Звернення:
За тендером : Послуги з ремонту трактора Т-150К з подальшим виготовленням, встановленням на трактор та наладкою комплекту обладнання комбінованого ходу для виконання маневрових робіт рухомого складу
Тема:
Щодо зміни умов Договору
Зміст:
У відповідності з вимогами п. 7 ст. 14 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (із змінами та доповненнями) а також з метою недопущення виникнення будь–яких непорозумінь та спірних ситуацій при виконанні учасниками договірних відносин своїх договірних зобов’язань звертається до Вас з проханням розглянути у встановленому порядку питання щодо можливості внесення наступних змін до проекту Договору на виконання робіт, яка запропонована Вашим підприємством як Замовником, зокрема:
1) пункт 2.4 розділу 2 проекту Договору викласти в наступній редакції:
«ВИКОНАВЕЦЬ на вимогу ЗАМОВНИКА гарантує надання документів, відповідно до Додатку 4, що підтверджують якість використаних матеріально-технічних ресурсів, до підписання Акту здачі-приймання виконаних робіт.
Придбання матеріалів належної якості ВИКОНАВЕЦЕМ для виконання робіт за цим Договором підтверджується сертифікатом якості та/або сертифікатом відповідності на матеріали.».
2) пункт 5.4 розділу 5 проекту Договору викласти в наступній редакції:
«ЗАМОВНИК здійснює оплату виконаних робіт за цим Договором на наступних умовах:
- 50% вартості робіт за Договором на умовах попередньої оплати – після підписання Сторонами Договору.
- 50% вартості робіт за Договором (залишок) - протягом 5 (п’яти) календарних днів після підписання обома сторонами Акту здачі – приймання виконаних робіт».
3) підпункт 6.1.3 пункту 6.1 розділу 6 проекту Договору виключити (п. 1.7 та 8.7 забезпечують відповідальність за втрату чи пошкодження).
4) підпункт 6.4.2 пункту 6.4 розділу 6 проекту Договору викласти в наступній редакції:
«Кожна із Сторін за Договором згідно з ч.3 ст. 651 Цивільного кодексу України, має право у односторонньому порядку відмовитись від виконання Договору повністю або частково, повідомивши про це в письмовому вигляді іншу Сторону.
ЗАМОВНИК у разі прийняття в односторонньому порядку рішення про відмову від виконання договору на виконання робіт, зобов’язаний виплатити на адресу ВИКОНАВЦЯ вартість фактично виконаної частини роботи.».
5) підпункт 7.3.1 пункту 7.3 розділу 7 проекту Договору викласти в наступній редакції:
«При порушенні строків виконання робіт ВИКОНАВЕЦЬ оплачує ЗАМОВНИКУ неустойку у вигляді пені в розмірі 0,1 (нуль цілих одна десята) % від вартості не виконаних у строк робіт за кожен день прострочення до дати фактичного виконання, а у разі допущення прострочення строків виконання робіт за Договором понад 15 (п’ятнадцять) календарних днів – Виконавець додатково оплачує на адресу Замовника штраф в розмірі 10% від вартості не виконаних у строк робіт.
При цьому ВИКОНАВЕЦЬ не звільняється від виконання своїх зобов’язань виконати роботи, якщо про інше його не попередив письмово ЗАМОВНИК.».
6) пункт 8.6 розділу 8 проекту Договору виключити;
7) пункт 8.7 розділу 8 проекту Договору викласти в наступній редакції:
«У разі знищення, втрати або пошкодження Об’єкту ремонту, після його передання ВИКОНАВЦЮ для виконання робіт за цим Договором та до його повернення ЗАМОВНИКУ, в результаті дії обставин або подій непереборної сили, ВИКОНАВЕЦЬ сплачує ЗАМОВНИКУ вартість знищеного, втраченого або пошкодженого Об’єкту ремонту, зазначену в акті передачі об’єкта в ремонт»;
8) пункт 11.3 розділу 11 проекту Договору виключити;
9) пункт 11.10 розділу 11 проекту Договору виключити.
Дата оприлюднення звернення:
18.12.2025 16:54
Доброго дня! Ваше звернення розглянуто і повідомляємо:
Частина запропонованих зауважень прийняті до відома та будуть внесені зміни в критеріях умов розрахунків за виконані роботи та в проєкті договору.
Дата оприлюднення відповіді:
19.12.2025 15:42