізації, які після підписання Договору обов’язані бути підключені до системи охорони Учасника, без сплати абонентської плати, та виведеними на пульт реагування Учасника визначені у Додаток № 1 до цього Договору, який є його невід’ємною частиною.
Відповідно до п. 2.4. проекту договору: За необхідності приймання Виконавцем окремо визначеного майна, які розміщені на Об’єкті охорони здійснюється на підставі Акту майна за підписами особи від Замовника, що здає майно та особи від Виконавця, що приймає майно, за умови надання Замовником документів визначених у п.5.2.1. зазначеного Договору.
Відповідно до п. 5.1 проекту договору: Права Замовника 5.1.7.6. у разі прийняття рішення Авангардівською селищною радою, про незадовільну діяльність Виконавця.
Відповідно до п.6.2. проекту договору: 6.2.7. У разі виявлення вчинення правопорушення ГШР зобов’язана зробити зауваження та зобов’язати винних осіб здійснити заходи для усунення наслідків правопорушення (прибирання сміття, припинення вживання алкоголю, виключення музикального супроводу при порушенні режимі тиші), в іншому випадку – викликати дільничного інспектора відділу поліції, або поліцію для складання протоколу про порушення. В цьому випадку ГШР зобов’язана забезпечити присутність винних осіб до прибуття співробітника поліції. 6.2.8. Представник Виконавця повинні звітувати на сесійних засіданнях Авангардівської селищної ради, які проходять щомісяця, про виконану роботу на протязі місяця, затриманих осіб та складених протоколах (в разі їх наявності).
Відповідно до п.7.9. проекту договору: У разі затримки виконання або неналежного виконання послуг, заявлених Замовником, Виконавець сплачує неустойку у розмірі 0,1% від суми недовиконаних послуг за кожний день затримки, у разі порушення Виконавцем умов якості наданих послуг, Виконавець сплачує штраф у розмірі 20% суми, що складає місячну оплату послуг за цим договором.
По-перше, тендерна документація не містить переліку майна, що буде передаватись Виконавцю, які розміщені на Об’єкті охорони на підставі Акту майна за підписами особи від Замовника.
По-друге, тендерна документація не містить порядку звітування перед Авангардівською селищною радою та критеріїв такого звітування. Замовник може на власний розсуд за суб’єктивними критеріями оцінити незадовільно звіт.
По-третє, зобов’язання щодо винних осіб щодо здійснення заходів для усунення наслідків правопорушення (прибирання сміття, припинення вживання алкоголю, виключення музикального супроводу при порушенні режимі тиші) не входить та не може входити до обов’язків суб’єкта охоронної діяльності. Єдиним органом, що може застосовувати примус є суд.
По-четверте, замовником сформовано суворі та необґрунтовані санкції за будь-яке порушення навіть незначні якості наданих послуг, що вказані у п. 2.2. проекту договору.
Замовником сформовано такі умови проекту договору, що дозволяють йому прямо впливати на господарську діяльність Виконавця та дозволяють у будь-який момент розірвати договір з Виконавцем за договором.
На підтвердження надаємо копію проекту договору.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Автор:
45179470, ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС"
65045, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул.Успенська будинок 99