Закупівля Послуги з фізичної охорони території, сільськогосподарські угіддя та об’єкти ВП НУБіП України «Ніжинський агротехнічний інститут» від Відокремлений підрозділ Національного університету біоресурсів і природокористування України "Ніжинський агротехнічний інститут".
Послуги з фізичної охорони території, сільськогосподарські угіддя та об’єкти ВП НУБіП України «Ніжинський агротехнічний інститут»
Очікувана вартість
2 110 896 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
21108,96
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
24.12.2025 14:50
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з фізичної охорони території, сільськогосподарські угіддя та об’єкти ВП НУБіП України «Ніжинський агротехнічний інститут»
Код ДК 021:2015
79713000-5 -
Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Кількість
19 728
Одиниця виміру
Людино-година
Адреса постачання
16600, Україна, Чернігівська область, Ніжин, вулиця Індустріальна 42
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
319
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата за надані Послуги проводиться шляхом відстрочення платежу. Відстрочення платежу здійснюється до 31 жовтня 2026 року з моменту надання Послуг. Оплата за надання Послуг з 01 листопада 2026 року проводиться по факту наданих послуг протягом 20 (двадцяти) робочих днів.
Надати довідку у довільній формі, завірену підписом та печаткою ( у разі наявності) Учасника, яка містить інформацію про наявність у Учасника необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: форменого одягу, спеціальних засобів індивідуального захисту та самооборони для працівників, засобами радіозв’язку, транспорту реагування
Учасники надають підтверджуючі документи, завірені підписом та печаткою ( у разі наявності) Учасника, що містять інформацію про наявність кваліфікованого персоналу (не менше 8 працівників) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У довідці щодо працівників, які будуть залучатися до охорони об’єктів зазначається посада працівника, рік народження, кваліфікаційний розряд.
Для підтвердження даної інформації Учасник повинен надати: - копії документів, що підтверджують наявність трудових або цивільно-правових відносин Учасника із вищевказаними працівниками (копії наказів про призначення, трудових або цивільно-правових угод); копії документів, які підтверджують проходження особою (охоронником) обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку; скан-копії свідоцтв про проходження охоронцями, які можуть бути залучені до охорони об’єктів Замовника, навчання у спеціалізованому навчальному закладі з присвоєнням (підвищенням) робітничої кваліфікації.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.12.2025 16:36
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.12.2025 16:36
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.12.2025 16:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.12.2025 16:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.12.2025 16:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.12.2025 16:36
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Суб?єкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Відокремлений підрозділ Національного університету біоресурсів і природокористування України "Ніжинський агротехнічний інститут"
Поштовий індекс
16600
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
Ніжин
Адреса
вулиця Шевченка, будинок 10
Послуги з фізичної охорони території, сільськогосподарські угіддя та об’єкти ВП НУБіП України «Ніжинський агротехнічний інститут»
Тендер:
UA-2025-12-16-019077-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-12-16-019077-a.c1
Дата:
18.12.2025 15:26
Стан:
Очікує розгляду
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації при проведенні процедури закупівлі
Відокремлений підрозділ Національного університету біоресурсів і природокористування України "Ніжинський агротехнічний інститут" (далі – Замовник) оприлюднило процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями за ідентифікатором UA-2025-12-16-019077-a за предметом закупівлі: «Послуги з фізичної охорони території, сільськогосподарські угіддя та об’єкти ВП НУБіП України «Ніжинський агротехнічний інститут»».
Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій – 24.12.2025 до 00:00.
Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, Товариством з обмеженою відповідальністю «Група охоронних компаній «Крук» (далі - Скаржник) було виявлено невідповідності тендерної документації вимогам чинного законодавства та вимоги, які порушують основні принципи та норми законодавства у сфері публічних закупівель, призводять до дискримінації та обмеження кола учасників.
Згідно Розділу 1 Тендерної документації (далі – ТД або Документація): 1.1. Тендерну документацію розроблено відповідно до порядку та умов, установлених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі – Особливості).
1.2. Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються у значенні, наведеному в Законі та Особливостях.
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон про закупівлі): Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Оскільки Скаржник - є реальним надавачем послуг у сфері охоронної діяльності та претендує на участь та перемогу у закупівлі - UA-2025-12-16-019077-a, то використовує своє право на оскарження ряду вимог ТД Замовника.
Дана вимога є дискримінаційною та обмежує коло учасників які зможуть взяти участь в закупівлі, з огляду на наступне:
Встановивши дану вимогу, Замовник свідомо обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та матимуть змогу бути допущеними до оцінки, так як надання послуг з охорони здійснюється відповідно ліцензії МВС України на охоронну діяльність, яка не обмежується територіально та поширює свою дію на всю територію України, а сам учасник може мати великий досвід надання послуг у різних містах України, не маючи там офісу (приміщення). Також, жодним законодавчим актом не зазначено, що охоронні послуги надаються за територіальним принципом та те підрозділ та цілодобова чергова частина суб’єкта охоронної діяльності має знаходитися в місці надання послуг.
Маємо зауважити, що більшість компаній мають своїх регіональних представників, які мешкають в різних містах України, головною задачею яких є швидке реагування та вирішення питань за викликом Замовника. Також зазначаємо, що наявність офісу/підрозділу охорони/представництва/чергової частини/підрозділу тощо в м. Ніжин зумовлює для компаній-власників збільшення витрат на його утримання, а отже і збільшення ціни надання послуг, що є нераціональним використанням коштів зі сторони, як Замовника, так і Учасника.
Так, Скаржник має головний офіс у місті Києві, чергова частина також знаходиться у місті Києві, проте Скаржник має змогу залучити представника в місті Ніжин для контролю несення служби охоронниками, а також залучити групи швидкого реагування субпідрядника для посилення посту охорону у нештатних ситуаціях. Тобто, Скаржник в повній мірі може виконати вимоги Замовника, передбачені технічним завданням та договором, однак, через встановлення вимоги про наявність діючого підрозділу та цілодобової чергової частини саме в м. Ніжин, із вказанням адреси її розташування та копіями документів про право власності або оренди на таке приміщення, Скаржник не може взяти участь в закупівлі.
Зокрема надаємо стислий опис організації та принцип роботи здійснення централізованого спостереження за станом засобів охоронного призначення:
Централізоване спостереження за об'єктами, що охороняються за допомогою пункту централізованого спостереження (далі – ПЦС), полягає у ручному або автоматичному режимі взяття під спостереження комплексу охоронно-тривожної сигналізації на об'єктах і контролі за їх станом упродовж часу, визначеного договором.
При надходженні тривожних або службових сповіщень з об'єктів, що свідчать про порушення стану охоронно-тривожної сигналізації на них, здійснюється передача інформації для реагування наряду реагування.
Система передавання тривожних сповіщень (далі – СПТС) складаються з:
1) Прилади приймально-контрольні (далі- Прилад), які встановлюються на об'єктах, ретранслятора (приймача-передавача), розміщеного у приміщенні АТС, і диспетчерського комплекту (мультиплексор, модем та інше телекомунікаційне обладнання), що знаходиться в приміщенні ПЦС, за умови використання для передачі сповіщень про тривогу діючих абонентських телефонних ліній зв'язку (ліній безпосереднього зв'язку).
Зв'язок між Приладом і ретранслятором здійснюється за допомогою діючих абонентських телефонних ліній зв'язку (ліній безпосереднього зв'язку), які на час охорони перемикаються на СПТС або ущільнюються спеціальними пристроями високочастотного ущільнення. Зв'язок між ретранслятором і диспетчерським комплектом здійснюється за допомогою ліній зв'язку;
2) Прилад з радіопередавачами або радіоприйомопередавачами, які встановлені на об'єктах, та радіоприймача (прийомопередавача), який входить до складу диспетчерського комплекту, розміщеного у приміщенні ПЦС, за умови використання для передачі сповіщень про тривогу каналів радіозв’язку.
Для збільшення радіусу дії та розширення технічних можливостей до складу СПТС можуть входити радіоретранслятори.
Для впровадження СПТС, що використовують для передачі сповіщень про тривогу радіозв'язок, присвоюються та використовуються радіочастоти відповідно до законодавства України;
3) Прилад з передавачами стільникового, інтернет-, Ethernet-зв'язку, що встановлені на об'єктах, та приймача стільникового, інтернет-, Ethernet-зв'язку, який входить до складу диспетчерського комплекту, розташованого у приміщенні ПЦС, за умови використання для передачі сповіщень про тривогу стільникового, інтернет-, Ethernet-каналів зв'язку.
5. На ПЦС також встановлюються інші СПТС, що використовують для передачі сповіщень про тривогу автодозвонні технології, мережі електроживлення, радіомовлення та інші технології.
Аналогічна позиція висвітлена в Рішеннях Колегії № 75 від 02.01.2025 р. (процедура закупівлі за ідентифікатором UA-2024-12-18-010072-a), Рішенні № 1851 від 16.02.2023 р. (процедура закупівлі за ідентифікатором UA-2023-02-03-014903-a), Рішення № 14713 від 14.09.2023 р. (процедура закупівлі за ідентифікатором UA-2023-09-04-012760-a), в Рішення № 19572 від 05.12.2023 р. (процедура закупівлі за ідентифікатором UA-2023-11-22-011264-a), в Рішенні № 2381 (процедура закупівлі за ідентифікатором UA-2024-01-23-017663-a).
По м. Харків/Харківська обл. (010072): Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення наведеної вище умови Документації.
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають в наявності офіс або його відокремлений підрозділ (далі – офісне приміщення) саме на території Харківської області або (у разі відсутності розташованого на території Харківської області офісного приміщення) зможуть надати гарантійний лист з підтвердженням зобов’язання щодо виконання умови щоденного контролю за несенням служби персоналом охорони учасника фахівцем з організації заходів охорони та докази виконання таких умов (а саме: контролю за несенням служби персоналом охорони учасника фахівцем з організації заходів охорони щоденно) за раніше наданими аналогічними послугами саме на території Харківської області, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, зокрема, Скаржника.
По м. Біла Церква (014903): в Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть підтвердити наявність саме у м. Біла Церква фактичного місця розташування Учасника та наявність в учасника відповідного обладнання та наявність матеріально-технічної бази із зазначенням відомостей про місце розташуванням Пункту централізованого спостереження (ПЦС) саме у межах міста Біла Церква, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника…».
По м. Дніпро (012760): за таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають в наявності централізований пульт охорони, розміщений саме у м. Дніпро, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
По м. Суми (011264): Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають власний, орендований чи за договором пункт централізованого спостереження за сигналами від приладів тривожної сигналізації, розташованого на території саме міста Суми та нададуть інформацію стосовно не менше двох об’єктів, які знаходяться під централізованим спостереженням саме в м. Суми учасника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
По м. Запоріжжя (017663): Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови Документації. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які зможуть надати документи, що підтверджують право власності на наявну матеріально-технічну базу (офіси, складські приміщення), або договір(и) оренди приміщень саме у м. Запоріжжя, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
Дані обставини ставить Скаржника у нерівне становище з іншими учасниками, не забезпечують рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не мають фактичного розміщення діючого підрозділу та цілодобової чергової частини в м. Ніжин з документальним підтвердженням.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни в тендерну документацію та виключити зазначену дискримінаційну вимогу.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом виключення всіх дискримінаційних вимог.
3. Завершити процедуру закупівлі, відповідно до вимог законодавства.
Автор:
43198622, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУПА ОХОРОННИХ КОМПАНІЙ "КРУК"
04215, Україна, Київська область, Київ, Україна, 02121, місто Київ, Харківське шосе, будинок 190, приміщення 681
Послуги з фізичної охорони території, сільськогосподарські угіддя та об’єкти ВП НУБіП України «Ніжинський агротехнічний інститут»
Звернення:
За тендером : Послуги з фізичної охорони території, сільськогосподарські угіддя та об’єкти ВП НУБіП України «Ніжинський агротехнічний інститут»
Тема:
Офіс в місті Ніжин
Зміст:
Доброго дня, відповідно до вимог тендерної документації, встановлено вимогу: Учасник повинен підтвердити наявність діючого підрозділу та цілодобової чергової частини в м. Ніжин, та вказати адресу її розташування (надати копії документів про право власності або оренди на приміщення, завірені підписом та печаткою Учасника). Повідомляємо, що дана вимога неодноразово була предметом розгляду колегії АМКУ з розгляду скарг у сфері публічних закупівель і кожного разу Органом оскарження подібні вимоги визнавались дискримінаційними. Щоб не затягувати процедуру закупівлі через подання скарги, просимо внести зміни та виключити зазначену вимогу з УСІХ додатків, адже надати послуги цілком реально і без наявності офісу в межах м. Ніжин, а маючи регіонального представника. Додатково надаємо перелік закупівель, в яких подавались скарги на подібні вимоги: UA-2025-11-04-009722-a, UA-2025-08-26-008220-a, UA-2025-08-14-012337-a, UA-2025-02-18-006123-a, UA-2025-02-07-002822-a, UA-2025-02-14-009262-a. І зазначений перелік не є вичерпним
Дата оприлюднення звернення:
17.12.2025 15:06
Добрий вечір, дякую за звернення, Ваше питання буде розглянуто, у разі потреби будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Дата оприлюднення відповіді:
18.12.2025 16:52
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
2 110 896
грн.
Період подання пропозицій
до
24.12.2025 00:00
Замовник:
Відокремлений підрозділ Національного університету біоресурсів і природокористування України "Ніжинський агротехнічний інститут"