Показати схожі тендери

Закупівля Дистанційне спостереження кінцевого обладнання оповіщення від Виконавчий комітет Сумської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-12-15-021711-a
Id Tender 18fa6a7427a84eeda5d29a6a82768ee5
План UA-P-2025-12-15-009589-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 15.12.2025 17:36
Остання зміна 24.12.2025 12:43
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
318 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.12.2025 17:36 до 23.12.2025 17:12
Завершено
Період уточнень
з 15.12.2025 17:36
до 20.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.12.2025 17:36
до 20.12.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 23.12.2025 17:12
-
Період уточнень
з 15.12.2025 17:36 до 20.12.2025 00:00
Період оскарження
з 15.12.2025 17:36 до 20.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.12.2025 17:12
Основні параметри
Дистанційне спостереження кінцевого обладнання оповіщення
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
318 000 грн.
Довідка чи інформація, складена Учасником у довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази з обов’язковою наявністю пульта технічного обслуговування зі спеціалізованим програмним забезпеченням, що відповідає вимогам ДБН В.2.5-76:2014
Назва предмета закупівлі
Довідка чи інформація, складена Учасником у довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази з обов’язковою наявністю пульта технічного обслуговування зі спеціалізованим програмним забезпеченням, що відповідає вимогам ДБН В.2.5-76:2014
Очікувана вартість
318 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1590,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Довідка чи інформація, складена Учасником у довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази з обов’язковою наявністю пульта технічного обслуговування зі спеціалізованим програмним забезпеченням, що відповідає вимогам ДБН В.2.5-76:2014
Код ДК 021:2015
50330000-7 - Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
40000, Україна, Сумська область, місто Суми, Сумська міська територіальна громада
Дата постачання з
01.01.2026 17:12
Дата постачання по
31.12.2026 17:12
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЗОН С"
Пропозиція:
317 952 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.12.2025 17:36
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Критерії оцінки
Проект договору
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Трепалін Роман Олександрович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380542700149
Замовник
ЄДРПОУ
04057942
Повна назва
Виконавчий комітет Сумської міської ради
Поштовий індекс
40030
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
місто Суми
Адреса
майдан Незалежності, 2
Кваліфікація
Лот № 1 Довідка чи інформація, складена Учасником у довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази з обов’язковою наявністю пульта технічного обслуговування зі спеціалізованим програмним забезпеченням, що відповідає вимогам ДБН В.2.5-76:2014
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.12.2025 17:12 по 31.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.12.2025 11:21
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
23.12.2025 17:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.12.2025 17:07
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.12.2025 17:07
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. В тендерній пропозиції учасника – ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЗОН С", який зараз перебуває на етапі оцінки, виявлено невідповідності його тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. В Додатку 7 до тендерній документації «Перелік документів/та або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» зазначені документи, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, а саме: - для учасників — юридичних осіб — копію статуту зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора на статуті, учасник додатково у складі тендерної пропозиції повинен надати опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту). У разі, якщо учасник здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту, надається копія відповідного рішення загальних зборі учасників; В складі тендерної пропозиції відсутній опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту. Для усунення невідповідностей Учасник повинен надати відсутні вищевказані підтверджуючі документи відповідно до Додатку 7 тендерної документації. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Створено
24.12.2025 11:16
Надати до
25.12.2025 11:16
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
318 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.12.2025 17:12
Замовник:
Виконавчий комітет Сумської міської ради
Контактний телефон:
+380542700149
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
318 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.12.2025 17:12
Замовник:
Виконавчий комітет Сумської міської ради
Контактний телефон:
+380542700149
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності