Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з харчування військовослужбовців Управління, код ДК 021:2015 - 55320000-9 «Послуги з організації харчування» від УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ"ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-12-12-018718-a
Id Tender 2168a4d91dd24d5da21185c5bbde9fe5
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 12.12.2025 16:08
Остання зміна 18.12.2025 16:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
408 800 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 1 днів 21 год. )
з 18.12.2025 16:00 до 23.12.2025 15:35
Завершено
Період уточнень
з 12.12.2025 16:07
до 18.12.2025 15:35
Період уточнень
з 12.12.2025 16:07 до 18.12.2025 15:35
Основні параметри
Послуги з харчування військовослужбовців Управління, код ДК 021:2015 - 55320000-9 «Послуги з організації харчування»
Закупівля здійснюється відповідно до пункту 8 та Порядку визначення предмета закупівлі під час здійснення закупівель продуктів харчування, послуг із забезпечення комплектами продуктів харчування, послуг щодо забезпечення харчуванням та послуг з організації харчування для особового складу Збройних Сил Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
408 800 грн.
Послуги з харчування співробітників Управління
Назва предмета закупівлі
Послуги з харчування співробітників Управління
Примітки
Кількість послуг — 4296 (порції) (1432 порцій сніданку, 1432 порцій обіду та 1432 порцій вечерь). Виконавець надає послуги з організації систематичного постачання комплексного харчування військовослужбовців Замовника щоденно за адресою Замовника: м. Хмельницький, вул. Героїв Майдану 19/2. Виконавець зобов’язаний забезпечити надання послуг за домовленою Сторонами адресою: сніданок з 08.00 хв. до 09.00 хв. обід з 12 год.00 хв. до 13 год.00 хв., вечеря з 17 год.00 хв. до 18 год.00 хв. Виконавець надає Послуги також у вихідні, святкові та неробочі дні. Температура готової їжі при доставці перших та других страв повинна бути не нижчою за 60-70°. Доставка здійснюється у спеціальних контейнерах/ємкостях, що мають бути герметично закритими. При наданні послуг трьохразового харчування учасник (переможець) керується (при складанні меню) нормами харчування військовослужбовців Збройних Сил, інших військових формувань та Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, поліцейських, осіб рядового, начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2002 № 426 ( Норма № 1 – загальновійськова).
Очікувана вартість
408 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2044,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
24.12.2025 15:25
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 1 432 (штуки)
Сніданок
Опис предмета закупівлі
Сніданок
Код ДК 021:2015
55320000-9 - Послуги офіціантів
Кількість
1 432
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
29001, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Героїв Майдану 19/2
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
24.12.2026 00:00
Позиція : №2 1 432 (штуки)
Обід
Опис предмета закупівлі
Обід
Код ДК 021:2015
55320000-9 - Послуги офіціантів
Кількість
1 432
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
29001, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Героїв Майдану 19/2
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
24.12.2026 00:00
Позиція : №3 1 432 (штуки)
Вечеря
Опис предмета закупівлі
Вечеря
Код ДК 021:2015
55320000-9 - Послуги офіціантів
Кількість
1 432
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
29001, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Героїв Майдану 19/2
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
24.12.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник оплачує надані послуги протягом 10-ти банківських днів з дня підписання сторонами акту наданих послуг, але в будь-якому разі після надходження коштів з Державного бюджету України на зазначені цілі.
Порядковий номер: 1
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.12.2025 16:08
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Валерій Вальчук
Електронна пошта
Телефон
+380673841844
Замовник
ЄДРПОУ
34769728
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
408 800 грн.
Період подання пропозицій
до 23.12.2025 15:35
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380673841844
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
408 800 грн.
Період подання пропозицій
до 23.12.2025 15:35
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380673841844
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності