Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з технічної підтримки «Програмного забезпечення для Автоматизованої системи електронної взаємодії виконавчих органів Харківської міської ради з жителями міста Харкова з передачею виключних прав на володіння, користування і розпорядження Замовнику» (ДК 021:2015 72253200-5 Послуги з підтримки систем) від ДЕПАРТАМЕНТ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-12-15-021013-a
Id Tender eb6d1da9375a42a5a343e9a3d370a076
План UA-P-2025-12-15-015025-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 15.12.2025 17:07
Остання зміна 23.12.2025 19:43
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 385 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.12.2025 17:09 до 23.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.12.2025 17:09
до 20.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.12.2025 17:09
до 20.12.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 23.12.2025 13:13
-
Період уточнень
з 15.12.2025 17:09 до 20.12.2025 00:00
Період оскарження
з 15.12.2025 17:09 до 20.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.12.2025 13:13
Основні параметри
Послуги з технічної підтримки «Програмного забезпечення для Автоматизованої системи електронної взаємодії виконавчих органів Харківської міської ради з жителями міста Харкова з передачею виключних прав на володіння, користування і розпорядження Замовнику» (ДК 021:2015 72253200-5 Послуги з підтримки систем)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 385 000 грн.
Послуги з технічної підтримки «Програмного забезпечення для Автоматизованої системи електронної взаємодії виконавчих органів Харківської міської ради з жителями міста Харкова з передачею виключних прав на володіння, користування і розпорядження Замовнику» (ДК 021:2015 72253200-5 Послуги з підтримки систем)
Назва предмета закупівлі
Послуги з технічної підтримки «Програмного забезпечення для Автоматизованої системи електронної взаємодії виконавчих органів Харківської міської ради з жителями міста Харкова з передачею виключних прав на володіння, користування і розпорядження Замовнику» (ДК 021:2015 72253200-5 Послуги з підтримки систем)
Очікувана вартість
1 385 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
13850,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
41 550
Аукціон
Cтарт аукціону
23.12.2025 12:50
Закінчення аукціону
23.12.2025 13:13
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічної підтримки «Програмного забезпечення для Автоматизованої системи електронної взаємодії виконавчих органів Харківської міської ради з жителями міста Харкова з передачею виключних прав на володіння, користування і розпорядження Замовнику» (ДК 021:2015 72253200-5 Послуги з підтримки систем)
Код ДК 021:2015
72253200-5 - Послуги з підтримки систем
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61003, Україна, Харківська область, Харків, майдан Павлівський, будинок 1/3
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 23:59
Умови оплати
Дата закінчення звітного періоду
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату фактично наданих послуг за цим Договором, на умовах 100% післяоплати, на підставі Акту прийому-передачі наданих послуг, шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 календарних днів з дати підписання Акту прийому-передачі наданих послуг за наявності бюджетного фінансування на рахунках Замовника, з урахуванням вимог Бюджетного кодексу та з урахуванням черговості видатків згідно з постановою Кабінету міністерства України від 9 червня 2021 р. № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану». У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 календарних днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
15.12.2025 16:47
Проект договору
15.12.2025 16:47
Технічні специфікації
15.12.2025 16:47
Критерії прийнятності
15.12.2025 16:47
Критерії прийнятності
15.12.2025 16:47
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОФЕ"
Пропозиція:
1 316 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ОТТЕР ВОКС"
Пропозиція:
1 321 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.12.2025 12:50
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.12.2025 17:07
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія МАЗАНЬКО
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Nataliia МAZANKO
Електронна пошта
Телефон
380577253999
Замовник
ЄДРПОУ
42298246
Назва (англійською мовою)
DEPARTAMENT TsIFROVOYi TRANSFORMATsIYi HARKIVSKOYi MISKOYi RADI
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва (англійською мовою)
DEPARTAMENT TsIFROVOYi TRANSFORMATsIYi HARKIVSKOYi MISKOYi RADI
Поштовий індекс
61003
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
майдан Павлівський, будинок 1/3
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з технічної підтримки «Програмного забезпечення для Автоматизованої системи електронної взаємодії виконавчих органів Харківської міської ради з жителями міста Харкова з передачею виключних прав на володіння, користування і розпорядження Замовнику» (ДК 021:2015 72253200-5 Послуги з підтримки систем)
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.12.2025 13:13 по 31.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.12.2025 17:20
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
23.12.2025 13:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.12.2025 16:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.12.2025 16:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. За результатом розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 2) Перелік виявлених невідповідностей; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: У Розділі 1 Додатку №1 до тендерної документації, «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», а саме: «Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям та надаються в складі його тендерної пропозиції*» у п. 2.3. Для підтвердження необхідного рівня знань, досвіду та кваліфікації працівників, необхідних для належного виконання договору відповідно до предмету закупівлі, які зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник, у складі своєї пропозиції, повинен надати: сертифікат(и), що підтверджують кваліфікацію працівника(ів) та/або документ(и) про освіту у галузі інформаційних технологій та/або документ(и) про проходження курсів з проектування інформаційних систем та/або баз даних та/або розробки програмного забезпечення тощо. Виявлені недоліки: 1.Учасник на виконання зазначеної вимоги тендерної документації (Розділ 1 Додаток № 1) у складі тендерної пропозиції надав сертифікат про закінчення курсу «ФУЛ СТЕК ДЕВЕЛОПЕР» Гоу АЙТі на ім’я Сергія РЕШЕТНЯКОВА (перша сторінка), сертифікат складений англійською мовою тому виконуючи вимоги тендерної документації, а саме п. 11 Розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації ТОР «РОФЕ» надало переклад сертифікату, При перевірці змісту сертифікату були встановленні розбіжності між змістом сертифікату та його перекладом (обсяг, кількість сторінок). 2.Учасником не надано сертифікат, що підтверджує кваліфікацію працівника, у повному обсязі. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати з дотриманням вимог Особливостей, у строк, визначений статтею 26 Закону, а саме: протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення: 1. Сертифікат про закінчення курсу «ФУЛ СТЕК ДЕВЕЛОПЕР» Гоу АЙТі на ім’я Сергія РЕШЕТНЯКОВА у повному обсязі, що відповідає перекладу наданому у складі тендерної пропозиції учасника.
Створено
23.12.2025 17:20
Надати до
24.12.2025 17:20
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 385 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.12.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380577253999
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 385 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.12.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380577253999
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності