Закупівля ФБМЕС-25П-119-ВО Поточний ремонт пожежної сигналізації адміністративної будівлі літера "А" м. Одеса, вул. 5-та Заводська, Х від Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця».
Поточний ремонт пожежної сигналізації адміністративної будівлі літера "А" м. Одеса, вул. 5-та Заводська, Х
Примітки
Процедура закупівлі – відкриті торги, проводиться відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами). Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Критеріями оцінки є ціна. Питома вага критерію становить 100%. Ціна тендерної пропозиції – ціна пропозиції без урахування ПДВ. У разі, якщо учасником - переможцем процедури закупівлі є учасник – платник ПДВ, при укладанні договору про закупівлю сума ПДВ буде додаватися до ціни пропозиції без врахування ПДВ відповідно до законодавства України. Інша інформація зазначена у тендерній документації.
Очікувана вартість
99 875 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
499,38
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
24.12.2025 14:12
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт пожежної сигналізації адміністративної будівлі літера "А" м. Одеса, вул. 5-та Заводська, Х
Код ДК 021:2015
50410000-2 -
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
21
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
5.1. Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на 21 (двадцять перший) календарний день з дати підписання Сторонами акту здачі-приймання наданих послуг 5.2. Оплата за надані послуги здійснюється за умови реєстрації контрагентом податкової накладної, оформленої згідно з вимогами законодавства України, не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної умовами договору.* У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної.* У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання Замовником на електронну адресу повідомлення від Виконавця з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.* (*застосовується, якщо Виконавець є платником податку на додану вартість) (умови пункту 5.2 цього Договору не застосовуються, якщо Виконавець не є платником податку на додану вартість або Виконавець є платником податку, який відповідно до Податкового кодексу України визначає дату виникнення податкових зобов’язань та податкового кредиту за касовим методом.)
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
15.12.2025 16:20
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка в довільній формі
Опис
Довідка в довільній формі про те, що Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею послуг
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Суб?єкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
15.12.2025 16:20
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка в довільній формі
Опис
Довідка* про намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг із зазначенням повного найменування субпідрядників/співвиконавців, місцезнаходження та їх коду ЄДРПОУ.
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
15.12.2025 16:20
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка Учасника в довільній формі
Опис
Довідка Учасника у довільній формі, що містить інформацію про наявність власного (орендованого) обладнання та матеріально-технічної бази (надати інформацію про наявні засоби для виконання замовлення), з обов’язковим зазначенням приналежності обладнання та матеріально-технічної бази (власна або орендована).
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
15.12.2025 16:20
Спосіб підтвердження
Назва
Інформація згідно Форми 1 (викладена в дод.2 до ТД)
Опис
Інформація згідно Форми 1 (викладена в дод.2 до ТД) про працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід, які будуть залучені до виконання договору (кількість, досвід роботи).
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
15.12.2025 16:20
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка з інформацією про виконання аналогічного договору
Опис
Учасник відповідає кваліфікаційній вимозі, якщо наведена в довідці інформація підтверджує досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів). 1. Довідка з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за власноручним підписом уповноваженої службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі та завіреною печаткою (у разі її використання). Довідка складається по наведеній в дод.2 до ТД або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації; 2. Копію аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше одного). 3. Учасник, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), також надає копію податкової та видаткової накладних (акт здачі-приймання наданих послуг), згідно договорів, зазначених в довідці (якщо вищенаведені накладні не знищені, відповідно термінів їх зберігання, керуючись Податковим кодексом України та іншими законодавчими документами, які регулюють термін зберігання такого виду документів). Крім того, Учасник надає лист-відгук від сторони-підписанта аналогічного (аналогічних) договору (договорів) про оцінку виконання договору в цілому.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
15.12.2025 16:20
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
15.12.2025 16:20
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
15.12.2025 16:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
15.12.2025 16:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
15.12.2025 16:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
1. Згідно вимоги Додатку №3 до тендерної документації Замовником встановлена наступна дискримінаційна вимога до учасників, а саме надати:
«- Довідку у довільній формі про відсутність заблокованих податкових накладних/розрахунків коригувань.»
Вищезазначена вимога є для нас дискримінаційною, з огляду на наступне:
ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» повідомляє, що послуги , які передбачені предметом закупівлі «Поточний ремонт пожежної сигналізації адміністративної будівлі літера «А» м.Одеса, вул. 5-та Заводська, Х код за ДК 021:2015 – 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» здійснюються на основі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 (далі-Ліцензійні умови) (додаються до скарги як доказ, додаток №1). Дані Ліцензійні умови визначають ВИЧЕРПНИЙ перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та ВИЧЕРПНИЙ перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Ліцензійні умови НЕ ВСТАНОВЛЮЮТЬ обов’язкову відсутність у суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення заблокованих податкових накладних/розрахунків коригувань.
На підтвердження надаємо копію ліцензійних умов.
Дана вимога розрахована на тих учасників торгів, в яких відсутні заблоковані податкові накладні/розрахунки коригувань, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Вимога тендерної документації про відсутність заблокованих податкових накладних (ПН) є дискримінаційною:
Обмеження конкуренції: Вимога може бути виконана лише певними учасниками, які вже «очистили» свої податкові накладні або не мають проблем з їх реєстрацією, що є не завжди об'єктивним критерієм.
Непередбачуваність: Блокування ПН може статися через технічні збої або помилки контролюючих органів, а не через вину учасника.
Несуттєвість: Це питання, що стосується податкових відносин між учасником та ДПС, і його вирішення не завжди прямо впливає на здатність учасника виконати роботи/надати послуги.
Блокування реєстрації податкових накладних – та проблема, з якою стикався майже кожен платник ПДВ і часто під блокування потрапляють платники ПДВ, що добросовісно ведуть облік. Заблокована податкова накладна не може бути причиною для відхилення пропозиції учасника, якщо податок по даній накладній сплачено у відповідні терміни. Підтвердженням сплати податків підприємством є відповідна довідка з ДПС про відсутність заборгованості з податків і зборів. Отже, вимога про надання довідки про відсутність заблокованих податкових накладних/розрахунків коригувань є незаконною та такою, що обмежує в участі потенційних учасників.
Крім того, ні Закон України «Про публічні закупівлі», ні Особливості НЕ передбачають такої підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника як наявність заблокованих податкових накладних.
Для нас, як потенційного Учасника дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не застраховані від того, що на момент подання нашої тендерної пропозиції або на момент розгляду наших документів, виявиться факт заблокованих податкових накладних, з підстав, які від нас не залежали, і це стане підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції, що є дискримінаційним для нас.
Взяти участь у закупівлі та розраховувати на перемогу зможуть лише ті учасники закупівлі, які не мають заблокованих податкових накладних, що є дискримінаційним по відношенню до нас як потенційного учасника закупівлі.
Отже, оскаржувана вимога тендерної документації Замовника НЕ узгоджуються з положеннями чинного законодавства України, вважаємо оскаржувану вимогу Замовника незаконною.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Вимоги тендерної документації в цій частині суперечать нормам чинного законодавства та не узгоджуються з вимогами Ліцензійних умов.
Враховуючи вищевикладене, просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до Додатку №3 до тендерної документації та виключити вимогу про надання :Довідки у довільній формі про відсутність заблокованих податкових накладних/розрахунків коригувань.
В якості доказів надаємо: Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 (додаток №1 до скарги); Закон України «Про публічні закупівлі» (додаток 2 до скарги); Особливості (додаток 3 до скарги).
Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 (додаток №1 до скарги);
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Враховуючи вищевикладене, просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до Додатку №3 до тендерної документації та виключити вимогу про надання :Довідки у довільній формі про відсутність заблокованих податкових накладних/розрахунків коригувань.
Автор:
42655189, ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ"
65039, Україна, Одеська область, місто Одеса, пр.Гагаріна, будинок 25, офіс 227
ФБМЕС-25П-119-ВО Поточний ремонт пожежної сигналізації адміністративної будівлі літера "А" м. Одеса, вул. 5-та Заводська, Х
Звернення:
За тендером : ФБМЕС-25П-119-ВО Поточний ремонт пожежної сигналізації адміністративної будівлі літера "А" м. Одеса, вул. 5-та Заводська, Х
Тема:
Дискримінаційна вимога про надання довідки про відсутність заблокованих податкових накладних/розрахунків коригувань
Зміст:
Згідно вимог Додатку 3 до ТД передбачено надати: "Довідку у довільній формі про відсутність заблокованих податкових накладних/розрахунків коригувань." Дана вимога для нас, як потенційного учасника є дискримінаційною, незаконною, та такою, що не відповідає положенням чинного законодавства України, з огляду на наступне.Блокування реєстрації податкових накладних – та проблема, з якою стикався майже кожен платник ПДВ і часто під блокування потрапляють платники ПДВ, що добросовісно ведуть облік. Заблокована податкова накладна не може бути причиною для відхилення пропозиції учасника, якщо податок по даній накладній сплачено у відповідні терміни. Підтвердженням сплати податків підприємством є відповідна довідка з ДПС про відсутність заборгованості з податків і зборів. Отже, вимога про надання довідки про відсутність заблокованих податкових накладних/розрахунків коригувань є незаконною та такою, що обмежує в участі потенційних учасників. Просимо виключити оскаржувану вимогу з ТД до п'ятниці, в іншому випадку дана вимога буде оскаржена в АМКУ!
Дата оприлюднення звернення:
17.12.2025 19:40
Дякуємо за запитання, шановний Учаснику. Замовник може вносити додаткові вимоги до тендерної документації на підставі частини 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі". Зазначена Вами вимога замовника, щодо надання учасником процедури закупівлі довідки в довільній формі про відсутність заблокованих податкових накладних/розрахунків коригувань, спрямована на забезпечення підприємства від втрачання можливості зменшити своє податкове зобов’язання на величину ПВД, сплаченого при закупівлі послуги.
Дата оприлюднення відповіді:
19.12.2025 09:49
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
99 875
грн.
Період подання пропозицій
до
23.12.2025 18:00
Замовник:
Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця»