Показати схожі тендери
Закупівля Послуги з організації гарячого харчування учнів за «ДК 021:2015 –55320000-9 Послуги з організації харчування (конкретна назва : 55321000-6- Послуги з готування їжі): ЛОТ 3 - Послуги з організації гарячого харчування учнів у Горохолинському ліцеї за «ДК 021:2015 –55320000-9 Послуги з організації харчування (конкретна назва : 55321000-6- Послуги з готування їжі) від ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОГОРОДЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ.
Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-12-13-000325-a
Id Tender 4533d8d020e142efbc9d74cca35e4ba8
План UA-P-2025-12-13-000381-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 13.12.2025 11:05
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
78 860 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Основні параметри
Послуги з організації гарячого харчування учнів за «ДК 021:2015 –55320000-9 Послуги з організації харчування (конкретна назва : 55321000-6- Послуги з готування їжі): ЛОТ 3 - Послуги з організації гарячого харчування учнів у Горохолинському ліцеї за «ДК 021:2015 –55320000-9 Послуги з організації харчування (конкретна назва : 55321000-6- Послуги з готування їжі)
послуги
Підстава для використання процедури
Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, в тому числі за лотом
Обгрунтування використання процедури
Відповідно до наказу керівника відділу освіти, молоді та спорту Богородчанської селищної ради №174 від 12.12.2025 року та заявки ініціатора закупівлі Стасюк Л.М. від 13.12.2025 року існує потреба у здійсненні Закупівлі . Відділом освіти, молоді та спорту (найменування замовника) була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2025-12-03-007147-a , 11.12.2025 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається ( UA-2025-12-03-007147-a ). При цьому у Замовника існує потреба в Закупівлі. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації, і укладення договору. З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): 1. Звіт про результати проведення процедури закупівлі № UA-2025-12-03-007147-a .
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
ЛОТ 3 - Послуги з організації гарячого харчування учнів у Горохолинському ліцеї за «ДК 021:2015 –55320000-9 Послуги з організації харчування (конкретна назва : 55321000-6- Послуги з готування їжі)
Код ДК 021:2015
55321000-6 - Послуги з готування їжі
Кількість
1 705
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
77760, Україна, Івано-Франківська область, смт Богородчани, вул.Лесі Українки,320
Дата постачання з
13.12.2025 00:00
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Документи закупівлі
13.12.2025 11:05
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дронів Оксана Василівна
Електронна пошта
Телефон
380979035067
Замовник
ЄДРПОУ
44152919
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОГОРОДЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Поштовий індекс
77701
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
смт Богородчани
Адреса
вул.Шевченка, будинок 53
Кваліфікація
Договір
UA-2025-12-13-000325-a-a1
Підписаний і діє
Номер
3
78 860 грн.
78 860 грн.
Без ПДВ
Підписано
13.12.2025
Строк дії договору з
13.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 705 (послуга)
ЛОТ 3 - Послуги з організації гарячого харчування учнів у Горохолинському ліцеї за «ДК 021:2015 –55320000-9 Послуги з організації харчування (конкретна назва : 55321000-6- Послуги з готування їжі)
Номенклатура
ЛОТ 3 - Послуги з організації гарячого харчування учнів у Горохолинському ліцеї за «ДК 021:2015 –55320000-9 Послуги з організації харчування (конкретна назва : 55321000-6- Послуги з готування їжі)
Кількість
1 705
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОГОРОДЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОГОРОДЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44152919

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Капущак Євдокія Ярославівна
Повна назва
ФОП Капущак Євдокія Ярославівна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2560615247

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
78 860 грн.
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОГОРОДЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380979035067
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
78 860 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОГОРОДЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380979035067
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності