Обгрунтування використання процедури
Відповідно до висновку Рівненської торгово-промислової палати від 22 січня 2025 року № 56.03/31 комунальне підприємство «Управління майновим комплексом «Рівненської обласної ради було створено як спеціалізоване підприємство з метою підтримка в належному стані адміністративних будинків та інших будівель, переданих на баланс у господарське відання підприємству ( п.2.1 Статуту).
Пунктом 2.2. Статуту встановлено, що основними видами статутної діяльності підприємства є:
- надання послуг з утримання адміністративних будинків, інших будівель, споруд, які перебувають на балансі Підприємства та їх прибудинкових територій;
- технічна, санітарно-гігієнічна експлуатація і охорона адміністративних будинків, інших будівель, споруд, які перебувають на балансі Підприємства та їх прибудинкових територій, підтримання їх належного санітарного стану;
- загальне прибирання будинків та інші види діяльності із прибирання;
- забезпечення надійного функціонування внутрішньо-будинкових мереж: тепло-, електро-, водопостачання та водовідведення, проведення їх поточного ремонту;
- ведення обліку споживання електро- та теплової енергії, газопостачання, водопостачання та водовідведення і розподіл їх між орендарями;
- проектні, ремонтно-будівельні роботи;
- надання в оренду приміщень в адміністративних будинках, інших будівлях та спорудах, і здійснення контролю за виконанням умов договорів оренди.
При цьому положеннями примірного договору оренди нерухомого майна, іншого окремого індивідуально визначеного майна, що належить до державної власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.08.2020 № 820 визначено, що орендар зобов’язаний відшкодовувати орендодавцю (балансоутримувачу) витрати на утримання орендованого майна та надання комунальних послуг орендарю відповідно до примірного договору.
А тому, зміна суб’єкта господарювання - надавача вищезазначених послуг, є недоцільною з правових та технічних причин і може призвести до закупівлі послуг, які не будуть відповідати вимогам законодавства та взаємозаміни і сумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, що в свою чергу може призвести до погіршення якості надання цих послуг та збоїв у забезпеченні обслуговування адміністративних будівель, в яких розміщена Рівненська обласна державна адміністрація та її структурні підрозділи, а це в свою чергу призведе до збоїв у процесі функціонування адміністративних будівель.
Враховуючи вищевикладене, беручи до уваги відсутність альтернативи з технічних причин, Рівненська торгово-промислова палата приходить до висновку, що комунальне підприємство «Управління майновим комплексом» Рівненської обласної ради за адресами: майдан Просвіти, 1; майдан Просвіти, 2 в м. Рівне є єдиним надавачем послуг з управління нерухомістю, надаваних на платній основі чи на договірних засадах (ДК 021:2015 – 70330000-3).