Звернення:
За тендером : Послуги мобільного зв'язку
Тема:
Вимоги до Технічного Завдання
Зміст:
Доброго дня!
Ознайомившись з тендерною документацією на закупівлю: Послуги мобільного зв’язку за кодом ДК 021:2015:64210000-1 - Послуги телефонного зв’язку та передачі даних повідомляємо, що порушено наше право, як Учасника на прийняття участі в даній процедурі закупівлі. А саме: технічне завдання завідомо прописане під одного з Операторів зв’язку. Гарантувати виконання технічного завдання та пропозиції може лише один учасник на ринку телекомунікацій (діючий оператор), що дискримінує нас та обмежує конкуренцію, а саме:
Внести зміни до вимоги «Оператор має забезпечити безкоштовні безлімітні дзвінки на номери «50», «99», «95» та «66» (абзац 23 технічного завдання) » та викласти в наступній редакції: «Оператор має забезпечити безкоштовні безлімітні дзвінки на номери мережі та в рамках корпоративної групи». Даний пункт можле виконати лише діючий оператор і вимога обмежує конкуренцію, тим самим обмежує прийняття участі іншими учасниками.
Прибрати вимогу абзацу 20 «Оператор повинен надавати програму лояльності у вигляді «балів» котрі нараховуються на щомісячній основі, в залежності від суми рахунку, з можливістю обмінювати їх на телекомунікаційні послуги (додаткові хвилини, SMS, міжнародні дзвінки, інтернет)». Дана вимога є дискримінаційною, не обгрунтованою та не доцільною. У ході проведення аукціону учасники нададуть найкращі цінові пропозиції, що в свою чергу, надасть можливість замовнику отримати необхідні послуги за найкращою ціною. Дана вимога не призведе до зменшення ціни договору.
Прибрати вимогу абзацу 24 «На вимогу Замовника Оператор має організувати систему моніторингу та контролю службових терміналів працівників за допомогою системи Citrix Endpoint Management .».
Даний пункт є завідомо дискримінаційним, таким що не відноситься до предмету закупівлі – та не стосується послуг мобільного зв’язку. Дана вимога покликана або уникнути проведення іншої закупівлі або потенційно обмежити коло учасників даної закупівлі. Бо додано вимогу щодо організації налаштування додаткового програмного забезпечення, а саме: система Citrix Endpoint Management. Інструкція від Citrix (постачальника послуги): https://docs.citrix.com/en-us/citrix-endpoint-management/downloads/onboarding-handbook.pdf?utm_source=chatgpt.com
В інструкції вказано, що система Citrix Endpoint Management та її компоненти є різновидами програмного забезпечення (software), додатків (apps) або служб (services). А також в інструкції вказано, що для роботи програмного забезпечення, потрібно тільки доступ до мережі (що можемо забезпечити), описана на сторінці 8. Тому організація даної системи підпадає тому ця програма підпадає під інший код ДК
ДК 021:2015 — 48780000-9 — „Пакети програмного забезпечення для управління системами, запам’ятовувальними пристроями та контентом”
або
ДК 021:2015 — 48000000-8 — „Пакети програмного забезпечення та інформаційні системи”
Порушено вимогу ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», яка забороняє встановлювати вимоги, що не стосуються предмета закупівлі.
Прибрати вимогу абзацу «В рамках укладеного договору Учасник надає Замовнику програму лояльності, надання знижок на послуги мобільного зв’язку.» Дана вимога є дискримінаційною та суперечить самій ідеї проведення відкритих торгів. При участі в даній закупівлі передбачено проведення аукціону при подачі пропозицій 2-ма і більше учасниками - Переможцем стане той учасник, що надасть найменшу пропозицію – тобто знижка на надання послуг надається при подачі пропозиції, а не при виконанні договору. Укладається договір на суму, яку надасть переможець у ході проденння закупівлі. Не програма лояльності дасть економію витрат та зменшить суму договору, а допущення всіх можливих учасників до закупівлі.
Всі вищеперелічені пункти є дискримінаційними, прописаними під поточного Оператора зв’язку, обмежуючими коло учасників та уникнення проведення конкурентної закупівлі. Порушено основні принципи здійснення публічних закупівель. Адже при проведенні відкритих торгів Замовник може отримати більшу економію коштів за ті самі послуги (що не призведе до погіршення наданих послуг).
Зазначаємо, що зазначені зверненні вимоги технічного завдання, суперечать принципам здійснення процедури закупівель, а саме: Стаття 5. Закону України «Про публічні закупівлі» Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них та ст.21, 22. Отже, просимо привести документацію у відповідність до законодавства України та прибрати технічні вимоги, що завідомо обмежують конкуренцію та порушують наше право на участь в даній процедурі закупівлі, а саме внести зміни до технічного завдання Додатку 4.
Дякуємо!
Дата оприлюднення звернення:
15.12.2025 14:46